משכורת ממוצעת של אנשי 16 אלף ש"ח

berckovic

New member
התגובה שלי לצדוק

אני איש קבע בתוך המערכת (אני נגד ואני לא מתבייש בזה). כל הסכומים שאתה מציין פה, זה בולשיט אחד גדול חבל על אנשים כמוך, תמצא לעצמך חיים במקום כל הזמן להיות אנטי צבא. שבת שלום.
 
התגובה שלי לברקוביץ'

איש לא בקש ממך להתבייש בזה שאתה נגד. אני קצת דואג שאחד כמוך שלא יודע מה קורה משמאלו וימינו נמצא בצבא. אז תקרא את הכתבה הזאת כנראה שגם זה דמינוני. הדבר היחיד שלא מדוייק בכתבה הזאת זה שאתם מקבלים מחר תוספת על מה שכתוב פה. כניראה שלדעתך עירן פאר,מ גלובס כותב בולשיט תגיד לי רווק בן 24 אולי תגדיל קצת את הראש תמצא לך איזה חבר רב סרן שיראה לך את התלוש שלו. ממש מדאיג אותי שאחד כמוך שמסוגל להגיד עלי "כל הזמן להיות אנטי צבא" מי פה אנטי צבא?! תסתכל על הפז"מ שלך מילואמניק רגיל יש לו יותר נסיון צבאי ממך. למרות זאת אין מה להתבייש בזה שאתה נגד. המשקים הם אלה שמצעדים את הצבא (אולי לא אתה ספציפית) בסך הכל את רוב העבודה בצבא עושים הנגדים.
 

sayar3

New member
אתה יודע מה צדוק.....אתה צודק!

זהו הגעתי למסקנה שאתה צודק ואני עכשיו הולך לבית כנסת לברך על מזלי הטוב ששפר עלי. ומאחר ואתה צודק-לא נשאר לך אלא להמשיך להילחם בטחנות רוח (כי הרי אתה סוג של דון קישוט....לא?) אני ממליץ לך לרשום מכתבים לרמטכל ,לשר האוצר,לאלופי הפיקודים ,לראש אכ"א ולחברי הכנסת. בינתיים תשאיר לנו את הזכות החוקית להתענג על משכורותינו השמנות ותמשיך לעמוד בצד ולקנא . אני ממליץ לך לשמור על בריאותך כי בקצב הזה אתה רק תהרוג את עצמך מעצבים .קנאה היא דבר רע ופוגעת בבריאות. אנחנו בינתיים נמשיך לאגור את מאות אלפי השקלים שלנו ונבסס לעצמנו פינה שקטה להמשך חיינו.אתה יכול רק להתפוצץ. זה מרגיז כשאי אפשר לשנות משהו שנורא נורא מציק לך.....נכון? אז לא נורא צדוק -קח פנדל כמו שאומרים ותמשיך להתרגז עם עצמך.אני אמשיך לצחוק על זה מהצד.אני בעוד 8 שנים אהיה בפנסיה ואסתכל עליך עושה מילואים כל שנה וקורע את התחת בחיים האזרחיים כדי לשרוד! תאמין לי לראות אותך כך יהיה תענוג גדול בשבילי.כי תמיד יש פראיירים כמוך שלא שפר עליהם מזלם ולא הצליחו להיכנס לשירות קבע ( או שהצליחו ונזרקו....) - האמת צדוק-אני צודק נכון?אתה קצת כועס על העולם כי אתה לא הצלחת להיות בין ברי המזל.....נכון? ברור לי שלא תגיד פה את האמת מול הפורום.זו סתם אמירה....אבל גם אם לא תגיד את זה פה אני באמת מאמין שזה המצב ושאתה כבר שנים אוכל את עצמך-ההתנגחות באנשי הקבע באה רק להסוות את הרגשותיך הפנימיים. אז צדוק- שבת שלום לך-גש להמשיך לאכול את הלב ואני מאחל לך שהשבת תעבור עליך כולה במחשבות על משכורותינו ומזלנו-ואני שמח מאוד שאין ביכולותיך לעשות כלום בנדון....תמשיך להתפוצץ. בהצלחה בחייך (למרות שלדעתי אתה חסר חיים).
 
