המלצות על רופאים

../images/Emo41.gif פרטים

מנהל המחלקה הגינקולוגית ואשפוז יום: פרופ' מוטי גולדנברג בתה"ש פרטי: טלפון - 03-6774129 כתובת: שד' בן צבי 2 רמת גן
 

boli bilboli

New member
../images/Emo26.gif פרופ' מוטי גולדנברג

נותחתי אצלו לפני יומיים. התרשמתי ממנו רבות כאדם וכרופא רציני אשר לוקח החלטות נכונות במהירות הנדרשת ולא "מורח" את הזמן סתם. מקצועי ואדיב - גם כשהתקשרתי בשעות לא שיגרתיות (כמו אתמול בלילה שסבלתי מכאבים איומים) הוא תמיד עונה ומרגיע. גם בזמן הניתוח הוא עבד מאוד לאט ובזהירות על-מנת שלא לפגוע באיברי הרבייה ולמיטב הבנתי גם הניתוח עבר כמו שצריך. אני ממליצה בחום. פגישה ראשונה- 800 ש"ח ניתוח פרטי עלה לי 13,000 ש"ח ואני מקבלת החזר ממכבי בסך 4,080 ש"ח וגם מכבי דאגו לטופס 17 לאישפוז . אז זה לא נורא כל-כך...
 

שירשיר77

New member
מצטרפת להמלצות על שולמן ותוספת..

ד"ר הורבייטו ראול - מומחה פריון, מנהל את יח' IVF בבי"ח ברזיליי זיהה אצלי את האנדו לראשונה וסרב להתחיל טיפולי פריון לפני שסוריאנו בודק אותי ואומר מה דעתו. מקבל בגבעתיים במרכז ששכחתי את שמו, רח' רמבם 26 טלפון-09-7324682 או בפלאפון 057-4916478 הוא מאד עדין ומקצועי, מדבר בקצב די מהיר אך רופא יסודי מאד. עלות ביקור 600 ש"ח ויש החזר מקופ"ח.
 
אנחנו מדברות על...

מנהל בנק הזרע בבילינסון? כי הוא באמת גם מתעסק בפוריות. הוא ראה אותי פעם אחת והיה מספיק אחראי לא להתחיל טיפול בלי שהציסטה שהיתה לי נעלמה, והוא גם עשה לי הזרעה שעברה מצויין יחסית למישהי שהזרעות אצלה מסתיימות בטראומה. הוא גם מאד מאיר-פנים ותמיד מסתובב עם חיוך בקיצור רופא נהדר.
 

מישמש33

New member
איתי בר חווה

אני מטופלת אצלו למעלה מ-6 שנים. גם מבין באנדו' ומומחה לפיריון. לא הייתי מתנתחת אצלו, אבל הידע באנדו וההצלחות בפיריון עומדות בעינן. לעיתים הוא נראה מעט אדיש, אך תמיד עמד לרשותי גם בשעות לא צפויות וגם עם השאלות הכי מורכבות/מפוחדות/דביליות ועוד. לזכותו יאמר כי מרגע שראה כי מצבי לא משתפר באמצעות דיכוי הפנה אותי מיוזמתו למרפאה בתל השומר וביקש שאמשיך את הטיפול שם כיוון שלהערכתו אקבל שם את הטיפול הראוי לי. ממליצה בחום.
 

vered140870

New member
היי

אני מירושלים. לצערי טרם מצאתי כאן רופא שמבין. אם מישהי יודעת גם מהאזור אשמח לשמוע!!!
 

רוניה35

New member
שמעתי על פרופ' רוז'נסקי הוא...

מנהל המחלקה לכירורגיה גניקולוגית ואנדוסקופיה בהדסה עין כרם. הייתי אצלו פעם אחת ועושה רושם שהוא מבין על מה הוא מדבר. אין לי דיעה מוצקה עליו, כי בכל זאת הייתי אצלו רק פעם אחת, אבל שוקלת לחזור אליו.
 
אני שמעתי על כמה רופאים:

הפרופסור בה` הידיעה ששמעתי עליו דברים נהדרים הוא אהוד מרגליות והוא נחשב מומחה להפריות וכמו``כ יש גם את ד``ר עירית קפקא שהיתה הרופאה של אחותי והרבה בזכותה יש לה היום ילד בן שנתיים.
 

shirani

New member
../images/Emo26.gif לצפוניות מבינכן - דר' קלדרון

עוד אין לי הרבה ניסיון איתו. אבל: א. היו עליו המלצות פה בפורום בעבר. ב. נכון לעכשיו הרושם שהוא עשה לגבי הבנה והתחשבות באנדו היה טוב. מלבד אלה הוא גם מאוד נחמד וסימפטי לעבוד איתו. נותן תקוות כל פעם מחדש.
 

אושיט

New member
../images/Emo26.gifדר' פינשטיין- פ"ת

רופא מומחה בפיריון. הקליניקה שלו בפ"ת, הוא מנתח באסותא, רופא מקסים, בעל לב של זהב, הרבה סבלנות ודאגה למטופלות ניתח אותי פעמיים לפרוסקופיה. עובד שעות מטורפות וישאר גם עד חצות במרפאה עד שאחרון המטופלות תקבל שירות. ממליצה מאוד בחום!!! אושרית
 

lee E

New member
ממליצה

גם בצוות של אסותא יחד עם משיח. נעים ומקצועי
 

lee E

New member
ממליצה

בצוות של אסותא. מקצועי מאוד. דואג לעקוב אחר המטופלת.
 

rebecca29

New member
אייל פוליטי מצפת

איש מדהים , אמפטי ובעל ניסיון רב בתחום "התמיכה האלטרנטיבית" משלב תמיכה של צמחים ותרכובות טיבעיות בטיפולי IVF ( טיפולים שמטרתם לשפר את איכות הביציות ועזרה לעובר להשתרש ברחם) הוא מצפת וצריך הרבה סבלנות כדי לקבוע אצלו תור אבל שווה ביותר!! המון רופאים ממליצים היום בחום לשלב גם תמיכה אלטרנטיבית לנשים בטיפולי IVF
 
הייתי אצלו

אחרי שאובחנתי עם אנדו' הגעתי אל אייל פוליטי בצפת. רציתי לבדוק אפשרות של טיפול אלטרנטיבי. הוא אמר לי שמטפל באנדו'. הוא רקח לי מיני צמחים אותם בישלתי כל יום ושתיתי. עשיתי את זה מספר חודשים אך לא היה שום שינוי. הכאבים נמשכו ופחדתי שאני סתם מרעה את מצבי אז הפסקתי והתחלתי לקחת גלולות...
 
אייל פוליטי ../images/Emo112.gif

נתן לי ולאיש אבקות באחד מהטיפולים. מאד מאד נעים, אך יצאתי עם תחושה מסחרית משהו, והשיא - היה שהוא אמר לי "שאפשר לצאת מזה".. (מהאנדו')
 
למעלה