התייעצות- X250 חדש שמתקלקל זו הפעם השניה

111Naama

New member
התייעצות- X250 חדש שמתקלקל זו הפעם השניה

שלום לכולם,
רציתי להתייעץ, מה אתם הייתם עושים?
בסוף אפריל האחרון רכשתי lenovo thinkpad x250 ב-8700 שח.
חיפשתי את המחשב הכי אמין (וקל) שאפשר כי אני תלויה בו ברמות שאין לתאר ולכן הלכתי על המחשב במחיר הדמיוני שלעיל.
שבוע וחצי אחרי שהמחשב הגיע אליי- המסך הפסיק לעבוד. עד שזה הגיע לאחריות עברו 15 יום (נסעתי לירושלים מהמרכז כדי להעביר אותו דרך החנות ממנה הוא נרכש-טעות מטומטמת) והם לא היו מוכנים בשום אופן להחליף אותו לחדש. מתברר שהכבל של המסך התנתק. הם הודו שהמחשב לא קיבל מכה, אבל בלית ברירה טענו ש"טלטלתי אותו".
המחשב סופר שמור. כשאני יוצאת איתו מהבית הוא נמצא בתוך תיק מעטפה אותו אני מכניסה לתא מרופד ייעודי בתיק גב.
היום פעם נוספת- המסך לא נדלק. באמצע תקופת בחינות אני בלי מחשב ובלי חומר קריטי.שהיה שמור עליו...
לפני כן היה לי מחשב (זול) של סמסונג שעבד מדהים וחלק יותר משלוש שנים ללא תקלה אחת.
אני ממש אובדת עיצות.
זה הגיוני שהכבל של המסך יתנתק כל הזמן?
אני כל כך מצטערת שלא הלכתי על דל או אפל... או כל דבר אחר.
תודה וסליחה על האורך.
נעמה.
 

Y. Welis

New member
האחריות היא של IBM בגב' שמואל. כדאי לדבר איתם

תקלה חוזרת אמורה לקבל טיפול. דווחי מה תגובתם.
&nbsp
מעבר לכך חייבים לגבות מחשב נייד תמיד. יש היום DOK-ים של 64 ג'יגה במחיר סביר - יספיקו לרוב.
 

111Naama

New member
תודה, אעדכן.

בינתיים נפתחה קריאה ואמורים לחזור אלינו.
אני מגבה הכל בעזרת ה-COPY אבל קבצי וידאו חשובים משום מה לא הסתנכרנו. בכל מקרה הצלחתי לשחזר אותם מהתקן אחר.
אני מאד מקווה שהפעם ההתייחסות שלהם תהיה רצינית יותר.
 

111Naama

New member
התקשר אלינו מישהו

ביקש מאמא שלי להוציא את הסוללה וללחות עם איזו סיכה באיזה חור כלשהו.
המחשב חזר לעבוד. לטענתו צריך לאפס את הסוללה הפנימית פעם בחודש, חודשיים וזה נורמלי. זה הדבר הכי הזוי ששמעתי.
 

Y. Welis

New member
זה לא סביר. פעם בשנה, אולי.

חשמל סטטי שלא נפרק (אם זו אכן הבעיה), זו בעיה חומרתית.
 

111Naama

New member
גם לי זה לא נשמע סביר

והכי גרוע זה שאני לא יכולה לעשות את זה לבד, כי יש לי בעיה בידיים.
עכשיו היה לי מזל שזה קרה כשהייתי אצל אמא שלי אבל אם זה היה קורה לבד בבית הייתי נשארת ללא מחשב.
מה אני יכולה לעשות?
 

Y. Welis

New member
לדרוש החלפה. שיוכיחו שזו תקלה שאינה ייחודית לדגם.

אולי הסוללה בעייתית או הלוח כולו. העיקר שהתקלה לא תחזור שוב.
 

111Naama

New member
תודה רבה

די קשה לי להתנהל מולם כי אני חירשת ולא מדברת בטלפון, אבל אנסה.
תודה!
 

111Naama

New member
תודה! התלוננתי במייל לאיזה מישהו משירות הלקוחות שלהם

והוא אמר שעכשיו יש לי את המייל שלו ושאם זה קורה שוב שאפנה אליו.
לא יודעת אם להסתפק בזה... בתחושה שלי משהו במחשב הספיציפי הזה היה דפוק מלכתחילה. הוא היה מוציא לי המון אוויר ח מידי פעם. מוזר בקיצור.
 

אנטי 1

New member
לדעתי,לנובו זו סתם חברה שהיא אובר רייטד במיוחד בארץ , הדירוג

העולמי של לנובו צנח בגלל תקלות חוזרות
ונשנות וגם בגלל תוכנות שהתגלו כרוגלות ושהושתלו ע"י החברה על המחשבים שלהם.
 

111Naama

New member
גם לדעתי. מצטערת על הרגע.

לפני כן היה לי סמסונג זול שעבד מדהים. שלוש שנים לא הייתה בו אפילו בעיה אחת.
ממש לא ברור לי איך מחשב ב-9000 שח מתפקד בצורה כזו. זה לא יאומן.
הייתי צריכה ללכת על דל.
 

Y. Welis

New member
אם יעשו כאן בעיות, פני לשירות הבינלאומי שלהם. מקפידים יותר

מסכים אגב שצימצום זמני האחריות בכל הניידים שלהם (חוץ מהטופ) הוריד מהרמה.
&nbsp
אבל במדדי אמינות - יש הרבה משתנים. אצלי נייד שלהם מחזיק זו שנה חמישית (בספט' הקרוב).
 
למעלה