שירות קבע - תנאי שירות ; החובות בשירות

מכני

New member
שירות קבע - תנאי שירות ; החובות בשירות

הוראות הפיקוד העליון 3.0501 17- ד. דיון בפומבי על ענייני השירות - חייל בשירות קבע לא יחווה דעה בפומבי, בכתב או בע"פ, בעניינים הנוגעים לשירותו, אלא אם כן קיבל רשות לכך מאת הרמטכ"ל או ממי שהוסמך על ידו למטרה זאת. האם לדעתכם קיימת הפרה של הפקודה בעצם קיום דיון בפורום מסוג זה ? האם משרתים פעילים שמוחים כאן על תנאי העסקתם או דנים בנושאים צבאים עלולים לעמוד לדין משמעתי ?
 

deathcaster

New member
תגובה

מן הסתם, רוב אם לא כל המשתמשים שכותבים כאן, אינם מזדהים בפרטיהם האישיים... ואם צה"ל יהיה כ"כ משועמם וירצה בכל זאת לאתרם (ע"פ כתובת IP), הוא יצטרך להיאבק משפטית מול חברות האינטרנט בקרב שהוא יהיה ממש מלחמת התשה. זה קצת שונה מהפייסבוק. כך שהאם זה מותר? לא, האם גנב הוא גנב כל עוד הוא לא נתפס? ....אומרים שלא
בכל מקרה.... מה'כפת לי אני.... אני לא בקבע
 

leonidl1

New member
תשובה

חוץ מהמנהל כאן שפרטיו רשומים בתפוז אני מאמין שזה יהיה סיפור לאתר מישהו שכותב בתפוז בלי פרטים אישיים אמיתיים.
 

מכני

New member
העניין הוא לא אם יאתרו או לא

אלא אם הדיון בפורום הוא עברה על הפקודה.. וכמו שאמר למעלה האדון כנראה שכן ( למשרתים פעילים כמובן.. ). חבל
 

deathcaster

New member
והפורום הזה כבר דוגל שנים רבות במדיניות

קפדנית מאוד של בטחון מידע צבאי כאן. האם הוא צריך להקפיד על על מדיניות איסור הבעת ביקורת על צה"ל מאת אנשי קבע? זו שאלה טובה האמת? אני חושב שמעבר לסוגיית חופש הביטוי, זה גם בלתי ישים, כי מחר מגיע לכאן משתמש שמציג את עצמו כמשרת קבע, ולבסוף מתברר שהוא בכלל לא בקבע.... או לחילופין, כותב כאן גמלאי של צה"ל ומביע ביקורת על צה"ל, זכותו המלאה, או לחילופין, יש כאן משתמש שמצהיר על עצמו כמשתמט אבל הוא למעשה משרת קבע שבא לפרוק כאן זעם על תנאי שירותו... האם צה"ל מתכוון להשקיע משאבים בשביל להילחם בתופעה הזו? תשכחו מזה.
 
למעלה