משכורת ממוצעת של אנשי 16 אלף ש"ח

ותתחיל לעבוד . השבוע קבלת תוספת של 16.5 אחוז

השחיתות היא נורמה אצל המנהיגים ובחברה הישראלית. כך שאם אתה מעיד על עצמך זה זה לא ביג דיל. אתה יודע מה אתה אומר. כולם רוצים להתפרנס בכבוד. גם הישישים שעבדו כל חייהם עבור שכר מינמום ואין להם פנסייה מכובדת כדי לקנות תרופות. וגם רוב האוכלוסייה שעובדת בשכר מינמום וצרכים לשלם "שכר לימוד" לידלהם שמקבלים חוק חינוך חובה חינם. בנגוד לך אני לא מסתכל בכיסים של אחרים. יש ממוצע של משכורות אנשי הקבע והוא 16 אלף ש"ח. תתחיל לעבוד קצת בים שעות שאתה נמצא במקום העבודה תתחיל לעבוד במקום לעשות קומבינות ולהשתכל לתוך הכיסים של החברה שלך. זה לא צריך לעניין אותך כמה הבוס שלך מקבל. אתם מקבליים בממוצע 16 אלף ש"ח. ים של שעות אתה שורף בעבודה בלי לעשות שום דבר חוץ מלשמור על פאסון לקשקש ולשתות קפה. תתחיל לעבוד את מה שאתה מקבל בשבוע נראה לי שאתה סגן רב סרן - סגן אלוף. קידום סביר לבן ארבעים. . ותפסיק לעשות קומבינות ולהתבטל.תצא קצת מהמשרד הממוזג ותתחיל לעבוד . השבוע קבלת תוספת של 16.5 אחוז.
 

yuv2407

New member
שתהיה לי בריא.

קיבלתי תוספת ? ממש לא. הסכום שקיבלתי זה מענק חד פעמי. כל בסיסי המשכורת לא השתנו. ישנו משפט : מה שבישלת בערב שבת, תאכל בשבת. אותם אנשים שאין להם כסף מספיק לתרופות, היכן הם היו כל השנים.מה שאני אומר נשמע רע. תאמין לי שאני רוצה שיצמידו את השכר הזעום שלהם על מנת שיוכלו בסוף חייהם לחיות בכבוד. תגיד לי היכן רפי איתן ? אתה לא מסתכל בכיסים שלנו ? הרי כל שני וחמישי מדבר על המשכורות וההטבות שאנו מקבלים, ועד כמה אנו מושחטים. כדי שתעשה חשבון נפש מה אתה רוצה מאנשי קבע, שלח מכתב לראש אכ"א ושיוריד את שכרנו לאלתר. אמרתי לך כבר בתשובות הקודמות שלי, אתה לא יודע מי אני ומה אני עושה. כך שאל תאמר עלי כלום איך אני מתנהג, מה אני עושה בשעות העבודה. מה שאתה יודע זה מהעיתונות או מהיחידה שבה אתה עושה מילואים.את זה אתה משליך על כל הצבא. אתה משתלח פה בפורום באנשי קבע שלא קשורים, הם לא בין מקבלי ההחלטות אלו תנאים נקבל. אני יודע שזה לא יעזור, אבל רד מאיתנו. יש לך תלונות נגד אנשי קבע ? אנחנו לא הכתובות (רק המטרה), יש ממשלה
 
יובל 2407

האם התוספת החודש היא חד פעמית?! שערורייה שאת איש קבע עם משכורת קבע שחיי על חשבון הקופה הציבורית תגיד " מה שבישלת בערב שבת, תאכל בשבת" במדינת הישראבלוף הזאת סיפרו ליישים הרבה סיפורים וגם היום מספרים להם. אנשים שעבדו כל חייהם בשכר מינמום אצל מעסיקים פרטים או אצל קבלנים, אין להם כסף לקנות תרופות כי הקופה הציבורית צריכה לממן את הפרמידה הגדולה המסורבלת והלא יעילה. רוב הצבא עוסק בתקידים לא צבאיים פאסון של עבודה. ואינני מתייחס למעט אנשי הקבע שהם בתפקידי לוחמה. אתה מבין שרוב אנשי המילואים (זאת אומרת מעט מעם ישראל שעושה מילואים) עושים מילואים בהרבה יחידות ובדרך כלל ביחידות שונות. זה לא איש קבע שמגיע בבוקר למשרד וספון עד שעות אחר הצהרים במשרד. אנשי המילואים רובם עושים כל שנה מילואים במקום אחר ובדרך כלל מתמזגים עם יחידות אחרות. ואת היעילות של הצבא אתה מכיר עד שמגיעים לטיז אלנאבי עוברים בפיקודים וביחידות שונות יומים שלושה ורואים את הבטלה שהיא נורמה בצבא. לא זה העניין גם אם אין אבטלה סומייה בצבא משכורת ממוצעת של שש עשרה אלף ש"ח היא לא במקום.
 

yuv2407

New member
יפורק הצבא לאלתר. נא לגייס תאילנדים. הם יותר

זולים. כך נחסוך לקופה הציבורית. ובכסף נממן את מה שבאמת צריך. תמיד אמרתי שאני שערוריה. מת לצאת, לא נותנים לי. אני כל כך גרוע שהמפקדים שלי אומרים שהגרועים חייבים להשאר בצבא. אני מת עליך ועל אנשים כמוך, רק מתלוננים כמה אנשי קבע טובעים בתנאים. אבל אם יאמרו להם להשאר בקבע, חס וחלילה יאמרו לך. שאנו נקרע את התחת בשטח, שנראה בקושי את הבית ? מעדיפים "לקרוע את התחת" באזרחות עם משכורת יותר טובה. אל תשכח שהמשכורות הגבוהות מקבלים אחרי הרבה שנים. לאחר שאמרת שאנשי קבע יושבים ספונים במשרדיהם, חיפשתי אותם ביחידה. ואתה יודע מה גיליתי ? שאני היחיד בבסיס שומר על הבסטה. אה שכחתי הם עכשיו מטיילים על הג'בלות היכן שהוא בארץ שומרים על אוכלי חינם כמוך שרק מחפשים איך להתלונן, והנשים של אותם אנשי קבע וקצינים מחזיקים את הבית שלהם לבד בלי בעל שיעזור להכניס את הילדים לגן/בי"ס/קופת חולים. הילדים האלה גדלים בלי אבא שיראו כל ערב שיעזור להם בשיעורי בית או ידברו איתו על בעיות.
 
למעלה