איכס. זה מה שאני.

אני לא לגמרי רואה את העולם

מנקודת מבט של גבר, כמו שאמרת. אני דווקא מודה בזה שאני לא גבר, אני בחורה - ואחרי סקס אני צריכה תשומת לב והבעת חיבה. אני לא יכולה לראות בזה זיון וזהו - כי עם כל אהבתי לסקס, אני צריכה גם דברים אחרים. לכן - כל כך עצוב לי, כשקורה משהו עם בחור, ואז הוא משתנה - כי דווקא אז אני יותר רוצה בקרבתו, כמו כל בחור. לא כמו גבר... תודה לך על העידוד.
 

shade00

New member
שאת מטומטמת...אבל ברמות חדשות!!!

את מכירה גברים שרוצים לזיין ולזרוק ולא מבינים את הקרבה והאינטימיות ואת החשיפה במין - דוחפת לעתצמך אחר כך שזה בגלל שנהנית מלילה של פרו ורבו, מאשימה את עצמך ואז כועסת עליהם 1) בפעם הבאה - תני לו לעבוד בסקס. שירד לך, שימזמז אותך, שביא אותך לידי אורגזמה, רק אחר כך תחליטי מה את באמת רוצה לתת לו/ להעניק לו/ לעשות באופן כללי. או שתעשי פאוזה של זייונינו לאן ואם את רוצה להיגמל מסקס - צאי איתי. כל בחורה שעל הנייר טענה שהיא המציאה את הוגינה, המין האוראלי ואם אהיה ילד טוב גם תעשה איתי סקס אנאלי ואולי תצרף אישה נוספת, סיימה את תפקידה בחיי מרצונה על תקן מנשקת בסדרית לא חשוב מרדף לא חשוב הכיבוש ומי שזה כן חשוב לו - הוא באמת רוצה רק סקס. אז מה עדיף - לעשות את זה בלילה הראשון ולראות אם הוא נשאר, או להזדיין איתו אחרי חודשיים כשכבר פיתחת רגשות ואז לראות אותו לא מתקשר?
 

hofit1980

New member
איזה רעל בלעת היום?

לא מחמיא לך בעליל.... כבר דיברנו על זה פעם לא? לא לפרוק עצבים בפורום על עוברים ושבים
 

shade00

New member
צ'מעי...

יש דברים שמציאים את הוריד, גורמים לעיניים להבריק ולעור הפנים להאדים... אני בעד הגישה של סקס בלילה הראשון זה שכבר יש מישהי שמאמינה בזה גם, אבל מתחרטת...זה מוציא את הרע בי החוצה
 

hofit1980

New member
חחחח, אז ספר לה שיש גברים כמוך

אבל אל תרתח :) קודם כל תירגעי :)
 

shade00

New member
בפעם הבאה שאזדקק למכתב המלצה

על גבריותי אישיותי ומיניותי אני פונה אליך!
 

bennyfromabba

New member
עיסוק מופרז במין לא יכול להיות תקין.

לא צריך להיות זיגמונד פרויד, כדי להבין את ההשפעה המוחצת שיש למין על הנפש שלנו. אבל כמו כל דבר, הכל חלק ממשוואה. כולם עצלנים, אף אחד לא רוצה להתאמץ, אבל אף אחד לא רוצה להרגיש ויברטור מאידך... זה מביך זה משפיל וזה מאוד מאוד לא נעים ואפשר להרגיש את זה כשכל המעמסה הרגשית נמצאת במין, אפשר להרגיש שזה לא אמיתי, אפשר להרגיש שיש פה בעיה. אנרגית מינית יכולה להתבטא במגוון דרכים, לא רק במיטה. את צריכה למצוא דרך לבטא אותה בדרכים אחרות.
 
אני מאוד מקווה שבן זוגי לחיים לא ירגיש כמוך

אחרת נהיה בבעיה
סתם, אני צוחקת. אני מבינה למה אתה מתכוון, אבל דווקא במערכות היחסים הארוכות רוב הבחורים היו די מרוצים - אני לא חושבת שאני קיצונית ברמות שתיארת, או לפחות מקווה שלא. וכן, יש גם מגרת צעצועים ענקית - שום דבר לא יכול להחליף גבר אמיתי. ואי אפשר להגיד שאני לא מנסה.
 
אם את לא קיצונית ברמה הזאת כשאת בתוך קשר....

ואת מצליחה לנהל חיים בזמן שיש לך אופציה קבועה לזיון- כנראה שהבעיה היא יותר מ"אהבה למין" כמו שכל כך בא לך שנחשוב, כולנו, כדי שגם את תוכלי להמשיך לדמיין את זה. בתכלס, אם היה מצב שאמרת לא לסקס- זה אומר שאת יכולה. ואם את יכולה ובכל זאת תקועה באותו מקום- קשה לרחם עליך. לכל היותר להציע לך להתגבר על הבכיינות, על התאוותנות, על הרעבתנות והגרגרנות- ולהראות לדייטים שלך בן אדם שלם, כדי שאולי הם גם יוכלו לחבב אותך, ולא יראו בך רק נימפומנית (כך את מציגה את עצמך עד עכשיו).
 
