מעדכנות

מעדכנות ../images/Emo204.gif

העמותה קיבלה אישור רשמי מרשם העמותות. שמה בישראל אנד"י- אנדומטריוזיס ישראל ע"ר..... בהזדמנות זו רוצה להודות ולפרגן לצוות הבנות שלוקחות חלק בהקמה ובעשייה ... ליאת80, פיצ, גלים, מישמש, הילה ועמליה. תודה ענקית ללימוריקי שהתנדבה לעצב עבורנו את האתר. תודה מיוחדת לגלים שעסקה לא מעט בלהזיז את הנושא.
 

liats80

New member
היי

היי שוקולדה, לא שירשרת אבל אני מבינה שאת מדברת על העמותה. ברור שכולן מוזמנות להתנדב ולעזור. לא רק שנשמח אלא שזה ממש נחוץ. אי אפשר יהיה בלי עזרה ממתנדבות בכל מיני תחומי עשיה. כרגע אנחנו בשלבי התארגנות ראשונית ובקרוב נבקש בנות לבוא ולתרום במה שהן יכולות. באיזו שהוא שלב גם נארגן מפגש של בנות שמוכנות לעזור. אבל צעד צעד. העמותה רק אושרה לפני מספר ימים (אנחנו ראינו את זה רק אתמול). בנתיים מי שמעוניינת לתרום כבר מוזמנת לפנות אלינו ולומר באילו תחומים היא מעוניינת להתנדב. אבל אני מניחה שגלים וז'ק יפרסמו הודעה פה אחרי שנתארגן מעט. רק עוד קצת סבלנות. הכל צריך להעשות באופן מאוד מסודר. אבל בודאי שנשתף את כל מי שתהיה מעוניינת.
 

liats80

New member
לא נורא ../images/Emo13.gif

קורה. אני רואה שז'ק כבר שירשרה
 

galim29

New member
תודה יקירה../images/Emo25.gif

הצלחת להפתיע אותי
ובאמת מגיעה תודה ענקית לבנות שהתגייסו במרץ להקמה ולמלאכה המאתגרת הניצבת בפנינו: ליאת, פיצ, הילה, עמליה ומישמיש וכמובן limorki בנדיבותה שבאמת לא מובנת מאליה ומוערכת עד מאוד. אתן אולי אחת מ-10 אבל... במובן הכי טוב של המילה, צוות מפרגן שתענוג לעבוד עם כל אחת ואחת ויחדיו. שיהיה לכולנו בהצלחה, או כמו שאומרים break a leg (רק כמטאפורה)
 

galim29

New member
נו, איך שכחתי אותך ז'ק?../images/Emo6.gif

שמרגיעה אותי (כמעט תמיד) בקור הרוח וחוש ההומור שאין לו מתחרים, ומלווה אותי כבר למעלה מארבע שנים בחלום המשותף. הנה פנטזיה אחת שמומשה.
 

רווית04

New member
מלכות!! אחת אחת - תודה רבה לכן מדהימות:)

זאת אחת הבשורות הכי משמחות שיצא לי לראות עד היום!! שלחתי כמובן מייל להצטרף ולתת מעצמי ככל שאוכל :) איזו יוזמה מבורכת. ובהחלט טוב לראות שעומדות בראש הנשים השקולות בפורום.
 

מורי114

New member
אני חייבת לציין

שפשוט מרגש אותי לגלות שיש בנות כל כך מדהימות, ומיוחדות שמגלות כזאת אכפתיות לעניין. יישר כוח...
|
 

פיצ 50

New member
../images/Emo45.gif

בנות הפורום היקרות.....צוות העמותה, זק,גלים ליאת 80, מישמש, הילה עמליה... מדהים לדעת שיש בנות כמוכן....שנותנות מעצמן לאחרים, ללא תמורה...ועם המון רצון לעזור. מטרה אחת, מחלה משותפת, דרך ארוכה...... וים של הצלחה
פיצ
 

liats80

New member
בהחלט

דרך ארוכה לפנינו. אבל "אין דבר העומד בפני הרצון"... מותק, את עם כל מה שעברת ועוברת נותנת מעצמך כ"כ הרבה. את מעוררת השראה! באמת.
 

פיצ 50

New member
יקירה

אחרי שנעלמתי כי אפסו כוחותיי...עדיין אוספת את עצמי...צעד קדימה ושניים אחורה... אבל כמו שאמרת: אין דבר העומד בפני הרצון, וזה הרוח הנושבת בתוכי, בנשמתי... תודה לך.....
התגעגעתי.....
 
מקווה כי כוחותייך שבו

ומקווה שהדברים יותר רגועים עכשיו.... ונתחיל לראות קצת יותר ממך ....נשיקות .
 
למעלה