תזונה ואנדומטריוזיס

זואילי

New member
לא נורא קשה למצוא

בסופר רגיל תלכי למדף של המוצרים האסייאתיים - יש שם כל מיני סוגי איטריות. מהם את יכולה לעשות מוקפצים או אפילו למרק (אני שוברת אותם שיהיו קצרים אם זה במרק). לברילה - יש פסטה מקמח מלא, בהחלט טעים. בעדן טבע מרקט - יש מגוון עצום של פסטות. יש חברה בשם טינקיאדה - נורא יקר אבל לי זה היה הכי טעים מכל מה שניסיתי. יש מאכל אהוב במשפחתי - כוסמת עם אטריות, ופשוט קניתי להוריי אטריות אורז בצורת כונכיות וכשאמא שלי מכינה את המאכל, היא משתמשת בזה. את הכוסמת מכינים כמו אורז, בהתחלה עם מעט מאוד שמן (קנולה) "מצפים" את הכוסמת ואז מוסיפים מים. מטגנים בנפרד בצל יבש קצוץ - גם במעט שמן קנולה. במקביל מבשלים את האיטריות. ואז מערבבים הכל יחד (כשכל המרכיבים מוכנים). מתבלים במלח ופילפל ואוכלים בהנאה. זה קל לעיכול ולדעתי טעיםםםםםםםםםם.
 

liats80

New member
dates are great but

I do use them. But sometimes they don't fit. Like if you wanted to sweeten your tea (I don't) or when I want to put a drop on my sour strowberries or on my oats.
 

liats80

New member
Question regarding coconut oil

Hi Paula, I was wondering what is your opinion regarding coconut oil. There is quite a lot of contradicting information out there. I was told it is good as it is somehow anti-bacteril/fungus whatever and was recommended to have 3 spoons a day. Well I only had one because honestly even though I find it to be really tasty - it's not worth the calories for me... But 6 month later my cholesterol got higher (I didn't eat any eggs, meat, sugar, fried food at the time) . Some say that it can lower cholesterol, so I don't know... Maybe it was something else? (I heard something about many fruits cause raise in cholesterol, can that be??? sounds awfully strange) Anyway - should I include coconut oil in my diet or avoid it? Many thanks Paula!!!
 

kikona126

New member
תודה פאולה, אני אוהבת את הפינה שלך בפורום

זה גורם לי להתחזק (בתזונה כמובן... שלא תחשבו שהחזירו אותי בתשובה פה)
 
תגידו מה אתן אוכלות בזמן מחזור?

עדיין לא הגיע אבל אני לא יודעת מה לאכול בזמן מחזור לא שאני יכולה לאכול הרבה מה אתן אוכלות כדי לעבור בשלום את זה?
 
וחשוב איך עושים חליטה עלי מרווה???

אולי זה ירגיע לי את הבטן אנא בנות צריכה את עזרתכן :(
 

זואילי

New member
שימי 2,3 עלי מרווה בספל, עם מים רותחים

והנה לך חליטה
 

kikona126

New member
זוז יש לך מתכונים לחמין?

ראיתי פה משהו מעניין באחד הפורומים אבל ניראה לי קצת גדול עלי להכין את זה... וזה אחלה פה בקור הזה לאכול קצת חמין....
 

kikona126

New member
אמממ

עקרונית עדיף משהו עם עוף (אם אין אז בשר והחברה בדירה יוכלו את הבשר ואני את השאר) ואם יש לך אחד צמחוני אז גם טוב (כי יש גם מישהי צימחונית בדירה) ורגע יש לי עוד דרישות למתכונים אם אפשר... משהו שמכינים עם פירות יבשים (יש לי בבית כרגע תאנים וצימוקים) ויאללה נו תתחילי לחלק מתכונים שיהיה לי עם מה להתעסק פה. את הפשטידות הכנתי "בסגנון זואילי" כי אין פה קוטג' וגבינה לבנה כמו שלנו, אז הכנתי עם 2 יוגורט ומוצרלה ופסטה... לא יצא משהו כי שכחתי לשים אבקת מרק
זוזו נראה לי שאני מזמינה את עצמי אליך לארוחת ערב שאני באה לארץ... מחכה לטעום את האורז האדום שלך... (מרטני עלי)
 

