קצרים ושלא נענו

kobbar

New member
היי

קבע ברמה א' רגילה- סמ"ר בתפקיד מנהלי כמו שלישות - יש לזה תמריץ? כמה כסף זה? 4,700? כמה רמה א' מוסיפה? וכמה א' פלוס? איך אפשר לקבל א + ? אם אני בגדוד לוחם בעזה בתפקיד מנהלי, אני גם מקבל א + ?
 

עליסה מ

New member
שאלה בקשר למשכורות והחזרים

במהלך השירות דירוג השכר שלי היה אמור להשתנות מסגן לסרן. בעקבות טעויות שלישותיות קיבלתי במשך 6 חודשים משכורת סגן. אמרו לי שאקבל הפרשים כשאשתחרר ולא קיבלתי אותם במשכורת האחרונה. למי אני יכולה לפנות אם אני מעוניינת להתלונן, הרי זו הלנת שכר. ושאלה נוספת- האם חייל בקבע מעל שנה וחצי זכאי לפיצויים כלשהם ואם כן? אילו? תודה רבה :)
 

betti27

New member
זקוקה לעזרתכם... אחותי מסיימת קורס קצינות ואנ

ואנחנו מעונינים להכין חולצות עם כיתוב מסויים שכולנו (המשפחה המורחבת...) נלבש בטקס אשמח לשמוע ממכם רעיונות כי אנחנו כבר משתגעים מהעניין (יותר נכון אמא שלי שיגעה כבר את כולנו..) אשמח להצעות גם על 2 צידי החולצה כמו כן כיתוב אחיד לכל החולצות...- בתודה ע-נ-ק-י-ת בת-חן
 

teenager2006

New member
כרטיס אשראי חבר החדש למי שנכנס עכשיו לקבע

שלום ראיתי שהחל מאפריל החליפו את כרטיסי האשראי של חבר לכל משרתי הקבע, ובמסגרת זאת חולקה גם "מתנה" (בעלות 99 שח)- DVD נייד. מי שנכנס לקבע עכשיו (נגיד בחודש יולי) יקבל ישירות את הכרטיס החדש נכון? מה צריך לעשות כדי לקבל את הכרטיס? יש להזמינו באופן מיוחד או שמקבלים אותו במסגרת בירוקרטיית החתימות הרגילות בכניסה לקבע? מה הזמן המשוערך מהכניסה לקבע עד לקבלת הכרטיס (והמתנה, שחלוקתה מוגבלת עד לאמצע אוגוסט)?
 
שאלה למבינים בחוקי חוזה העסקה בצבא

הבנתי שאני יכולה להתפטר עד 9 חוד' מהלידה, בלי בעיות מיוחדות השאלה שלי היא האם זה חייב להיות התפטרות על רקע זה שאני מתכוונת לטפל בילד שלי בבית או שכל סיבה היא לגיטימית. ולהבהרה: תקופת שירות הקבע עליה אני חתומה כרגע נגמרת 4 חוד' לאחר החזרה מחופשת לידה, אבל אני רוצה להתפטר כדי להתחיל ללמוד בשנת הלימודים הקרובה. האם יכולים לעשות לי בעיות ולא לאפשר לי לעזוב (התחייבות לא קשיחה-הייתה הארכת חוזה רגילה) או שזה ייחשב הפרת חוזה או משהו?? תודה
 

itskov

New member
פנסיה

אני נמצא במסלול פנסיה תקציבית. במידה ואני עוזב את שירות הקבע לפני גיל הפנסיה- האם אני צובר את הזכויות הפנסיוניות? האם אוכל להפקיד לאותה קרן גם בעבודה האזרחית?
 

