יציאה ממילואים בתנאי קבע

pagaz100

New member
יציאה ממילואים בתנאי קבע

אני עכשיו במילואים בתנאי קבע משרת במרכז במקור מהדרום עבר חודש וקיבלתי משכורת פשוט בושה לאחר שעשיתי לילות, תורנות,שבת קיבלתי 4500 שמתוכם נשאר לי +- 1000 ש"ח אי אפשר לחיות ככה שאלתי את הק.שלישות איך הולך המת"ק מבחינת החוזה היא אמרה לי שהחוזה מתחדש אוטומטית כול חודש בלי התערבות מצידי (בלי שאצטרך לחתום) אני רוצה לעזוב את המת"ק (לחזור לאזרחות) 1. אני אצטרך לחכות חצי שנה עד לסיום החוזה או שאני יכול לעזוב כול חודש? 2.מה הפרצדורה בקשר לזה שאני רוצה לעזוב את המת"ק? (מה אני צריך לעשות) 2א.הם יכולים לחייב אותי להישאר עד תום החוזה שזה חצי שנה? אשמח לעזרה בנושא הזה תודה
 

deathcaster

New member
תגובה

1. אם לא תעשה כלום סביר להניח שכן. 2. מודיע לשלישות ולמפקדך הישיר שאתה רוצה לעזוב. 2א. כן
 

deathcaster

New member
נשלח בטעות מוקדם מדי

2א. כן, אם חתמת על התחייבות למת"ק לחצי שנה, אל לא חתמת על התחייבות כזו, אתה יכול לעזוב בסוף החודש רק כאמור לעיל, ליידע את השלישות ומפקדיך.
 

pagaz100

New member
שאלה בקשר לחוגר

לפני כחודש שהלכתי להחליף את החוגר ממילואים לחגור מילואים בתנאי קבע רשום לי שם שהוא פג תוקף בתאריך 31/10 (בדיוק חודש מת"ק) אני צריך ללכת להחליף את החוגר? התאריך הזה שכתוב לי על חותר המת"ק יכול לתת לי אינדקציה לזה שכול חודש אני יכול לעזוב את המת"ק ?
 

deathcaster

New member
תגובה

לא ענית לי על השאלה ששאלתי אותך ולכן אני לא יכול לענות על השאלות שאתה שואל אותי.
 

pagaz100

New member
לגבי טופס התחייבות

ביום הראיון וחתימת הטפסים לא זכור לי שחתמתי על טופס התחייבות לחצי שנה אבל הקצ.שלישות אמרה לי שהם מחתימים מראש לחצי שנה עד לכניסה לקבע הקטע שלפני כמה ימים התקשרו אליי בקשר לתהליך כניסה לקבע וסירבתי כלומר אמרתי שאני לא רוצה קבע ביום הראיון נתנו לי כמה טפסים שלפי מה שזכור לי זה היה טופס קורות חיים טופס המלצות מעסיקים טופס השבעת אמונים לצה"ל טופס פרטים איישים ,חשבון בנק וכו' איך נראה טופס כזה? (אולי אני אצליח להיזכר)
 

deathcaster

New member
תגובה

איך נראה טופס? דף נייר לבן שכתוב עליו בשחור....
הוא נקרא: "התחייבות לשירות קבע", או במקרה שלך "התחייבות לחודשי קבע" (או "מת"ק") בכל מקרה, ללא קשר לטופס או לא, פנה לשלישות ולמפקדיך. שיהיה בהצלחה.
 

pagaz100

New member
לא זכור לי שחתמתי על טופס כזה

המת"ק שאני עושה עכשיו זה בשביל להיכנס לקבע ואני סירבתי לקבע בכול מקרה אם הק.שלישות מראה לי מחר את הטופס ההתחייבות שאני חתום עליו אז זה אומר שאין לי סיכוי לצאת עד לסיום תקופת ההתחייבות?
 
למעלה