ממש לא ביקשתי ולא ציפיתי לקבל רחמים.

ואת צודקת. אני אכן צריכה להתגבר על כל הדברים האלה. זה לגמרי ברור לי והיה לי ברור גם לפני כתיבת הפוסט הנוכחי.
 
גיבוב של שטויות

אפשר לחשוב שנולדת עם מגבה של רכב בין הרגליים שלא מאפשר לך לסגור אותן. במקום לנסות לצייר את החיים שלך כעמנואל 10 פשוט תמצאי לך עיסוק אחר. טיפ קטן... "ההתנסות" הזאת היא לא בדיוק ניסיון חיים חיובי שישרת אותך בהמשך... שיט.. מה אכלתי היום? למה אני מתרגז מכל דבר?
 
תכל'ס - החיים ממש פשוטים.

אני בטוחה שאתה תמיד עומד בכל המטרות שאתה מציב לעצמך ושאתה בדיוק אבל בדיוק האדם שאתה רוצה להיות. היישר כוח.
 
הולם אותך ציניות, במיוחד בפרופיל

קיימת קורלציה בין רמת הבינה ליכולת ללמוד להסתגל, לנתב מסלול חדש ולהפיק לקחים. גם הכלב הטיפש ביותר ילמד אחרי מספיק מכות עם עיתון באף(מי הטמבל שהמציא את השיטה?) לא להשתין על השטיח. סביר להניח שכלב נבון יותר יזדקק לפחות מכות... אני באמת לא יודע מה ומי את, אבל מהשרשור שפתחת אני יכל להניח או שלא סבלת מספיק או שאת לא בדיוק סובלת מעודף תבונה. אדם נבון לומד מהר מאוד לנווט עצמו לחוף מבטחים. אדם פחות נבון יזדקק להרבה שעות התברברות בים הפתוח עד שיסחף באפיסת כוחות לאיזה חוף של אי...
 
יש לך פואנטה?

כבר אמרתי בפוסט הראשי שאני מטומטמת. העיקר שאתה יודע לדבר על תבונה באמצעות משלים ואגדות. פשוט מוכשר. וכמובן - אוי לי לשכוח - גאון.
 
מה המשמעות של המילה מטומטמת בשבילך?

דרך לגיטימית אחת הינה פשוט להמשיך להושיט את אפף לאותו עיתון – יום אחד תבוא מכה מספיק חזקה שתכניס לך קצת היגיון בחיים. לחילופין את יכלה להקדים ליזום ולהכניס לחייך קצת תבונה – אני גם לא שולל פנייה לעזרה חיצונית, אבל אין תועלת גדולה יותר מתועלת שנגזרה מתובנה עצמונית שלך. אה, וכן זה דורש קצת יותר מאמץ מלפרסם הודעות בפורום ולהמתין לרצפט. ומאחר ואני אוהב אדם מוצהר(מי יודע אולי זה נכון) ובמקרה נושא סיפור דומה(אם כי שונה) אני נכון לסייע(הפעם באמת. לא בציניות), להקדיש מספר דקות מחיי ולהציע כמה דרכים כלליות לזירוז התובנות בחיים.
 
אתה מאד טועה....

היא לא טיפשה ולא סתומה, וגם לא כלב שלומד התניות. היא בסה"כ המציאה לעצמה מגבעת לחבוש, שאיתה היא תוכל להמשיך לעשות "הרע בעיני עצמה" תוך מתן תירוצים אינסופיים לעצמה- אה, לא, היא נימפומנית, בגלל זה היא לא יכולה להפסיק... זה לא שהיא לא רוצה קשר רציני, או לא מוכנה להודות שאין לה כח לקשקוש הזה שנקרא- להשקיע בזוגיות, בהכרות, באינטימיות (כי להכנס למיטה זה ממש לא אינטימי ולא הכרותי בשלב הזה של הקשר), היא פשוט נימפומנית. נכון. לא. זה שהיא ממשיכה להגיב כאן עוד ועוד לתרץ ולהסביר את ההתנהגות שהיא עצמה יוצאת נגדה, שהיא עצמה כבר מבינה שלא משרתת אותה, זו הדרך שלה להגיע עם עצמה לפשרה. היא צריכה אותנו כדי לעזור לעצמה לכוון את עצמה למקום שאליו היא מתכוונת להגיע. לגיטימי. ואתה, מהפכה? נראה לי שאני ואתה באותו פורום עלול לגרום להרבה מריבות. אנחנו שנינו בוטים בצורה שממש לא נעימה לסביבה לעיתים. מקווה שלא נמצא הרבה נושאים להתווכח עליהם.
 
מת על המשחק "נחשו מה בקופסא"

ואני דווקא חשבתי שיש קו מקשר בין הפקת סתירות, חוסר יכולת נווט, ונטייה לפשרות חסרות תכלית, ולחלמאות. אבל האמת נכון, אני לא יודע מה היא רוצה. וזה בדיוק מה שאני טוען – רק היא עצמה יכולה לפענח את אשר על ליבה/מוחה ולתפור לעצמה פיתרון נאות. אני מוחה. אני כלל לא בוטה. וגם אם כן, זה קרוב לוודאי בגלל משהו שאכלתי..
 
למעלה