משיכת וותק

sagigo

New member
משיכת וותק

האם ניתן למשוך וותק כעובד ברשות שדות התעופה בכניסה לקבע?? אני יודע שיש כזה דבר משיכת וותק ..מה התהליך??
 

deathcaster

New member
לא משיכה, כי אם גרירה

אני לא יודע מה התהליך המדויק, אבל בכניסה לקבע אתה תידרש לרשום זאת בטפסים המתאימים, אז תצטייד מבעוד מועד באישורי העסקה [שאותם ע"פ חוק אתה אמור לקבל בסיום העסקתך, לא לשכוח גם טופס 116א' שרשות שדות התעופה מחוייבת להחתים אותך, צלם אותו ושמור עותק, זה "טופס הסדרת פנסיה במעבר מקום עבודה" (לא שם מדויק)]
 

sagigo

New member
למה טופס 116 א'?

מדובר בפנסיה צוברת אצלי וכבר לפני שנה עזבתי את הרשות והיום אני עובד בבנק לאומי (כמו שאתה רואה עובר משחיתות לשחיתות) אני פשוט צריך להצהיר מי מנהל את הפנסיה שלי שבמקרה ניראה לי שזה כמו הצבא -מבטחים.... עוד 2 שאלות ברשותך? 1. מה המשמעות הכספית ? 2. האם וותק ברשות שדות התעופה ספציפית ניתן לגרור ?
 

deathcaster

New member
תגובה

טופס 116 א'- כי זה החוק, אז גם כשתעזוב את בנק לאומי תצטרך לעשות זאת. 1. שמירת זכויות ותק בפנסיה. 2. אני בוודאות יודע שזכויות פנסיה של התעשייה האווירית ניתן לגרור לשירות קבע ולהיפך, לגבי רשות שדות התעופה- אם זה נחשב עובד ציבור, אז כן, אבל אל תתפוס אותי במילה, לא עבדתי שם.
 

deathcaster

New member
בשכר השוטף?

כן, כל שנתיים יש תוספת ותק, אם אתה אקדמאי (בעיקר קצין אקדמאי) אז כל שנה. זה נקרא "רה-דירוג" אבל זה למעשה תוספת ותק. מצד שני, במודל הקבע החדש שייכנס לתוקפו השנה (שצריך להיקרא "מודל עבדות"): http://www.inn.co.il/News/News.aspx/221567 ייתכן וזה ישתנה....לרעה.
 
למעלה