מחפשת ממומחה

דפי א

New member
מחפשת ממומחה

שלום לכולן,
במהלך טיפולי פוריות חוויתי כאבי תופת בפעם הראשונה בחיי, לאור הכאבים והבדיקות שנעשו לי הוחלט לבצע ניתוח חירום של לפרוסקופיה שבמהלכו התברר שאני סובלת מאנדומטריוזיס.
לצערי הרופאים שטיפלו בי מעבירים אותי כיום מאחד לשני בלי רחמים כאשר אני עדיין לא מבינה כלום לגבי המחלה ואיך אני מתקדמת עם נושא הפוריות.
אני מרגישה שמזלזלים בי ושאני לבד למרות שיש לי בן זוג מדהים ותומך אבל גם הוא כבר מרגיש חסר אונים ולא יודע איך לעזור לי.
לכן אני זקוקה לעזרתכן, אני מחפשת רופא מעולה בתחום שיוכל לתת לי את הטיפול והמעקב שאני זקוקה לו ולא יעביר אותי בין רופאים.
האם יש לכן המלצות??
 

simba1231

New member
הייתי הולכת לסוריאנו

יש עוד מומחים: שיינמן, קאופמן, שטוקהיים ועוד... (תלוי גם באיזה אזור בארץ). אבל מודה שבשלב הזה הייתי הולכת ישר לסוריאנו בפרטי ומקווה שהביטוח המשלים יכסה כמה שיותר מהעלויות (הוא עובד במקביל לד"ר אליצור שמתמחה בפוריות). גילוי נאות: סוריאנו ניתח אותי ואח"כ עברתי טיפולים בהדסה בציבורי. בהצלחה :)
 

aa02

New member
אני מטופלת של ד״ר זולטי במרפאה בתל השומר

והוא פשוט מדהים, סובלני, לא ממהר להמליץ על ניתוחים שלא לצורך, בשלב מסוים גם אני סבלתי מכאבי תופת בפעם הראשונה בחיי במהלך טיפולי הפוריות (מאוחבנת משנת 2008) והוא דיבר ישירות עם מומחה הפוריות שטיפל בי על מנת להסביר לו בדיוק עם מה הוא מתמודד וכו׳. אני לא נותחתי אצלו כך שאני לא יודעת לגבי המומחיות שלו בתחום הניתוח, אבל הוא בהחלט אחד הרופאים היותר אנושיים שפגשתי וממה שאני מבינה את זקוקה כרגע לאחד כזה.
לפי מה שהבנתי אצל סוריאנו תלוי באיזה יום תופסים אותו למרות שלא ניתן לערער על המומחיות הניתוחית שלו.
אגב, אני לא חושבת שיש באמת מה לעשות עם הכאבים במהלך טיפולי הפוריות (חוץ ממשככי כאבים ואצלי הקל גם בקבוק חם), אבל אני יכולה להגיד לך שמהרגע שנכנסתי להריון כאבי התופת נעלמו ביום אחד.
 

88סול

New member
לגבי סוריאנו

למה התכוונת "תלוי באיזה יום תופסים אותו"?
אני שואלת מכיוון שקראתי עליו המון המלצות כאן בפורום וגם אני מתלבטת אם ללכת אליו.
 

aa02

New member
מבחינת יחסי אנוש

ממה ששמעתי הוא מאוד מבין ומאוד מקצועי, אבל לא ״חזק״ ביחסי אנוש כך שתלוי מתי פוגשים אותו (גם בפרטי ולא רק בציבורי). שמעתי זאת גם מחברה טובה ולא רק משמועות... אצלה בהתחלה הכל היה בסדר עד לרגע שלא והיא נשבעה לי שהיא לא חוזרת אליו יותר.
בקיצור, אם יחסי אנוש זה לא קריטריון עבורך אז אני לא חושבת שהייתי לוקחת את מה שכתבתי כשיקול
לי באופן אישי חשוב למצוא רופא שכמובן יהיה מקצועי אבל גם בעל יחסי אנוש טובים, שאפשר להתייעץ איתו, לשאול את כל השאלות (גם אם לפעמים הן נראות לרופא לא חשובות) בלי להרגיש שאני מטריחה או מציקה...
 

88סול

New member
תודה רבה על התשובה המפורטת!


זה בהחלט יעזור לי לחשוב בצורה יותר חכמה לאיזה רופא כדאי לי ללכת.
 
למעלה