תאמין לי אם היו משקעים רבע מתקציב הביטחון בחי

תגיד לי מה אתה עושה ביופ יום בעבודה בצבא .. לפי סגנון הכתיבה שלך אתה מתעסק כל היום בקומבנטוריקה. לפני שאנחנו מחרטטים על כל השטיות בעולם תגיד לי האם זה נתון אמיתי ממוצע המשכורות בצבא עד היום 16000 ש"ח ממחר אתם מקבלים עוד תוספת של 16.5%. תאמין לי אם היו סוגרים שלוש רבעי מהצבא והמשטרה אף אחד לא היה מרגיש שינוי במצב הביטחוני. תאמין לי אם היו משקעים רבע מתקציב הביטחון בחינוך ובקשישים המדינה הזאת הייתה שווצריה.
 

sayar3

New member
אני מאמין שגלובס הוא נתון לא פחות

אמין מכתבה שהבאת פה. אז הנה מה באמת השכר הממוצע בקבע-שהפלא ופלא.....זהה לשכר הממוצע במשק! ואל תתחיל לספר לי פה שזה כולל את הקצינים בשנת הר' (כי זה מיעוט) ויש רבי סרנים שכך וכך...נדבר על ממוצע ולא על נקודתית.בדיוק כמו שהשכר הממוצע במשק נגזר סטטיסטית מכלל המשכורות כולל מאות אלפי עובדי קבלן שמרוויחם שכר מינימום (לצערי הרב) וכולל את מאות אלפי מקבלי הקצבאות וכמובן את מאות אלפי האחרים שמקבלים באמת שכר עתק שלא בצדק..... אז אם בא לך-בוא באמת נדבר נתונים ולא סיסמאות.אל תחפש להתנגח-חפש את האמת ואל תהיה מושפע מל פרסום סלקטיבי ומגמתי.
 
כל השרשור אז תחפש בשרשור הזה

אז אם שנינו מסכים שגלובוס הוא מקור אמין מה הבעיה?! 16000 ש" ממוצע משכורות בצבא הקבע. אתה חיי בעולם אחר מאות אלפי מקבלי הקיצבאות לא כללות בנתון הם לא מקבלים שכר הם מקבלים קיצבה ואלה שמקבלים משכורות עתק בשוק האזרחי הם לא מאות אלפים. במחשבה שנייה אולי אתה אינטלגט שלא קרא את כל השרשור אז תחפש בשרשור הזה יש כמה פעמים קישורית לכתבה של גלובס
 

sayar3

New member
אינטיליגנט?חחחח כנראה שלא נכנסת ללינק שהבאתי

פה למעלה-תיקנתי וכתבתי שזה לא מגלובס אלא מ"דה מרקר". כתוב שם בפירןש שממוצע המשכורות בצה"ל הוא 7377 ש"ח. תלמד לקרוא ואחר כך תבוא ותגיד מי אינטיליגנט.מיהרת מדי להגיב לפני שבדקת עובדות.אתה ממשיך להיתפס לכתבה שקראת בלי לבדוק את כלל העובדות. הנה הלינק בשבילך שוב: http://www.themarker.com/tmc/article.jhtml?log=tag&ElementId=skira20070419_2121 ויש גם לחיץ
 
קומבינה לפי נתונים שצהל הציג להם כמו שהם אמרו

אני שמח שלתקן ולקרוא אתה יודע, אחרת זה היה מדאיג אותי בכל זאת אתה איש צבא קבע. לעשות הסקת מסקנות קצת יותר מיידי בשבילך אפילו בכתבה שציינת כתוב מי שנשאר בקבע ומגיע לדרגת רב-סרן או נגד בכיר (רס"ר ורנ"ג) זוכה לשדרוג נאה בשכר. שכרם הממוצע של רס"נים בצה"ל עומד על כ-15 אלף שקל בתחילת דרכם וסא"לים מרווחים למעלה מ-22 אלף שקל בממוצע " הכתבה הזאת לא אמינה מדוע גלבס לדעתך ישקר מדוע לדעתך לגלבס יש אינטרס לכתוב דברים לא אמינים. מה זה בסך הכל רב סרן כל קצין מילואים מגיע לזה בקלות. רב סרן זה בהחלט מייצג ממוצע. דרך אגב גם בכתבה שלך כתוב שלפי הנתונים שצהל שמח להציג...אתה מבין את זה ברוך זה נתון שצהל מציג אף אחד לא יודע איך הוא עשה את החשבון. האם הכניסו לחשבון את הבנים בחצי שנה אחרונה לחובה(שלפי החוק הם בקבע) אין תשובה תהייה קצת רציני נראה לך שבצבא ממוצע המשכורות הוא כמו באזרחות שם למעלה משליש מהמועסקים הם עובדי קבלן זאת ועוד הממוצע האזרחי כולל את הצבאי. חרטא ברטה שטויות במץ עגבניות כתבת קומבינה לפי נתונים שצהל הציג להם כמו שהם אמרו.
 

