המלצות על רופאים

ר ו מ י ה

New member
../images/Emo41.gif פרטים

מנהל מחלקת נשים בבלינסון ומומחה לכירורגיה אנדוסקופית גניקולוגית . נחשב רופא סופר מקצועי ומוערך על ידי ציבור הרופאים. הציל אותי מלפרטומיה, כאשר רופאים אחרים חשבו שאין מנוס מפתיחת הבטן. מאוד קורקטי וענייני, אינו מהרופאים המשתפים.
 

בלגן2

New member
../images/Emo27.gifד"ר פילמר - כירורגיה

ניתח אותי ברמב"ם לפני 4 וחצי שנים. הפגין ידע במחלה, רופא נוסף שהיה נוכח בניתוח אמר שזכיתי שהוא ינתח אותי, כי הוא עשה שם "עבודת נגרות" מדהימה, בהתחשב במצב כמובן. הכאבי בטן שלי פחתו באופן משמעותי אחרי הניתוח הזה שהוא ביצע. הוא גם זה שאבחן את המחלה והכריז שחד וחלק אין מה לחכות ולהמתין - ושלח אותנו להפריה מיד אחרי הלפרסקופיה. אני בטוחה שההצלחה הדי מיידית שלנו היא חלק גדול בזכותו.
 

ha1231

New member
מצטרפת אליך ד"ר פילמר רופא מדהים

הייתי אמורה לעבור אצלו לפרוסקופיה+היסטרוסקופיה ולמזלי הוא לא הסכים לנתח אותי ועל כך אני מודה לו, אומנם הוא כירורג אך לא מוכן לנתח בכל מצב שיכול לגרום ליותר סיבוכים. אם הייתי מכירה אותו קודם יכול להיות שלא הייתי צריכה לעבור ניתוח כל כך קשה כפי שעברתי בבית חולים בני ציון ע"י ד"ר אהרוני.
 

ha1231

New member
../images/Emo26.gif ד"ר לויט - רופא לפריון בצפון

רופא מדהים, עם סבלנות, סובלנות, הקשבה, הבנה ואיש חם ומבין הוא עובד בבית חולים בני ציון בחיפה במחלקת IVF מומלץ בחום וגם מבין מאוד באנדו'.
 

בלגן2

New member
אני אצלו דרך הכללית

מגיעה למעקב כל כמה חודשים. עוד לא גיבשתי התרשמות מלאה- אבל אין ספק שהוא מבין באנדו.
 

ha1231

New member
../images/Emo26.gif ד"ר ליבוביץ צבי

מומחה אולטרסאונד מבין מאוד באנדו' מקבל באופן פרטי וכן בבית חולים בני ציון בחיפה, רופא מדהים נינוח, קשוב, ועדין מאוד. אני עושה אצלו את כל מעקב ההריון שלי ומכירה אותו כבר כמה שנים טובות הוא גילה לי את האנדו' על הפעם הראשונה שהוא בדק אותי פשוט מדהים מומלץ בחום רב.
 

ha1231

New member
../images/Emo26.gif פרופ' איצקוביץ מבית חולים

רמב"ם בחיפה לא מכירה אותו אישית אך שמעתי עליו הרבה מתמחה בפריון מנהל מחלקת נשים בבית חולים רמב"ם.
 

לולי72

New member
ועוד רופא מרמב"ם

שאמנם יצא לי להיות אצלו רק פעם אחת, אבל הוא ישר אמר שזה אכן אנדומטריוזיס וחשב לעשות לי צילום רחם, שמו ד"ר איתן פאר, רופא מקסים, ענק כזה, ג'אבר, אבל מקסים ביותר וזה למרות שרק פעם אחת הייתי אצלו.
 
למעלה