משכורת ממוצעת של אנשי 16 אלף ש"ח

לא יכול להתמודד עם העובדות זה מה שחשוב להסיט

מה קרה אתה לא יכול להתמודד עם העובדות זה מה שחשוב להסיט את הדיון (תתחיל לדבר על הנושא בלי ניבולי פה )
 

ido39

New member
עו''ד טוב קורא עד הסוף - והכל

טרולגורי מצ''ב כמה ציטוטים מהכתבה שאתה בעצמך הבאת "אין ויכוח כי השירות בצבא קבע אינו קל, שעות העבודה ארוכות, מתוחות וטומנות בחובן אחריות לחיי אדם וזמינות מלאה 24/7. ביחידות הקדמיות ישנם אלפי משרתי קבע הרואים את משפחותיהם רק בסופי-שבוע ומשרתים בתנאים פיזיים לא קלים, שלא לדבר על סיכוי גבוה מהממוצע לאובדן חיים" "ישנם נגדים שמשתכרים שכר מינימום" "בצבא אין ועד עובדים ומשרתי הקבע לא מנהלים משא-ומתן על שכרם." קצת מהתגובות לכתבה: "אני רס"ן ומהנדס בתחום התוכנה בצבא, ואני בקושי רואה את ה-9,000 מלמטה. דירוג מחקר אינו שווה ערך למהנדס, אז אל תכתבו דברים לא מדוייקים. תעשו בדיקה. ד"א משכורות נמוכות אינן רק בשנים הראשונות, הן קשורות להיותך אקדמאי, ואם תתקשה ללמוד תוך כדי שירות, אתה יכול למצוא את עצמך גם בגיל 27 עם משכורת של 4,500" "אני סרן בשנת קבע שנייה לקראת שלישית, ומרוייח 6400 נטו ונקרע בעבודה בגלל בשעות לא נורמליות, לא יכל לעזוב בגלל שאני חתום, יש לי חבר שעובד בשליחויות ובלי תוא"ר בכללללל והוא מקבל 6500 עבור 6 שעות עבודה, ראיתי תלושי משכורת שלו, ויש לו גם תנאים סבירים." "השבוע חשבתי לחזור לצבא קבע בדרגת סרן או רס"ן, אבל אחרי שראיתי את התגובות והמשכורות, נראה לי שעדיף שאשאר במקום עבודה שלי הנוכחי. היום אני מקבל 14,000 ברוטו. לא שווה לי לחזור לצבא עם משכורות של פחות מ-9000 "אין יותר פנסיה תקציבית לאנשי הקבע, רק הותיקים שנותרו בשרות שכר ממוצע של 16,000 ש"ח הוא חלום בלבד, רוב המשרתים בצבא הקבע הינם זוטרים, בשכר נמוך יחסית, רק מיעוטם בעלי שכר גבוהה כתוצאה מוותק, דרגה, ותוארים, יש רבים מבין אנשי הקבע שלא מגיעים אף לשכר הממוצע במשק. משום מה אנו לא רואים שאנשים מתדפקים על הדלתות כדי להיכנס או להישאר, רובם עוזבים לשוק האזרחי היות והתנאים טובים יותר בייחוד בתחום ההיטק." בקיצור כמו שכבר כתבתי בעבר אתה דמגוג בגרוש , משועמם ומתוסכל מצחיק אותי שאתה מציג את עצמך כאחד שמטרתו לעודד צעירים להשאר בקבע ומצד שני משתלח באנשי הקבע ובתנאים שלהם וכן כן תכף נשמע ממך כמה רמתי נמוכה ושחבל שאין אחד כמוני אלא יש אלף ועוד ועוד מפניני טרוליותך יש לי הצעה אופרטיבית בשבלך לך לחלון ביתך , פתח אותו , צעק את משנתך הטרולית שתשמע בכל העיר ואז במלא כוחך ובהתכוונות עצומה קפוץ מהחלון - יא לא שפוי!!!
 
