איכס. זה מה שאני.

כמו שאמרתי - אני מעדיפה ללמוד להתאפק.

וסקס טוב נטול תוספות כאלה ואחרות לא מביא ילדים
 

עדיג78

New member
אחרי שכולם ייעצו לך

הנה העולם האמיתי - אם את לא יכולה להתאפק את לא יכולה, זה קל להגיד "אז אני הולכת הביתה עכשיו" אבל קשה לבצע כשאת מתחת לבית שלו. אז אולי כמה דברים "טכנים"? - הדייטים צריכים להיות במקומות הומי אדם - מגיעים ברכבים נפרדים - לא לובשים חצאיות או בגדים שקל להוריד (בשביל לא לחרמן אותו יותר מדי, עם או בלי לשים לב) - נפגשים מוקדם וסוגרים מוקדם - יושבים אחד מול השני, לא אחד ליד השני - מאוננים -לפני- הדייט!!! שלוש פעמים!!! - מדברים בטלפון, הרבה(כזה - חודש) ואז - אולי - תצליחי לעבור איזה ארבעה דייטים בלי להגיע לסקס. וגם - הנה השוס - זה לא מבטיח לך שתפגשי גבר שלא רוצה רק סקס. החיים בזבל, וגברים הם עם חרא, וכל מה שאנחנו רוצים בחיים זה מציצה טובה, וכשסוף סוף אנחנו מקבלים כזו אנחנו מפחדים שמצאנו את הבחורה המושלמת אז אנחנו בורחים. אז טקטיקות, ואסטרטגיות, וכל זה, את יכולה לדחוף את זה לתחת (ולהנות מזה) , אבל בסופו של יום,החיים חזקים יותר, וכשזה יבוא לך, זה יבוא לך. לא דקה קודם.
 

rarg

New member
חמודה אני הייתי שמה עין על הבחור הזה...

הפך את הסו קולד "בעיה" שלך לפירגון , במקומך...
 

עדיג78

New member
יותר מדי קרדיט

אני רק אומר את מה שאני חושב, מפה ועד להיות בן זוג טוב הדרך ארוכה. ואגב, לא אמרתי שאני עושה דברים אחרת, שאני יותר טוב משאר הגברים. את זה את כבר הסקת :)
 

rarg

New member
מזל שאני אנונימית...אני פשוט אוסיף עליך בקטן

כל הקונה, באחריותה! אין החלפות ו\או זיכויים...
 

עדיג78

New member
ניתן להחזיר תוך 30 יום

כל עוד אני באריזה המקורית ולא בוצע בי שום שימוש לא הולם
 

rarg

New member
לאא.. למה לתת את הפריווילגיה הזו בכלל..??

אני מקווה שלאחר שימוש לא הולם לא ירצו להחזיר...
 
מסכימה עם rarg - אתה מקסים.

אמנם לא כל ההצעות ה"טכניות" שלך פרקטיות אך את חלקן אני בהחלט מנסה ואנסה ליישם. תודה. אבל עם כל ההערכה למודעות העצמית הגבוהה שלך, אין לעשות הכללות. יש צדיקים בסדום. אתה, למשל, נשמע ממש בסדר.
ובכל מקרה - עדיין לא איבדתי את האמונה, למרות שהפעם אני ממש קרובה.
 

עדיג78

New member
מצטער שוב לא להסכים איתך :)

אני לא רואה איך אמונה קשורה לזה. אם את "מאמינה" שתבוא אהבה, אז את צריכה להמשיך לחפש אם את "לא מאמינה" שתבוא אהבה, אז מה? להפסיק? ומה עם משפחה וילדים וכלב ולהחזיק ידיים וללכת לשקיעה? אז צריך להמשיך לחפש. כלומר, בכל מקרה אנחנו רוצים להגיע לזוגיות הטובה שלנו, אין לנו בכלל את האפשרות שלא לרצות את זה. השאלה היא איך אנחנו מגיעים לשם, ואולי אפילו יותר חשוב, איך אנחנו מתמודדים יום יום עם העובדה שאנחנו עדיין לבד. ובגלל שזו השאלה, אז כל הנושא של האמונה תופס פחות מקום, ובמקומו נכנסות שמחה,צחוק,ריקודים,פתיחות וכנות. כי רק אהבה תביא אהבה (חוץ מבמקרים שכסף מביא אהבה כמובן)
 

עדיג78

New member
להיפך, זה פחות פילוסופי

מה שאני אומר זה לא לחשוב פילוסופי, לא לחשוב על אמונה באהבה, לא לחפש משמעויות מטורפות לכל דבר. אני אומר - פשוט לחיות - לקבל החלטות במודע, לשנות את איך שחיים על פי הרצונות וההחלטות האלו ולהתקדם צעד אחר צעד.
 
יצא לי להיתקל באמירה הזאת פה ושם.

היא בדרך כלל באה מפי גברים שיפוטיים, שמרנים ואטומים. אלה בדיוק הבחורים שאני לא רוצה בקרבתי - וכנראה שגם הם לא ממש רוצים בשלי. כך שכולם יוצאים מרוצים.
 
למעלה