נקודות קבע: מדים, אישיות - ריכוז הודעות

Yassi K

New member
שאלה לגבי נקודות בH&O :)

אהלן, אני רוצה מחר בפעם הראשונה ללכת ולהשתמש בנקודות שלי מהקבע בחנות H&O. אבל רציתי את עצתכם וקצת מידע ממכם איך עושים את זה. (רק פרטים: חתמתי קבע לשנה ויש לי כרטיס שחור של "חבר" לא זכוריל שקיבלתי גם כריס נקודות .. איך הוא אמור להראות בכלל?) כמה שאלות כי באמת אין לי מושג בזה: 1. איך כרטיס נקודות של חבר אמור להראות? זה לא הכרטיס חבר השחור הרגיל פשוט? כי יש לי רק כרטיס אחד. 2. הבנתי שלא משנה באיזה שלב של הקבע אני נמצא (אני רק חודשיים בקבע) אפשר כבר להשתמש בנקודות וזה לא משנה אם אני יחכה עוד כמה חודשים. 3. הכי חשוב לי לקנות מהנקודות נעליים צבאיות קלות (כי יש לי את הכבדות של פעם) או נעליים צבאיות כלשהן שמתאימות לקבע. זה יתפוס? ואם יש לכם עוד מידע כלשהו על זה אני יותר מאשמח. תודה רבה
 

nuke105

New member
כרטיס נקודות

שלום, בקרוב נגמרת השנה ורציתי לדעת אם הנקודות בכרטיס נקודות קבע נצבר או נמחק? תודה
 

ori19751

New member
שאלה - נקודות מדים

שאלה אם נגמרו נקודות המדים האם אפשר לקנות מדים גם בכסף ? ומה המחיר תודה
 

leonidl1

New member
תשובה

כרטיס נק' של קבע פעם היה אפור והיום נראה לי הוא בצבע כחול כהה, את הכרטיס יש לקבל מהשלישות שלך או לדבר ישירות עם תל השומר ולבדוק איפה זה עומד ואם כבר הונפק לך אחד ורק צריך לאסוף אותו. ברגע שהזינו לך את הנקודות אתה יכול להשתמש בהן, יש במאמרי הפורום מאמר מסודר על הכרטיס הנ"ל. יש שם גם לינק לבדוק את היתרה ולראות אם בכלל הונפק לך כרטיס לפי זה. בנק' מדים\אישיות שיש לך בכרטיס אתה יכול לקנות נעליים קלות באחת מחנויות המכר ב285 נק'. לקבע ישנם עוד כמה סוגים של נעל תיקנית שניתן לקנות בגלי. את הנעליים הקלות ניתן לקנות בנק' רק בחנויות המכר.
 

deathcaster

New member
תשובה

לא ניתן לקנות בכסף, ציוד צבאי לא קונים בכסף, יש מדים מתוצרת אזרחית שאפשר לקנות ב"ריקושט/חגור" בעבר היה ניתן לקנות מדים בחנויות המכר עם נקודות מסוג אחר, אינני יודע אם כיום זה אפשרי.
 

ori19751

New member
ואם נגמרו הנקודות האשיות ? אי אפשר לקנות נק..

אי אפשר לקנות נקודות ?
 

יוב35

New member
לדעתי ניתן לדבר עם מרצ ולרכוש נקודות נוספות

מתלוש המשכורת - לשלם בכסף, אין סיבה שלא. אני כמעט בטוח. לגלית - מצטער שטרם נסעתי לחדר נקודות לבדוק לעומק ולמסור לך תשובה מלאה, כפי שאת מצפה ממני.
 

leonidl1

New member
../images/Emo41.gifנקודות קבע: מדים, אישיות - ריכוז הודעות../images/Emo41.gif

 

ivg

New member
חנות המדים בתל השומר: עד מתי ספירת המלאי?

שמעתי שהם סגורים בגלל ספירת מלאי, מתי הם יפתחו שוב?
 

Tesseract

New member
העברת נקודות

האם ניתן להעביר נקודות מכרטיס הנקודות - מכרטיס אחד לכרטיס אחר? תודה!
 
למעלה