אנדו קל ואיקקלומין

lulik86

New member
אנדו קל ואיקקלומין

היי,
רציתי לשאול אתכם מניסיונכן - לפני בערך חצי שנה גילו לי 2 נגעי אנדו יחסים קלים בשחלה השמאלית בבדיקה שגרתית שלפני ניסיונות כניסה להריון(פחות מ-3 מ"מ) - הייתי במחלקת אנדו באיכילוב באולטראסאונד ואחכ אצל ד"ר זיו- הוא אמר לי שכרגע הוא לא מוצא סיבה להתערב כירורגית כי הממצאים מאוד קטנים ושאני אמשיך לנסות לפחות עוד 3 חודשים.
עכשיו אני בחודש הרביעי לניסיונות והגניקולוג הרגיל שלי כבר אמר שנכין את כל הבדיקות שצריך כדי לזרז תהליכים אם להכנס טבעי לא יעבוד- עשיתי פרופיל הורמונלי שיצא תקין לחלוטין ובעלי עשה בדיקת זרע שיצאה בסדר חוץ מהמורפולגיה שיצאה גבולית.
היום הייתי אצלו שוב והוחלט שהולכים להזרעות. הוא רשם לי איקקלומין (100 מ"ג ליום) זה לא מינון גבוה מידי בשביל הזרעה ראשונה? ובכלל יש פה מישהי שהזרעות הצליחו לה?
אין לי גם מושג אם יש לי חסימה של בחצוצרות כי הוא אמר לי שרק אם ההזרעות לא יעבדו אז יעשו לי צילום רחם...הגיוני?
מאוד אשמח לשמוע אם מישהי חוותה תהליך דומה... תודה :)
 
צילום רחם

הובחנתי באנדו' לאחר לידתה הקיסרית של בתי הבכורה בעקבות קושי להיכנס להיריון בשנית. התחלתי בירור בשיבא. הבדיקה הראשונה שנשלחתי לבצע היא צילום רחם שבועיים אחרי הבדיקה נכנסתי להיריון.. (יש יאמרו שקשור ויש שיאמרו במקרה) בקרוב אצלך! בשורות טובות
 

לואי84

New member
ממליצה לך ללכת לחוות דעת נוספת

אצל רופא פריון שיש לו ניסיון עם אנדומטריוזיס ויכול לעשות לך התאמות בטיפול. יש טענה שאיקקלומין לא מומלץ באנדומטריוזיס וגם לפעמים מדלגים על שלב ההזרעות וישר הולכים ל-IVF ׁ(משערת שתלוי במקרה). יכול להיות שהוא כן ימליץ לעשות צילום רחם כי באנדו' מעדיפים לא לבזבז יותר מדי זמן על נסיונות ואז לראות מה קורה. בקיצור, חשוב ללכת למישהו שמבין באנדו' כדי שהטיפול לא יחמיר אותו.

בין הרופאים הממולצים יש את ד"ר אליצור, פרופ' זיידמן, פרופ' שולמן.
שיהיה בהצלחה! בע"ה תבשרי לנו בשורות טובות במהרה
 
למעלה