איכס. זה מה שאני.

איכס. זה מה שאני.

אני מגעילה את עצמי. בא לי לקרוע את עצמי באיזו כאפה או שתיים, כל כך מגיע לי. מגיע לי שזה יכאב. אולי זה הדבר היחיד שיכול לנער אותי מהמצב הפאתטי הזה שאני מצאת בו. שוב ושוב ושוב מוצאת את עצמי באותה סיטואציה מסריחה ולא יודעת איך לשים סוף למעגל המעוות והעלוב הזה. שוב אני מכירה בחור. אנחנו יוצאים לדייט. הוא מתגלה כמאמי אמיתי. נדיר. בדרך כלל הם מאכזבים כל כך, אבל לא הוא - הוא מקסים. עושה את כל הדברים הנכונים. אומר את רוב הדברים הנכונים. ואני כבר מפליגה על כנפי הדמיון - מדמיינת אותנו מתאהבים, מדמיינת אותו בארוחות משפחתיות, מדמיינת אותו איתי מתחת לחופה, וכן גם מדמיינת אותנו מזדיינים. טוב, על מי אני עובדת?! זה הדבר הראשון שאני מדמיינת. הסקס. אולי יש לי הפרעה ואולי זה רק קשור לחוסר הביטחון העצום שלי, אבל אני אוהבת מין, ממש-ממש אוהבת, ואני לא יודעת לשלוט בעצמי. אין לי את היכולת הזאת. הייתי נותנת המון כדי להיות כמו הבנות האלה - שרוצות לחכות חודש או חודשיים או שנתיים או עד החתונה או עד האהבה או לא יודעת מה - אני לא יודעת לחכות. אני רוצה כאן ועכשיו. אני לא יודעת להתאפק. וגברים? הם לא אוהבים נשים כמוני. חלקם אפילו לא יודעים את זה בעצמם, אבל הם לא. הם רוצים להאמין שלפני שפגשתי אותם, לא ראיתי זין מימיי. הם רוצים להתאמץ, והם רוצים להאמין שהסיבה היחידה שהדברים קורים היא כיוון שהם כל כך נפלאים. בולשיט. אני לא יודעת לשחק את המשחק הזה. אני רוצה בדיוק כמוהם. למה אני צריכה להתאפק?! פאק! למה?? זה כל כך לא הוגן. אומרים לי שיש לי עוד כל כך הרבה תכונות נהדרות, שאני יכולה להיות נאהבת בגלל כל כך הרבה דברים אחרים, בעיקר בגללם - לא בגלל היותי זיון טוב, לא בגלל הידע הנרחב שלי במין אוראלי, לא בגלל שאני כל הזמן מוכנה - אלא בגללל היותי אדם טוב לב, רגיש, נאמן, מעניק, נדיב ואוהב. בלה בלה בלה. אני רוצה סקס. למה יצאתי כל כך דפוקה בראש, למה??? זה לא הוגן! פשוט לא הוגן! וכן, אני רוצה גם לאהוב. ואני רוצה להיות נאהבת. ואני רוצה שיחבקו אותי בלילה ויגידו לי שאני מדהימה, ולא בגלל המציצה הנהדרת התורנית, אלא בגללי. בגלל מה שאני. אני רוצה את זה כל כך. ונראה לי שזה לא יקרה בחיים. אני פשוט לא יודעת לשחק את המשחק. והבחור שהכרתי? הוא נעלם כבר למחרת. פר? גם אני הייתי נעלמת. הייתי כזאת עלובה. אמרתי את כל מה שאסור, עשיתי את כל מה שלא התכוונתי לעשות. טוב, כמעט הכל. למזלי, הזדחל לי שביב של הגיון, וניצלתי מעוד לילה אומלל שאחרי. הוא אמר לי שאני מדהימה. הם תמיד אומרים את זה. זו לא מחמאה בעיניי, זה כמעט עלבון. ועכשיו? עכשיו הוא לא מתקשר. ואני יודעת - שאם רק הייתי בחורה נורמלית - שאם רק הייתי שולטת בעצמי, לפחות קצת - היה יכול להיות שם סיפור אהבה. כי כבר הכרתי כל כך הרבה גברים, כי כבר ברור לי כל כך מה אני מחפשת, כי האינטואיציה שלי כל כך חזקה היום. אני פשוט יודעת. אבל במקום זה הייתי פאקינג מטומטמת. אז מגיע לי. מגיע לי כל מה שקורה לי. מגיע לי שאף אחד בחיים לא יאהב אותי באמת, כי אני לא יודעת לסגור ת'רגליים ות'פה ולשחק את המשחק. מגיע לי כי אין מקום לאנשים אמיתיים באמת בעולם הזה. הכל בולשיט. ואני לא יכולה להתמודד עם זה. אני רק רוצה אהבה, כמו כולם.
 

