בתפישֹה שלי, כל אדם - קל וחומר

צלשלספק

New member
בתפישֹה שלי, כל אדם - קל וחומר

בתפקיד ניהולי יוצק ומחיל תוכן כלשהו למקום אליו הגיע דרך האג'נדה אותה הוא מכיר ומעוניין ליישם, כך גם אני


בשיחתי עם מנהל האשכול יוני, שמתי לעצמי שלוש מטרות עיקריות:
א. דם חדש בפורום, מבחינתי השאיפה שלי שהפורום הזה יהיה בין הגדולים והאיכותיים בתפוז, וגם אתם יכולים לעזור בכך, יש לכם חברים וחברות, נחמד לכם כאן? שתפו ותכירו להם את הפורום.
ב. כמה שיותר פוסטים איכותיים ב*ראשי*, ומכך גם נוכל לגייס עוד גולשים פעילים לפורום. יעידו על כך אלו שהגיעו מהראשי ובחרו גם להישאר

ג. מעבר ושילוב בין הוירטואל למציאות. ללא צל של ספק, לעיתים יש כאן חברויות שונות בין הקלעים
זה טוב ונחמד אבל לא מספיק לי, אני רוצה להגיע לכדי כך (או לפחות - לנסות) שגולשים שיבחרו בכך, גם יפגשו במפגשים וטיולים שאארגן בהמשך - ומנסיוני זה בהחלט אפשרי ומהנה


קצת עלי.
רובכם מכירים אותי בניק הזה חלק ניכר מהותיקים פגש אותי גם מעבר למסך. החדשים יותר - כלל לא מכירים אותי, אך אני בתפוז מתחילת 2004, בזמנו, בתקופה אחרת, בחיים אחרים, הקמתי וניהלתי קומונה יחד עם צמד מנהלי משנה, קומונה שעד היום היא די משגשגת. אז למה אני מספר לכם את זה? למה זה רלוונטי אתם בטח שואלים?

הקומונה ההיא קמה כפועל יוצא ובמטרה ראשית לתת דרור לחופש הביטוי, שהיה כה נדרש וכה חסר לי ולגולשים רבים בפורום מסויים, עצום בגודלו שבטח לא קשור במאום לאשכול שלנו, "אהבה ויחסים" על כל גווניו. כאן אמנם חופש הביטוי לא חסר - אך אני פה כדי שהוא גם ישמר.

כך שאם מישהו במקרה תהה
אחדד: חופש הביטוי הוא ערך עליון עבורי. זכותו של אדם לפרוק את אשר על ליבו גם אם דעתו נשמעת אחרת, שונה, "לא מקובלת", אפילו קיצונית כמעה - זכותו להביע אותה -כך שהאג'נדה שלי מאז ניהול הקמונה לא השתנתה. אממה מה - יש סייגים: קללות ופגיעה בוטה בגולש זה או אחר, אאוטינג וחשיפת פרטים אישיים על גולש, חשיפת תוכן מסרים אישיים, לשון הרע, הוצאת דיבה על אדם או עסק, עבירה על חוקי מדינת ישראל ו/או תקנון הפורומים של תפוז אנשים - כל אלו לגמרי מחוץ לתחום מבחינתי ולא נכללים כ"חופש ביטוי" בעיני.

אני לקחתי את עול הניהול על עצמי בראש ובראשונה - כדי שלכם יהיה טוב, לא סתם טוב - אלא טוב מאוד
שיהיה לכם כיף לכתוב כאן, כדי שבאופן טבעי תכנסו לפורום הזה עם חיוך, שתמצאו בו בית וירטואלי לכל דבר ועניין, שתרגישו שהפורום הזה הוא המקום שתוכלו בו לשתף, לחלוק, לצחוק, לקטר, להגיב, לפרוק, להתבטא בחופשיות, לספר לחברים, לפגוש ולהפגש, להכיר, אולי להתאהב, לאהוב, לגור ביחד (או לחוד
) להתחתן ולהביא ילדים (לאלו שרוצים)


אבל היי, זה כבר קרה. כן כן - ממש כאן - ולא פעם אחת וגם לא פעמיים, וצמחו מכאן זוגות מאוד מאושרים, שאני בספק אם היו מכירים האחד את השניה ללא המקום הזה. כך שאני כאן
קודם כל
עבורכם, כדי לתת לגולשים ולגולשות כאן, מעבר לוירטואליה סיכוי שיהיה להם "קליק", גם בחיים האמיתיים, בממשק שונה מאתרי ההיכרויות המוכרים והממוקדים. ניתן לקרוא לזה חיבור דרך הכתיבה.

