כיסוי מיון (ואולי אשפוז) ע"י צה"ל

WesternStar

New member
כיסוי מיון (ואולי אשפוז) ע"י צה"ל

אני איש קבע. במידה ואני הולך למיון (ואולי גם מתאשפז) במהלך סופ"ש, האם הצבא מכסה הטיפול באופן אוטומטי? צריך להוציא איזה מסמך מהמיון כדי לקבל בדיעבד כיסוי מהצבא?
 

deathcaster

New member
תגובה

למיטב ידיעתי: אם אתה מאושפז - אוטומטי אם לא מאושפז- תצטרף לפנות למרפאת היחידה שלך ולר"מ 2 לקבל טופס 19 (התחייבות כיסוי הוצאות רפואיות ע"י צה"ל......או משהו כזה) ולהגיש אותו לבית החולים. תהיה בריא
 

WesternStar

New member
אם לא אאושפז

אפשר לבקש בדיעבד את הטופס 19 לכיסוי? או שצריך להגיע למיון עם טופס 19? תודה לך.
 

deathcaster

New member
טופס 19 הוא תמיד בדיעבד


ואם אתה חושב שאתה צריך ללכת למיון.................. מה לעזאזל אתה מתקשקש איתי בפורום?!
לך תטפל בעצמך! עניינים מנהליים תמיד אפשר לסדר לאחר מכן, הבריאות חשובה יותר!!!
 

E M S

New member
תשובות

במידה ואשופזת אין צרך להסדיר שום טופס התשלום מבוצע אוטמטית על ידי הצבא/המדינה... במידה ופנית למיון תצטרך לגשת לרופא היחידה עם טופס השחרור מהמיון. במידה ופניתי על פי אחד מהקרטריונים המזכים באישור טופ0 מיון 119 בדיעבד תקבל את הטופס ותצטרך להגיש אותו לבי"ח - זהו התשלום לבי"ח במידה ולא תוכל לערער על אי האישור בפני הרמה הממונה בפיקוד או במשר"פ (מפקדת שירותי הרפואה) אם לאחר כל התהליך הזה עדיין לא אושר תצטרך לשאת בעלויות בעצמך. לא אפרט את הקרטריונים כי זה מספר לא מבוטל ואני לא זוכר את כולם בע"פ בוודאות אבל אם תרצה מוזמן לשלוח מסר אישי עם הביעה ואומר לך האם יאשרו או לא.. ככה זה שאתה אחראי מרפאה בצבא כבר כמה שנים.. אבל עוד 19 יום אזרח חדש במדינה :)
 

hrui2008

New member
למיטב ידעתי

רופא היחידה יחליט האם הפניה למיון היתה מוצדקת , אן כן הפניה תאושר ולא יהיה צורך בתשלום . יש לך גם את ביקור רופא שם אין לך בעיה להתקבל .
 

Midron

New member
ובקיצור

לא משנה אם אתה חייל בשירות חובה או קבע
פניה מוצדקת למיון (=אישפוז או עמידה בקריטריונים של חיל הרפואה) -הצבא יכסה את העלות
פניה לא מוצדקת (=אי עמידה בקריטריונים) -תאלץ לשלם מכיסך עבור ההוצאה. אגב, לדעתי היום שיקול הדעת נלקח מרופא היחידה, והתנאי היחידי הוא עמידה באחד הקריטריונים הקשיחים של חר"פ. (כדי להימנע מהשכונה שהיתה פעם). בכל מקרה, יש אפשרות לערער מול רמה ממונה
בריאות שלמה
 

E M S

New member
שיקול הדעת נלקח אבל...

עדיין יש פירצה דרכה אם הרופאירצה לאשר הוא יוכל לאשר..על פי קריטריון מסויים.. (;
 
למעלה