פנומן 72

New member
גם אני כזה - אבל בתחום אחר

יש לי קטעים שאני רוצה להוריד במשקל אבל איכשהו תמיד בסוף הערב אני מוצא את עצמי על פיצה. אולי בסוף ייסתמו לי העורקים ואני אמות ? יכול להיות. בקיצור, מה את רוצה, כאפה או זין ? הייתי נותן לך את שניהם, לאו דווקא בסדר שציינתי... אה, וכן, את צודקת, את באמת מטומטמת. לא בגלל שאת נכנסת למיטה מהר מדי, אלא בגלל שאת חושבת שזה לא בסדר. זה לא פשע להיות נימפומנית. את פשוט צריכה התפכחות והשלמה. זה יגיע בסוף. אולי אחרי הכאפה שתקבלי ממני.
 

שמש 133

New member
אם

אני לא טועה, אתה הצעת את פינת השופוני. מקרה קלאסי בשביל הפינה.
 
מה הבעייה שלך לסגור רגליים לשבועיים שלושה?

תקני ויברטור, סתמי את הפה כשמתחילים לדבר על סקס, וזהו. אגב, אמר לי מישהו זה לא משנה כמה זמן תמשכי את הסקס, אם הבחור בעניין הסקס בלבד, כשהוא יקבל אותו- גם אחרי שבועיים או שלושה, הוא ילך. אם הוא בעניין שלך, הוא יישאר גם אם תהיי המציצה הגרועה של חייו... וזה הוא אמר אחרי שהכללתי ואמרתי שאסור לתת לגברים סקס בפגישות הראשונות וצריך להחזיק אותם על אש קטנה. ולא, הוא לא ניסה להכניס אותי למיטה
 
תיבת המסרים שלך קרסה כבר?

כי אם לא, זה עניין של כמה שעות.. :) בהנחה ואת אמיתית, ושכל מה שנכתב כאן זה לא איזה ניסוי חברתי.. לדעתי, את מייחסת לנושא הזה חשיבות גדולה מדי כסיבה עיקרית לכישלון בבניית קשרים. רצון מוגבר לסקס זו לא נקודת חובה.
 

ורד 1970

New member
חחחחחח איך מצאת את זה?

1. זה התפקיד של לנל"מ 2. אולי היא כתבה את זה גם שם? 3. גם לי משהו לא נראה אמיתי בהודעה שלה,אבל אולי תיבת המסרים שלה מלאה בזכות ההודעה
4. אם היא בכל זאת אמיתית - אז היא סתם טיפשה
 
זה בדף הראשי של וואללה - ../images/Emo26.gif

1. צודקת, אבל לנל"מ בטח עוד יישן, אני במשמרת..
2. לא נראה לי. זה נראה יותר כמו איזה טור שתפקידו ליצור תנועת גולשים לאתר. 3. יש מצב.. 4. צודקת!
 
נדמה לי שהעובדה שהיא

כתבה את אותו פוסט גם באתר אחר לא מעידה על כך שזה חרטא. אלא אם כן פספסתי משהו...?
 
ומה אם אני אגיד לך שאני מזדהה?

גם אני יצאתי מקשר שנגמר ממש מהר כנראה בגלל דברים דומים למה שכתבת . הציעו לי לצאת במקביל עם כמה בחורים כך שהלחץ יתחלק , אבל זה נראה לי מוגזם . . .
 
גם לי זה נשמע מוגזם.

אני לא רוצה להחמיר את המצב - אני רוצה לפתור אותו. רוצה לתת להם את הפאקינג תחושת ציד הזאת שהם כל כך זקוקים לה ולא יכולה - אני רוצה בדיוק כמוהם! זה לא פר. לא פר שאני צריכה להיות הצד שעוצר את זה, הצד שאומר "בוא נחכה", הצד שאומר "אני לא מוכנה". איזה בולשיט. למה זה לא יכול להיות התפקיד שלהם?
 

עדיג78

New member
את לא בג'ונגל

תחושת ציד זה כל כך אייטיז. את פשוט צריכה שהגבר הנכון ימצא אותך וזה יבוא מתישהו, זה הכל
 
למעלה