את השירות הסדיר סיימתי ממזמן, כך שמ"כ
אני כבר ממזמן לא
ב"דויד ילין" לא יצא לי ללמוד כך שאני גם לא גננת
אמנם יצאתי עם כמה מורות ואפילו פעם אחת עם סוהרת
אבל גם זה - אני ממש ממש לא - וגם לא מתכוון להיות


אנחנו אנשים בוגרים ואני יוצא מנק' הנחה ש99% מהגולשים והגולשות כאן נמצאים במטרה לשתף, להשתתף, להגיב ופשוט להנות מהחברה והאווירה ו/או אולי גם להכיר, ואני מעדיף שלא להגיע למצב שבו אני נאלץ למחוק הודעות או חלילה וחס לחסום גולשים, ואני האחרון, כאחד שצמח כאן בפורום ברעש וצלצולים על דעות לא מקובלות וחפירות אין סוף - שיסתום כאן למישהו את הפה על דעתו ו/או חפירתו - גם אם קיצונית ומוזרה,גם אם שונה ולא מקובלת, תהא אשר תהא - בטח לא אמנע מגולש או גולשת לשפוך את אשר על ליבם ולפרוק.

תיבת המסרים שלי פתוחה לכולם - בכל נושא שהוא שקשור לפורום ובמקרים חריגים גם הטלפון הסלולארי שלי תמיד זמין, כך שתרגישו חופשי.
חשוב לי לציין שכל שאלה או תהיה בקשר לקבלת שיקול הדעת שלי, ההחלטות שלי וביצוען ע"ג הפורום ו/או ניהולו, יהיו אשר יהיו וכפועל יוצא מהנהלים והתקנון בפורומים של תפוז - לא יתבצעו ע"ג דפי הפורום - לא כתהיה ולא כדיון, נקודה, כך שמראש אני מבהיר ומבקש מראש כלל לא להעלות הודעות כגון אלו.

והנושא הכי חשוב, גלישה נעימה
 
אהבתי את האג'נדה שלך


אין לי צל של ספק שאכן אתה הולך לחולל כאן שינויים לטובה ולהזרים דם חדש!

נכנסתי לכאן במקרה, מתוך שאלות שהיו לי, ונראה לי שזה הולך להיות הבית הוירטואלי החדש שלי

אשתדל להיות כמה שיותר שותפה פעילה בדיונים שיעלו כאן.
שוב מאחלת שיהיה לך בהצלחה!
 

udim80

New member
הופה

שיהיה במברוק..
והכי חשוב -


קראת את ספרון ההוראות לטיפול בטרול המצוי ?
 

צלשלספק

New member
רוני, את מכירה את הפזמון בשיר

מכה אפורה של מוניקה סקס?

אז הנה חלק ממנו:
"ככה את יפה זה מה שאת צריכה זה מה שאני רוצה וככה זה יהיה"



ת'כלס, היה מגיע לך צבע כתום ולא אדום, אך אין באפשרותי לצבוע אותך בצבע הזה...
 

somewoman

New member


שנהנה מהמקום, מהאוירה, מהאנשים..
כל היתר כבר יבוא לבד
 

ורד 1970

New member
בהצלחה


אגב, תיבת המסרים שלך פתוחה רק לנושאים הקשורים לפורום?
אז אני לא יכולה לכתוב לך דברים שלא קשורים לפורום?
חבל
 

A M S T A F1

New member
אחי אתה מפחיד כמעט כמו יאיר לפיד

מה זה הנאומים הכבדים האלה רגע אתה עכשיו קורא מפרומפטר?
רגע אתה אומר לא יוטלו מיסים חדשים על מיצטרפים ישנים?
 

rarg

New member
בהצלחה, ומברוק!