אין מחלוקת על הנתונים המספרים שבכתבה

תתייחס לעבדות המספריות שיש בכתבה שנבדקו היטב. לגבי שאר הערכות יש בהחלט ויכוח רוב הצבא עסוק באגדה, רוב הצבא עובד פחות קשה מחברה ממוצעת במשק. אבל אין לי רצון לפתוח בנושא זה ויכוח . יתכן שמי שכתב את הכתבה כמו 80% מעם ישראל לא עושה מילואים. לגבי התגבות למטה נו..מה אתה רוצה יש מקום אם פחות דיס אינפורמציה מכוונת מהצבא. ואם כבר דיסאינפורמציה יש עוד שמועה ואגדה שמטופחת בבכינות אין סופית כמו משכורות דאנשי הקבע. אין שום רס"ן בצהל שרואה בקושי את ה9000 מלמטה. גם לא רס"ן ג'ובניק שקיבל קיצור פז"מ כמו קצין קרבי. מי שכתב את זה הוא פשוט שקרן. אז מה אם אין פנסיה תקציבית יותר בצהל, ובמשרדי הממשלה יש פנסיה תקציבית?! איפה אתה חיי?! מסכנים צריכים לשלם חלק קטן משכרם לטובת הפנסייה ממש מסכנים...בוא נוסיף סעיף זה לדיסאינפורמציה ולבכינות הכללית של אנשי הקבע. מי שהיה לו פנסיה תקציבית נשאר עם פניסה תקציבית החדשים במשרדי הממשלה וגם בצהל בוחרים פנסיה ולשם שינוי משלם המיסים לו משלם את חלקם (החלק של העובד) בפנסיה . אז מה זה בכלל שייך האם זו סיבה לצאת בגיל ארבעים פלוס לפנסיה. רוב פה רוב שם הממוצע הוא ממוצע ועד סוף החודש הוא שש עשרה אלף ש"ח. נתונים מספרים אי אפשר לשגע, תנאי עבודה אפשר במיוחד כש80% מציבור אין לו תיק מילואים גם לו תעודת חייל מילואים תגיד לי אני מעודד אנשים להשאר בקבע לקרוא אתה יודע ?! אני בדעה שבמקום שטיפת מוח ושקר עצמי. עדיף להציג את הנתונים האמיתים ותאמין לי שווה להשאר בקבע אולי כשתהיה מדעות לכך אני אראה יותר צעירים איכותים, בשרותי במילואים. כל הזמן ובכל דרך אתם בורחים מהנתון שהוכתבה פתחה בו נתון אמיתי שנבדק היטב ומוצג היטב. ע"וד קורא הכל מהתחלה ועד הסוף כפי שאמרת זו הסיבה שעניתי למכתב שלך למרות הגידופים בסוף אתה לא ראוי לתגובה אבל כבר כתבתי אז אשלח
 

ido39

New member
עוד פעם אתה?

תגידו יש פה מישהו שמנהל את הפורום? צריך לבצע תחקיר על איך עוד פעם הטרול המשועמם הזה מדליק את הפורום מחדש דנגורי [הצדיק - למי ששכח] בהמשך לבקשותיך 1. שכח מזה 2. שכח מזה פעם שניה 3. קרעת אותי מצחוק - שאנחנו נתרום לחברה? מה תרמת אתה השנה? לגבי כל המגיבים - בעבר הגבתי ואף השתלחתי בטרול האומלל ועל כך אני מצר שכן אין מה להעליב עלובים , לפגוע בפגועים ולקלל מקוללים עצתי - אל תגיבו לשטויות שלו , הרי אנחנו יודעים את האמת אגב צדיק [צדוק למי ששכח] החודש קיבלתי מענק של 16.5% - על כלום , סתם שיהיה לי ואתה יודע מה ? קניתי ארנק חדש [גדול יותר אם לא הבנת] נ.ב. - למי שלא הבין שורות אלו נכתבו בציניות אז תאכל את הלב!!!!!!!!
 
טוב ידידי את הארנק תוכל לקנות רק מחר.

ומה העובדות לא מעניימות אותך החברים שלך בצבא שמקבלים שכר ממוצע לא מספרים לך טוב ידידי את הארנק תוכל לקנות רק מחר. משכורת ממוצעת בצבא קבע 16000 ש"ח . אבל אם אתה קצין שעושה את התקופה שהתחייבת עליה כדי לצאת לקורס קצינים אין צורך לקנות ארנק חדש. אם אתה נגד בתחילת הקבע אתה גם יכול לוותר על הארנק. אבל עניין זל זמן קצר ותגיע למשכורת ממוצעת .
 
צדוק

מה אתה רוצה? באמת, מה ? אתה חופר חופר וחופר, מזיין את השכל עד אין קץ בלי פואנטה. שוב - מה אתה רוצה ? על מה אתה חופר? מה מציק לך ?
 
תגיד לי אתה מביא הבייתה 4000 ש"ח וממוצע המשכ

נסלח לך על הפה הגדול . אולי עובדה של האמת מרגיזה אותך...אז נסלח לך לפה הגדול תגיד לי אתה מביא הבייתה 4000 ש"ח וממוצע המשכורות של אנשי הקבע הוא 160000 (עד מחר) תגיד לי זו לא פואנטה.
 
שני דברים אני רוצה

אני רוצה להביא למודעות הציבור את משכורות העתק על ידי כך אולי תפסק העלייה התמידית במשכורתיהם שבסך הכל הם על חשבון הציבור. דבר שני אני רוצה לתקן את העיוות הגדול שיש ולפיו נגדים וקצינים חדשים מקבלים משכורות קטנות ולא יודעים שתוך זמן קצר הם עולות פלאים, ולכן הם עוזבים את הצבא , מי שנשאר בקבע זה אנשים פחות איכותים שרק כסף יש להם בראש.
 