yuv2407

New member
אתה במקרה מדבר עם אדם ששירת גם ביחידה

פתוחה (שירתתי 7 שנים בשלישות ראשית). הייום אני משרת ביחידת שדה. אני במוך הרגל של שנים בשעה 8 עד 8:15 במשרד/מחסן שלי ונמצא בו עד 9-12 בלילה תלוי בעבודה ובעייפות. ולא משנה כמה אני עייף למחרת אני מתיצב במשרד באותה שעה. שלא תבין אותי לא נכון, חלק מהטענות שאתה מעלה פה לאורך התקופה שאני עוקב אחריה, אתה צודק. ישנה אבטלה סמויה, משכורות גבוהות (לא בכל היחידות !!!) אנחנו נחשבים כעובדי מדינה. ומה לעשות שמישהו מפקידי המדינה החליט פעם שעל כל קורס או לימודים שנעשה נתוגמל במשכורת. אתה מעלה פה טענות שאני לא יודע מהיכן העלתה. מניח שלא סתם אתה מעלה אותם. אבל תהיה בכל חתך היחידות בצה"ל ותשווה. שמעתי מכמה וכמה אנשים שישנם מאות נגדים/קצינים שמקבלים השלמת הכנסה (זה עלה אפילו בדיון עם הרמטכ"ל). בכל גוף, לא משנה היכן ישנה אבטלה סמויה. וכל מקום רוצה להוריד אותה. ראה ערך מלחמת לבנון השניה, שלאחר קיצוצים שהיו בצבא פתאום אין ציוד בימ"חים אין מי שיעבוד ויעביר ציוד קדימה. כל זה קורה בגלל אנשים כמוך שכל היום פותחים עיניים על הצבא ובוכים על מר גורלם למה אין להם תנאים כאלו. תפסיק לזיין את השכל לאנשים פה. עם יש לך תלונות מוצדקות או לא, אתה יודע מה זה מזיז לי. אני חושב שאני עובד מספיק בשביל ה-16000 ברוטו שטוענים שאני מרוויח יש לך תלונות ? יש כתובות לתלונות האלה - קוראים לו אהוד ברק - שר הביטחון. תעלה לו את הסוגיות נראה מה הוא יעשה בנדון.
 
הצחחקת אותי להתלונן ....

על השבע שנים שעבדת בשלישות האם מגיע לך לקבל משכורת צבאית? ואם אתה עושה עבודה בעלת אופי אזרחי מובהק ביחידת שדה האם אתה אמור לקבל 16000 ש"ח ? אפשר לחשוב שאתה כל היום רץ חגור על ג'בלאות. ולמה אתה צריך אחרי מספר מועט של שנים ביחידת שדה לשמור על התוספת לכל הקריירה שלך. עם הניידות האדירה והרכב הצמוד שיש לקצינים המרחק יש לו בכלל משמעות. אבל לתוספת שתזכה במספר שנים מצומצם תוכל לשמור עד צאתך לפנסייה בגיל ארבעים פלוס. אהוד ברק זה אחד האנשים שאתם חייבים לו את משכורתיכם האדירות. בהיותו רמטכ"ל הוא דיבר על צבא קטן ויעיל מה שהוא גרם זה צבא יותר גדול יותר מסורבל ומשכורות אדירות. יש אפשרות שנגדים/קצינים חדשים + 6 ילדים מקבלים השלמת הכנסה למה אתה מערבב מושגים שלא שייכים לנושא האם זה אומר שהמשכורת הממוצעת במשק צריכה להיות פי שלוש מהאזרחות הצחחקת אותי להתלונן .... קשישים מחפשים מזון בפחי האשפה במדינה הזאת אנשים מתים פה במדינה בגלל שאין להם כסף לקנות תרופות וזה לא מזיז לאף אחד.
 

berckovic

New member
קיצר

אני לא חושב שכל אחד מאיתנו ראוי להגיב לצדוק דנגורי. בנאדם מסכן חסר חיים שלא מעורה בכל מה שקורה בצבא ומתבסס על ידיעות מהעיתונים. לא שווה שום התייחסות ממני. כולי תקווה שיום אחד כולם יפסיקו לכתוב לו ויתייחסו אליו כאל אוויר.
 
