סיבים תזונתיים ואנדו

kikona126

New member
פאולה שאלה מוזרה...

לא יודעת אם קשור לאוכל אבל זאת כבר הפעם השנייה שאני בצרפת ואני שמה לב שזה קורה לי פה. הגוון עור שלי שבדרך כלל ורדרד הופך להיות צהבהב, האם זה קשור לאוכל שאני אוכלת? (כי בארץ זה לא קורה לי אף פעם, אבל זה גם קרה לי בפעם הקודמת שהייתי בצרפת לתקופה ארוכה)
 
שינוי גוון עור

וואו לא יודעת מה לענות לך. אם את לא יושבת על סירים שלמים של כתומים, אין לי מושג מה גורם לשינוי גוון העור.
 

kikona126

New member
פאולה תודה

אני באמת אוכלת יותר כתומים מבדרך כלל... (הרבה עגבניות גזר ואפרסמונים)
 

galim29

New member
ליהי- הבטן כואבת לי../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

 

kikona126

New member
ליהי זה לא מצחיק!!!!

אבד לי הגוון הורדרד... אני ממש מרגישה צהובה!!! השכן שלך לא ירצה אותי צהובה
 

annabell Lee

New member
../images/Emo6.gifאני דווקא צחקתי קשות.....

ורגע של רצינות...את צהובה גם בעיניים? אם כן אז דחוף רופא....
 

kikona126

New member
לא, בידים

הכפות ידים שלי כבר לא ורודות הן ממש כמו רמזור, וגם הצבע גוף לא ניראה משהו... אני חושבת שאולי זה בגלל שלא יוצא לי לאכול בכלל בשר ואני רוב היום על ירקות היום הייתי בבדיקות הרפואיות והוא לא אמר לי משהו על הצבע, רק העיר שאני צריכה לשים לב ולרדת איזה 3 קילו ולא לאכול סוכר ומלח, ניסיתי להסביר לו שאני לא אוכלת כאלו דברים ואז הוא אמר גם לא שוקולד, אבל אני לא אוכלת שוקולד!!!! סתם מפגר... לפי המשקל שם ירדתי עוד 4 קילו החודש!!! ליהי תגידי אפשר לראות ציסטה בבדיקת רנטגן? כי רואים איזה משהו מוזר בתחתית הרנטגן שלי... אה ולא עשו לי חיסונים... הוא שאל על טטנוס, עשיתי אחד ב-2002 בבקום ועוד אחד ב 2006 לפני הלימודים באיכילוב ככה שאין צורך שוב, ואז אמרתי לו שבגלל שלמדתי לימודי רנטגנאות עשיתי את כל החיסונים כי הסטאג הצריך את זה, אז הוא ירד ממני...
 

annabell Lee

New member
לא יודעת לגבי ציסטות ברנטגן..אצלי זה היה תמיד

דרך אולטרא סאונד....אבל גם באולטרא סאונד לא ראו אצלי המון דברים שאח"כ מצאו בניתוחים...תקבלי ממנו את האישורים בכתב..זה ממש לא משנה מה נאמר ביניכם בע"פ. ..את מעשנת? אולי זה כתמי ניקוטין? תראי, אצלי השתנה צבע העור, במגע עם טבעות, אחרי טיפולים כימותרפיים. כל מקום שבו היתה טבעת או שרשרת..הפך לכתם צהבהב חום בהיר..כנראה ריאקציה כימית כלשהי.
 

kikona126

New member
הוא לא אמר כלום

ראיתי את זה אחרי זה, כי הוא אמר שהצילום שלי טוב ואז הסתכל למטה ושם את זה על האור וניסה שוב לראות ואז עזב את זה... אין לי שום מסמך, או אישורים, אבל יש לי את הצילום... (יותר גדול ממני הצילום הזה) זה לא כתמי ניקוטין אני לא מעשנת, וזה גם לא על הריאות, זה ממש למטה... בקשר לצבע האור אני אפסיק לאכול כתומים השבוע, נעבור לירוק ונהפוך לשרק...
 

annabell Lee

New member
שאלה לגבי שיבולת שועל.

האם היא אסורה באותה רמה של חיטה, או שאפשר לאכול אותה? אני מאוד אוהבת את הדיסה של שיבולת שועל. אני נוהגת למזוג על הסיבים מים רותחים, בתוך כוס+ממתיק ..ולאכול אותה ישירות...כארוחת בוקר. תודה.
 
שיבולת שועל

בעקרון אם אין רגישות לגלוטן אין מניעה להמשיך לאכול שיבולת שועל ולהיפך. רצוי מאוד להמשיך ולצרוך אותה. הסיבים בה מאזנים רמות כולסטרול, רמות סוכר בדם, מאטה את קצב התרקונות המעיים ובכך תורמת לתחושת שובע. כמו כן מרגיעה את מערכת העצבים לכן מאוד מומלצת דייסת קוואקר לקראת השינה בלילה (למי שקשה לה להירדם).
 

annabell Lee

New member
עוד שאלה ...לגבי תה סירפד..

האם זה נכון שתה סרפד אסור ללוקחי אינסולין? שזה גורם לאיזו ריאקציה לא רצויה?
 
סרפד

בעקרון סרפד יכול להפחית רמות של סוכר בדם, לכן חשוב לנתר את הסוכר אם שותים חליטה.
 
למעלה