רק מקווה שלא תמשיך עם הרדיפות אחרי
התפוסים בפורום, ותיתן גם לנו לשחק


בהצלחה מותק!
 
"פגיעה בוטה בגולש זה אחר"

השאלה היא מה אתה מגדיר כפגיעה בוטה?

משום מה, המנהל הקודם לא חשב שלכנות משתמש מסוים (אהמ ברק אהמ) טמבל, פתאטי, מעייף זה בוטה. גם השימוש במילים "זונות פותחות רגליים" או "את דוחה" לא היה בוטה בעיניו.
אך שאני כתבתי לאותו משתמש: " שכל בגודל של אפון" זו הייתה פגיעה בוטה שדפי הפורום לא יכלו לסבול ונמחקה מייד.

לדעתי, יש בעיה גדולה עם השימוש בנשק של המחיקות. הרי "בוטות" זה עניין סובייקטיבי, וקל לתת הנחות מפליגות לגולשים שאתה מסכים עם דעתם ובו בעת למצוא סיבות למה למחוק ללא הרף הודעות של גולשים פחות חביבים עליך או שמבטאים דעות שלא נעימות לך לשמוע...

לגבי הגדלת כמות הכותבים בפורום, יש כאן לא מעט סמויים שקוראים און אנד אוף. למה הם לא מגיבים? יכול להיות כי רוב השרשורים הם מעין שיח פרטי בין גולשים קבועים. הטופיקים האוניברסליים בדר"כ זוכים להתייחסות של הרבה משתתפים.
 

צלשלספק

New member
נראה לי שדי סיכמתי את הנושא


לחזור על מה שכתבתי?

ההגדרה הכי קיצונית שלי לפגיעה בוטה בגולש היא חשיפת פרטיו האישיים, הוצאת דיבה, לשון הרע, תוכן מסרים אישיים, קללות בוטות ו/או גזעניות, שמן הראוי לא יכתבו כאן על ידי גם כדי להמחישן. מעבר לכך אני עובד לפי תקנון ה-
אותו אני מכיר היטב ומפעיל שיקול דעת אישי בטווח ה"אפור" שלא אדון בו כאן כפי שציינתי.

במקרה וגולש מרגיש כי הוא נפגע באופן אישי מגולש זה או אחר או מתוכן כללי של דבריו, הוא בהחלט רשאי ומוזמן לפנות אלי במסר אישי כפי שכתבתי ואבחן כל מקרה לגופו לפי שיקול דעתי.

המנהל הקודם ביצע עבודתו נאמנה כראות עיניו, מרצון טוב לתרום לקהילה שלנו כאן וביצע החלטות לפי שיקול דעתו, ואני לא מתכוון לדון במה שהיה בעבר או במנהלי הפורמים הקודמים וההחלטות ו/או מחיקות שביצעו, זה לא ראוי.

בקשר לסמויים - אם ירצו יכתבו ואשמח אם יעשו זאת, ובקשר לדו שיח בין גולשים שכותבים קבוע האחד עם השני - אף אחד לא מונע מהאחר להצטרף לשרשור שפתחו, וכפי שאני מכיר את החומר האנושי כאן, אף גולש "זר" שידחף לשרשור לא יתקבל בגסות אלא בברכה. ואני בטח לא מונע מסמויים או גולשים חדשים לפתוח שרשור חדש לשטוח משנתם, וזה קורה כל הזמן. ובכלל - גולשים שמביעים עמדות "פחות מקובלות", מזורות, לא הגיוניות וכד' - דעתם אמורה להשמע
גם אם אחרון הגולשים כאן לא מקבל אותה או אפילו מתעב אותה, הרי זה כל היופי בחופש הביטוי
ואני בהחלט מתכוון למתוח אותו עד כמה שניתן.
 
אז אם כך,

אאחל לך בהצלחה.

נקווה באמת שעוד אנשים ימצאו לנכון לכתוב כאן.
 
למעלה