ברקוביץ רוצה קיצר

אוהו ברקוביץ' מה שלומך בתור "נגד שלא מתביש בזה שהוא נגד " (ואף אחד לא בקש ממנו להתבייש). אולי נזרוק לך שקל על השרות הפסכולוגי שאתה נותן חופשי. מה קרה אתה לא יכול להתמודד עם העובדות קראת כבר את הכתבה של גלובס. טענת "כל הסכומים שאתה מציין פה, זה בולשיט אחד גדול" נו מה אתה אומר 16 אלף ש"ח ממוצע בצבא בולשיט?! אי אפשר להתמודד עם העובדות....מה קרה אין לך חבר רב סרן שיראה לך את התלוש שלו.....אז תקרא שוב את הכתבה של גלובס
 

ido39

New member
מה אתם מצפים מטרולגורי

תראו מה הבן אדם חושב [ציטוט מפנינו בפורום] "קבע - ערובה למשכורת טובה קבע - ערובה למשכורת אמינה עם מלוא התנאים הסוציאלים קבע - ערובה לתוספות שכר והטבות מהגבהות במשק קבע - ערובה לעבודה מעניינת במשק הישראלי קבע - ערובה שלא יזרקו אותך לכלבים אחרי שניצלו אותך כמקובל במשק הישראלי קבע - ערובה לחיים טובים ויציאה לפנסיה בגיל 40 פלוס קבע - ערובה לחיים טובים" ברור שהכבל שמחבר לו את הפה [או אצבעות במקרה שלנו] למוח מנותק הבחור משועמם ללא כל עניין בחיים חוץ מלהטריד את אנשי הקבע ליאוניד למיטב הבנתי הפורום נועד לאנשי הקבע לא זכור לי שטרולגורי נמנה על אוכלוסיה זו [מסתבר שגם לנו יש סטנדרטים] ואם כך למה אנחנו צריכים לסבול את נוכחותו
 

yuv2407

New member
על כל יום שאני עובד מגיע לי כסף

אבל אני בניגוד אליך יודע לבחור את המעסיק שלי שמשלם לי המון כסף על פינוי פחי זבל של קצינים שימים שלמים כותבים עבודות לאוניברסיטאות ספונים במשרדם, וכל פעם שהפח מתמלא מהטיוטות הם מתקשרים אלי לפנות את הפח. ומה לעשות 90% מהעבודות בצבא הם בעלי אופי אזרחי פחות או יותר. וכן אתה מתלונן כל הזמן על אוכלי חינם שמשרתים בצבא ושותים לך את הדם ואת המשכורת. אז תפסיק לזיין את השכל, לא אני קובע את המשכורת שאני אקבל בסוף החודש. ישנם פרמטרים קבועים לפיהם אני מקבל המון המון כסף. וכל עוד אתה לא מכיר אותי ויודע מה אני עושה והיכן אני משרת עכשיו וכמה אני מקבל בסוף החודש, אז אתה לא יודע עם המשכורת שלי מוצדקת. כמו כן אתה לא יודע כמה שנים אני ביחידת שדה (ביננו יותר שנים מאשר שנות שירותי בשלישות) ומה לעשות בגילי המופלג אני לא ! לוחם אלא תומך לחימה. אבל רץ בעיקבות הלוחמים על מנת שלהם יהיה מענה לוגיסטי. בינתיים אני רואה ולא אתה את אנשי החימוש והלוגיסטיקה קורעים את התחת על מנת שהלוחם יקבל את הציוד הכי טוב במגבלות הקיימות. ואיזה כיך מחר משכורת עוד 20000 ש"ח על ניקוי פחי זבל
 
תהיה בריא במדינה הזאת יש

פה גדול אופייני לישראלי ובך הכל הצבא הוא דמות העם. אתה בסך הכל בן ארבעים ועושה תפקיד אזרחי רגיל עבור הצבא למה אתה צריך לקבל עשרים אלף ש"ח מה קרה בשביל עשרת אלפים ש"ח אתה לא יכול לעשות את התפקיד הזה. בלי רכב צמוד כשאתה יוצא הביתה ובלי ים של הטבות עוד שנתיים אתה יכול לצאת לפנסיה על העשרים אלף ש"ח בתפקיד שכול סמל וותיק יכול היה לעשות. תהיה בריא במדינה הזאת יש אוכלי חינם ומושחתים גדולים ממך.
 

yuv2407

New member
כי בניגוד אליך אני מושחת וחכם כדי להשאר בקבע

ולא טיפש ועני באזרחות. וכל עוד אתה לא מכיר אותי, לא יודע מה אני עושה בצבא וכמובן לא יודע מה התנאים שאני מקבל או המשכורת שלי תפסיק לזיין את השכל לאנשים פה. בסה"כ הם רוצים להתפרנס בכבוד. ואחד חסר כבוד עצמי, שכל מב שיש לו זה להסתכל בכיסים של אחרים, ולמה הוא לא מקבל כמוהם. דרך אגב בניגוד אליך חזרתי עכשיו הביתה משבוע עבודה שעליו קיבלתי 5000 ש"ח ברוטו. שיצאו לך העיניים אוכל חינם שכמותך
 
למעלה