איכס. זה מה שאני.

עצה שלי-מחוויה אישית

אל תסירי שיער מהשחי והרגליים
אין סיכוי שתורידי את הבגדים ככה ..
 
אולי אני באמת צריכה לעשות את זה.

פשוט ככה ארגיש פחות יפה, פחות נשית ופחות אני. אני מורידה שיערות כל הזמן - גם כשאין לי אף אחד, גם כשיש לי דייט, גם כשחורף, ואין סיכוי שמישהו יראה, בקיצור - תמיד. בשביל עצמי. ככה כיף לי עם עצמי. קשה לי פתאום להכריח את עצמי להיות מוזנחת... אבל אולי את צודקת - אולי זה באמת יצליח לעצור אותי.
 
מניסיון- גם זה לא עזר לי בימים שהתהלכתי עם...

אותן מחשבות כמו שלך. מקסימום זה גרם לי לנסות להתחמק- אבל בסוף הייתי מוותרת לעצמי ו"זורמת"...
 
זה הסיפור שאתן מספרות לעצמכן...

אין לו שום קשר למציאות, וזה אני אומרת לך בתור מישהי שגם היתה רווקה עד לא מזמן, ויש לה ניסיון לא מועט בסקס.
 
זה לא בראש שלי

לפי ההתנסות שלי ולפי שיחותיי עם אותם גברים, זה כן מלחיץ אותם, ואני לא חושבת שמדובר בקומץ.
 
להבנתי

הסקס הוא לא הבעיה. אולי עומס ריגשי ? גם אני בעד סקס מדייט 1. והאמת היא שרוב הקשרים שלי היו כאילו שהיה מין מההתחלה, מה כן יכול להרתיע ? חשיפה ריגשית "אלימה" מידי, או העדר גבולות.
 
צודק לגמרי.

זה מה שכתבתי ל"רואה מחשבות" למעלה. את החשיפה הריגשית שאתה מדבר עליה אני מסוגלת למנוע רק במידה שלא יהיה מגע מיני - דבר שמאוד קשה לי למנוע מעצמי. וחבל שבנוסף למיניות שלי, אני גם בחורה - אחת שצריכה תשומת לב, חום והבעות חיבה - במיוחד אחרי מגע מיני, ולמרות היותי נימפומנית. כל הבאסה.
 
את מחמירה עם עצמך

אני בהיותי אדם מיני - לא רואה את עצמי באור שלילי לאור זאת. ונימפומניות היא הגדרה שלילית של מיניות. אז אל תהי בעולם השלילי - תראי את המציאות מהצד החיובי שלה - את אדם שמחובר למיניות של עצמו. לפני זמן רב בפורום זה או אחר ניסו לכתוב על הניסיון המיני של החברים בו - זה היה מביך. אני נשים בנות עשרית ומשהו (חלקן על גבול השלושים) שטענו שקיימו יחסים משהו כמו 4 פעמים במהלך חייהן ועוד כמה אירועים של התמזמזות. פשוט מביך. למה מביך ? כי הן רחוקות ממצב מיני - זאת כבישה מוחלטת של המיניות. אני מתחבר לדוגמא הרבה יותר לנשים שהן כמוני - מודעות למיניות. ומה לעשות מי שמודעת למיניות - מקיימת יחסים, יש לה פרטנרים, מבריזים לה והיא מבריזה ועוד ועוד. (בעיברית חיה).
 
אתה לא מקשיב.

בנוסף להיותי מודעת למיניות וכל זה - אני גם בחורה. אחת שצריכה גם את תשומת הלב שבאה אחר כך - לא רק את הסקס עצמו. תשומת הלב הזאת בדרך כלל לא מגיעה - כשאני נתפסת כבחורה לא רצינית - לכן אני רוצה לשנות את התפיסה הזאת.
 
הדבר הלא רציני הוא

שאת מפילה את כל החסרים שלך מהר מידי. את חייבת להבין - גבר זאת פונקציה מוגבלת בלי יכולת של מולטי טסקינג לחלוטין. אז תנסי להזדיין מבלי להיות מלאה בנקיפות מצפון. מוזר לי שהתפיסה שלך את עצמך נוטה להית "לא חיובית" - הרי צורך מיני הוא דבר חיובי לחלוטין. אולי את צריכה יזיז - וכך תגיעי רגועה לדייטים. אני מניח שהתיבה שלך כבר בקריסה - אם לא הייתי מציע את עצמי.
 

rarg

New member
אם יש לך בעיה שאת לא מצליחה לשלוט בה

זה נקרא הפרעה, אבל זה לא משהו שאת לא מודעת אליו, הבעיה בהפרעות היא בדר"כ אי אפשר לפתור אותן לבד אלא יש צורך בהתערבות מקצועית. כדי שלא תסתובבי סביב הזנב של עצמך אני ממליצה לך ללכת למישהו מוסמך שיוכל לעזור לך. ככל הנראה לבד לא תוכלי לשלוט בזה, אל תראי בזה כדבר פסול טובים ורבים עושים זאת, אם זה באמת באמת מפריע לך גשי לטיפול.
 
למעלה