נעה2005

New member
התרת חוזה קבע לאחר חופשת לידה

שלום לכולם, איזה כיף לגלות שיש פורום כזה - ממש מדהים!!! 1. האם אישה לאחר חופשת לידה, אשר נמצאת בסטאטוס של חתימה התנדבותית יכולה להתיר את חוזה הקבע שלה? 2. במידה והתשובה לשאלה 1 היא "כן" - האם הסיבה חייבת להיות טיפול בילד, או שאני יכולה לספק כל סיבה אחרת? 3. כמה זמן צריך להודיע מראש? תודה לכל העונים, נעה
 

deathcaster

New member
תשובה

שלום נעה 1. לא ברור לי מה זה "חתימה התנדבותית", אני לא מכיר "חתימה לא התנדבותית". החוזה של כל משרת/ת קבע עם צה"ל הוא חד צדדי, את לא יכולה להתפטר סתם ככה, במידה והחלטת להתפטר - מפקד היחידה יכולה להשאירך מקסימום שנה בתפקידך (עד למציאת מחליף או כל סיבה אחרת) כל עוד השנה הזו מסתיימת לפני תום החוזה שלך. 2. את יכולה להמציא אלף סיבות, אבל טיפול בילד נשמעת לי אחלה סיבה, כדאי שתשתמשי בה. 3. כמו כל עבודה במשק, אם עבדת בה מעל 180 ימים והיא עבודה במשרה בהיקף מלא, מוטלת עלייך החובה להודיע על כוונתך להתפטר בהתרעה של 30 ימים לפחות. בהצלחה.
 

leonidl1

New member
תשובה

ישנם חוקים שונים לחיילת בהריון בשירות חובה מחיילת בשירות קבע. מכיוון שציינת שאת נמצאת בסוג שירות קבע (שזהו סוג שירות "בהתנדבות") אתייחס בתשובתי רק לאפשרויות התרת חוזה במצב קבע. בהסתמך על פקודת מטכ"ל 36.0406 – לא יופסק שירותה של חיילת בהריון, בחופשת לידה או בחופשה מיוחדת ללא תשלום, ולא תותר התחייבותה לשירות קבע אלא אם כן אישר זאת ראש אכ"א. באותה פקודה ישנו סעיף שאומר שחיילת בשירות קבע הנמצאת בחודש החמישי להריונה זכאית לבקש להתיר את חוזה התחייבותה, אבל: בשני הסעיפים הנ"ל יש דגש על כך שלא תותר התייחבות לשירות קבע בגלל הריון אוטומטית, אלא אפשר לבקש להותיר את חוזה הקבע בטענת הריון וזה יתבצע לפי הסד"פ המקובל במקרה של בקשה להתרת חוזה קבע.
 

leonidl1

New member
תשובה

בהסתמך על פקודת מטכ"ל 36.0406 – לא יופסק שירותה של חיילת בהריון, בחופשת לידה או בחופשה מיוחדת ללא תשלום, ולא תותר התחייבותה לשירות קבע אלא אם כן אישר זאת ראש אכ"א. באותה פקודה ישנו סעיף שאומר שחיילת בשירות קבע הנמצאת בחודש החמישי להריונה זכאית לבקש להתיר את חוזה התחייבותה, אבל: בשני הסעיפים הנ"ל יש דגש על כך שלא תותר התייחבות לשירות קבע בגלל הריון אוטומטית, אלא אפשר לבקש להותיר את חוזה הקבע בטענת הריון וזה יתבצע לפי הסד"פ המקובל במקרה של בקשה להתרת חוזה קבע. לא ראיתי שום פקודה או סעיף שאומר שאת יכולה להתפטר עד 9 חוד' מהלידה.
 

leonidl1

New member
הולכים לבנק, מציגים תלוש שכר קבע...

מזמינים את הכרטיס אשראי החדש, במקום גם מקבלים שובר שאיתו הולכים לשקם אלקטריק ומקבלים שם תמורת 99 ש"ח את הDVD הנייד.
 

teenager2006

New member
באתר חבר כתוב שניתן להזמין גם באתר או במוקד

עכשיו כשכרטיס חבר הפך לכרטיס חוץ-בנקאי.. הסיסמא לאתר מגיעה עם התלוש הראשון?
 

leonidl1

New member
תשובה

סוג הכרטיס השתנה מהבחינה פנים\חוץ בנקאית אבל הדרך לקבלת סיסמא לאתר של חבר נשארה אותו דבר.
 

leonidl1

New member
המלצת כולם תהיה כאן לעשות הדמיית שכר או...

לשאול מישהו שאתה מכיר שכבר בעל הנתונים שציינת. מכיוון שאנו יכולים לתת לך רק סכום משוער וכל יומיים מישהו אחר שואל כאן שאלה דומה.... נראה לי שדי הבנת את הכוונה
 
למעלה