איכס. זה מה שאני.

עלית עליי!

את כל כך חכמה ומתוחכמת. מדהים. אני לא מתרצת שום דבר. אני מנסה להסביר איך אני מרגישה, אבל יש פה כמה פסיכולוגים בשקל שמתעקשים שהם יודעים יותר טוב. ומהפכה - תשמור את ה"כמה דקות" שלך. ברשותך, אני אוותר, ואעדיף לקבל עזרה ממי שמכבד אותי מלכתחילה, בתור אדם שווה לו, או לפחות בתור מישהו עם "סיפור דומה". אז תודה, אבל לא תודה.
 

hofit1980

New member
בהנחה שאת אמיתית ולא משתעשעת בפורום

אני חוששת שזהו לא המקום לטפל בעניין שכזה. אני מקווה שיהיה לך את האומץ לבדוק את העניין לעומק, חוסר האונים שלך נובע מצד אחד מהשיפוט האכזרי שלך כלפייך, ומצד שני אינך מסוגלת להתנהל באופן שיוציא אותך מהמעגל הנורא הזה. הייתי קוראת מעט על מכורים למין, זה בא ברמות שונות, יש אפילו סרט דוקומנטרי מעניין מאוד על כך שודאי לא יהיה קשה למצוא. כזכור לי אנשים מתארים שם קושי להתמודד עם החברה שחושבת שהם מגזימים ולא מסוגלים לשלוט בעצמם, ועם התחושות שלהם כלפי התנהגותם. אני כמובן לא מגדירה אותך כמכורה למין, קטונתי מלאבחן אדם.... אני פשוט מציעה כיוון, וכזה שהוא רציני יותר מהפורום, עם כל הכבוד ליושביו הנפלאים. בכל אופן אני אומרת - נסי כל מה שעלול לעבוד, כל עוד אינך פוגעת בעצמך.
 
תעצרי את המירוץ הזה

אם למשל היה נכנס לך קוץ ברגל , הייתי ממליץ לך להוציא אותו משם. אם יש לך בעיה עם התנהגות מסויימת שלך אז אין מה להתבייש לעצור ולפנות למישהו שמבין בזה בצורה מקצועית. ויכול לעבור איתך את התהליך. יש מקרים שלא באמת מדובר בנימפומניות אלא בבעיה רפואית. אם הייתי במקומך, הייתי מנסה לבדוק מה היה הדבר שגרם לי לבנות דפוס התנהגות כזה. בהצלחה
 
באיזשהו מקום כתבת את האמת, זו שכל כך קשה

היה לך להודות בה, היא זו שמשנה את כל התמונה ומשאירה אותך עם החלטה מאוד חשובה. לרצות. כן, לרצות לשנות. אני מניח, ואולי אני טועה, שהעלית את בעייתך, מתוך כוונה לחפש מקום שקל יהיה לך להתחייב לשינוי אמיתי. יקירתי: הדבר הבסיסי ביותר, ואכתוב זאת בצניעות, היא שתפנימי שמאחורי כל גוף, ולא חשוב איזה גוף, יש נפש שבכדי להפוך אותה לאהבת חייך, עלייך ללמוד לכבד ולהכיר אותה ללא הפרעות. יתכן (אנני פסיכולוג) ואחת ההפרעות היא שאת חושבת שלנפש מאחורי "הגוף הזה (שאליו אני נימשכת בטרוף)" אני לא ראויה, ומפנה עורף להתנהגות ש.. את יכולה לה. כתבת שאת לא שוכבת עם גברים שאת לא נמשכת אליהם. היי, בבקשה, קחי את עצמך בידיים, ועשי את כל הקושי הזה למה שהוא ראוי להיות. פ ש ו ט .
 
צודק, אני יכולה.

אני יודעת שאני ראויה.. אני אנסה להפנים את הרעיון הזה קצת יותר.
תודה רבה.
 
ומכאן, ביצירת כבוד לזולת, אין עוד טעם

שתשקרי לעצמך, בין השאר באמירות הפוגעות בכבודך. כן, נדמה לי שזה הסיפור, ויש לו סוף טוב. סיפור על אישה שיודעת להעריך את עצמה, ופנויה בנפשה להכיר, להכיר באמת ובפשטות.
 

פרסאוס

New member
למקרה הלא סביר שזה לא טרול

אני רוצה לציין שאם את באמת אישה וכתבת את הקשקוש הנ"ל תני לי לספר לך שלחברה שלי נסיון מיני עצום, שכבנו בפגישה השנייה רק מפני שהלכנו לחבר בפגישה הראשונה. והיא באמת מדהימה ושנינו לא מרגישים ש"פספסנו" משהו בזה שקפצנו למיטה( טפו טפו טפו). אז תעשי לי טובה - לא כל הגברים אנשי מערות חשוכים. אבל - מי שמסתובבת במערות, מוצאת אנשי מערות. אולי כדאי שתחפשי גברים שזה לא מאיים עליהם? אולי כדאי שלא תשדרי "רק פעם וזהו"?
 
למעלה