מעבדת שירות למחשבי דל- יאיר תנעץ את זה

  • פותח הנושא RoyBO
  • פורסם בתאריך

RoyBO

New member
מעבדת שירות למחשבי דל- יאיר תנעץ את זה

אחרי תכתובות מעיקות למדי עם CMS היבואן הגדול יותר של דל בארץ, נאמר לי שהמעבדה שכל מי שרכש נייד של דל בארץ, לפני ינואר 08 - האחריות שלו נתנת רק במעבדת CPM בת"א. כל מי שרכש נייד דל בארץ אחרי ינואר 08 האחריות שלו נתנת במעבדת יעל בהרצליה כן כן, בהרצליה זו מעבדה של חברת יעל ולא דל. לי זה מאוד משונה שיש כזו הפרדה בסוג השירות. מה דעתכם, צריך להקים קול צעקה? לי מן הראוי נראה שמגיע לי לקבל שירות או בת"א או בהרצליה.
 
רק משהו קטן לגבי המעבדה בהרצליה

המעבדה היא של יעל אולם היא בעצם המעבדה הרשמית של דל בישראל. התכתבתי ארוכות עם דל ישראל בנושא שכן היה לי חשוב לדעת את זה לפני שאני קונה מחשב שלהם (קניתי בארה"ב ואקבל השבוע). הם הבהירו לי שיעל היום היא לא נותן שירות פרטי אלא מחוייבת בדין וחשבון ובסטנדרטים של דל העולמית ואם יש איתם בעיות אפשר לפנות לדל ישראל והם מיד יבררו. אני חושבת שזה בסך הכל שדרוג יחסית למצב הקודם. בכל מקרה, לגבי ההפרדה בין שתי המעבדות אני כבר לא יודעת אני ביררתי לגבי מחשב שנרכש עכשיו. את האינפורמציה מסרה לי גלית מנהלת המכירות שלהם וכן המעבדה של יעל.
 

RoyBO

New member
אני יודע שזו המעבדה של דל בישראל

מה שמפריע לי שיש חלוקה כזו של "אלו שקנו מחשב של דל לפני ינואר 08" ואלו שקנו אחרי. בעוד שמה שצריך לקרות זה שאני אקבל שירות מאיזו מעבדה שאחפוץ ושלא יגבילו אותי מלקבל שירות גם מיעל!
 

GAMESP

New member
אפשר להבין מההודעה הזאת שהשירות של דל

על הפנים ? דווקא יהודי טוב הדל הזה ודווקא היו כל מיני הבטחות על העלאת רמת השירות בארץ
 

יאיר B

New member
בעבר היו כמה נותני שירות לדל, כאשר היתה

חשיבות למקום שממנו קנית את המחשב. גלאקסי נתנה שירות ללקוחות ביתיים, אומניטק נתנה לעסקיים (אבל עדיין, אם קנית מחנות שעסקה בעיקר עם לקוחות עסקיים היית מקבל מאומניטק). כיום המצב יותר טוב (יש את יעל ואת CPM שנשמעים הרבה יותר שירותיים). לדל מחשבים מצוינים (הנייד הראשון שלי היה של דל, החזיק 3 שנים בלי למצמץ).
 

ypm

New member
לא הבנתי מדוע להקים כל צעקה?

מה הסיבה? נגיד היית גר בחיפה ומעבדת CPM עדיין בת"א ... מה ההבדל ?
 

RoyBO

New member
ההבדל הוא שאני מצפה לקבל שירות

מהמעבדה הרשמית של דל ולא רק מCPM מדוע יש הפרדה שכזו? אתה יכול בכלל להסביר לי את זה?
 
למעלה