זואילי

New member
קיקה, כשתגיעי לחופשה

אז את מוזמנת להגיע אלי לכירורגית ב' עם ארוחה מעשה ידייך, כי אני הולכת לארח שם לאיזה שבועיים. מצרפת לינק לאתר של ניקי - המתכונים שלה אליפות ואפשר להפוך אותם לאנדו פרנדלי. http://nikib.co.il/ תשייטי לך שם בכייף ותקבלי הרבה רעיונות. חמין עם עוף יש לה בתבשילי קדרות. אני עושה משם הרבה מאכלים, עם המרכיבים שיש לי בבית, פשוט מחליפה את המוצרים ועושה אקספרימנטים שברוב המקרים יוצאים מעולה. לגבי החמין הצמחוני אני צריכה לחפש את המתכון.
 

kikona126

New member
מה איבדת בכירורגית ב???

וברור שאני אבוא לבקר
לא יודעת אם כדאי שאני אבוא עם ארוחה מעשה ידי... כי אני כרגע בשלבים של נסיונות של כל מיני שילובים... לא חושבת שאפשר להפוך מישהו בבית חולים לשפן ניסיונות של האוכל שלי... (לפחות לא בימים אלו...) אבל נראה אם יש פה משהו מעניין... מה שכן מקווה שאני אצליח להגיע עד שיבא... כל פעם הולכת שם לאיבוד בדרך (ועוד שירתתי ממש ליד
אבל את כבר יודעת איך אני עם כיוונים...) מקווה שהחופשה שלי באמת תהיה חופשה... כי כבר קבעתי תור לזולטי, ובטח משם זה ימשיך לאולטרה סאונד, ואז שוב פעם אליו... וגם לרופאת משפחה (כי אני צריכה מאגר חדש של תרופות למגרנה) ואם זולטי לא ילך לפי הספר אז היא תלך ותשלח אותי לעשות שוב פעם ca 125 כי עד שאני אחזור כבר תעבור שנה, וטוב שהגעת לחופש... אה, וושכחתי צריכה גם חיסון לשפעת (על זה כבר החליטו בשבילי שנה שעברה...) אוף איך שמזדקנים מהר!
 

זואילי

New member
איבדתי את תמימותי חחחח

ואשאיר שם עוד חתכ'ת מעיים. שפן נסיונות זה שמי האמצעי!!
הולך להיות לך שמייח
בחופשה. מקווה שתסיימי עם הרופאים בצ'יק ותוכלי גם להנות מהגיחה לארץ הקודש. ועכשיו, אחרי שראיתי תוכנית על הקרב באז'נקור אני יכולה ללכת לישון ולחלום על אבירים.
 

kikona126

New member
גם אני איבדתי את תמימותי

אבל באסוטה בגניקולוגית... והמבין יבין... חשבתי שכבר הוציאו לך אותה אז הרשתי לעצמי להשתעשע על חשבון זה על דר סתוממואל. רגע כשאני אגיע זה יהיה כבר אחרי שיוציאו? הכנת סרט מזכרת עם הזרבוב? עשית קעקוע? תני קצת אינפורמציה, מרגיש לי פה רחוק וחסר מידע בכלום ממה שקורה בארץ
 

kikona126

New member
מה??? טוב, באמת נתכתב ב../images/Emo30.gif

תודה על האתר יש שם דברים ממש טובים. הולכת להכין מחר את הלביבת בננה (עם חלב קוקוס וגבינת עזים ודבש, בקיצור הולכת להכין מתכון אחר לגמרי... ניראה מה יצא מזה)
 

זואילי

New member
המתכון המקורי יוצא טעיםםם

והשינויים שכתבת - נראים אחלה כך שבטוחה שיצא לך טוב. שימי לב רק למתיקות כי הבננות גם הן מוסיפות המון מתוק.
 

kikona126

New member
זה בסדר בא לי מתוק

אני פשוט בדילמה אם להכין עכשיו או לחכות עם זה למחר בבוקר.... (שאלו יהיו הדילמות שלי בחיים)
 
למעלה