לפעמים נדמה לי שהחבר'ה בצבא דואגים להכחיש את

אני לא מתווכח . אני עונה לשאלות ששואלים אותי . איך תסבירי שאת בצבא הקבע ולא ידעת מה המשכורת הממוצעת בצבא הקבע. לפעמים נדמה לי שהחבר'ה בצבא דואגים להכחיש את המשכורות שלהם יותר משודות הגרעין.
 
בלי להעליב מגזר שלם,

אתה דיי אוטיסט, כי רק ככה אפשר להסביר החזרה הבלתי מוסברת על 16000 כאילו היה מספר טופולוגי. וזה רק דוגמא אחת למוגבלותך, אבל אני לא שופט באמת, אבל למה שלא תקח עזרה? יש היום מוסדות ותרופות שעוזרות לעניין, זה מוכח מדעית.
 

yuv2407

New member
על זה נאמר שימותו הקנאים ../images/Emo13.gif

צדוק אתה גדול. לא מתיאש להציק ולדחוף את הידיים והעיניים לכיס שלנו. בשביל להגיע לברוטו 16000 הגיע מי שהגיע לאחר שאכל הרבה חול וחצץ. הרבה שבתות ולילות לבנים. שאם הוא היה עושה את השעות האלה באזרחות הוא היה מרוויח הרבה יותר (וראיתי משכורות של אנשים כאלו). אל תשכח שאצלנו השעות נוספות גלומות בתוך המשכורת כי אנחנו 365 יום בשנה חיילים, וכל רגע יכולים לקבל טלפון לחזור לבסיס. אלו שמקבלים משכורות גבוהות אכלו הרבה קש (יש יוצאי דופן שיש להם משכורות גבוהות בגיל צעיר) והגיעו בצדק למשכורת שהם מקבלים. שמעתי הרבה אנשים שלא מוכנים בשום פנים ואופן לחתום קבע. אז מה העיניים הגדולות אלינו. אחוז גבוה מהצבא מקבל משכורת רגילה כי אותם נגדים/קצינים משרתים ביחידות עורפיות. כל אלו שהם מוגדרים כאנשי היי-טק מקבלים משכורות גבוהות, ותשווה את המשכורת שלהם לאנשי היי-טק באזרחות. כמו כל סטיסטיקה או הצגת נתונים שעושים משווים לתקופה מקבילה שהיתה בשנים קודמות. גם לי שצברתי הרבה שנים בצבא עם פנסיה צוברת משלם היום פנסיה תקציבית. ישנו תהליך של העלאת גיל הפנסיה. זה נעשה בהדרגה כמו באזרחות. לימודים אקדמיים נותנים כי יש רצון כמו בכל מגזר בשוק להעלות את ההון האנושי. ומה לעשות הון אנושי=הון כספי. זה החוקים שהמדינה קבעה. לא טוב תבטלו את זה. מה שהתחיל כבר בצבא, ביטלו את גמו"ש ב'. אני אישית לא מתבכין על המשכורת שלי, רק כמו כולם רוצה יותר. אני עובד עבור המשכורת שלי. אני רוצה לראות מי באזרחות מחזיק כמוני אחראי על ציוד כמוני ומקבל משכורת כמו שלי. ואיך שאמרה Switch ל- Neo בסרט מטריקס : "...Right now there is only one rule. Our way or the highway"
 

sayar3

New member
חבל שאתה מתרגז בגללו בכלל-

אחרי שהגבתי לו בשרשור הקודם הבנתי שמדובר בטרול שבא להסית וזהו. גם אם השכר הממוצע בקבע עומד על 16 אלף שח ברוטו0זה אומר שזה משהו כמו 10 אלפים שח נטו וזה לא גבוה כמו שממש נראה לו.בטח ובטח לאור העבודות הקשות והויתורים הכואבים שאנחנו מקריבים. הייתי אומר לו להסתכל על הסטטיסטיקה של אחוזי בגירושין בקרב אנשי הקבע יחסית לאזרחות הייתי אומר לו להסתכל על סיכון החיים שבשירות בצהל הייתי אומר לו לבדוק תחלואה בקרב בני 55 פורשי צבא לעומת בני 55 באזרחות (מחלות לב,שבץ מוחי ועוד.) הייתי אומר לו לבדוק את הקשר הפסיכולוגי עם הילדים של אנשי הקבע לעומת הקשר עם האבא האזרחי שמוציא אותם מבית הספר כל יום. הייתי רוצה לראות אותו ער 20 שעות ביום על הרגליים הייתי רוצה לראות עוד הרבה דברים-אבל מאחר ומדובר בטרול שאפילו לא יודע לכתוב נכון וללא שגיאות ולא מסוגל להביע את עצמו בכתב-ויתרתי על הרעיון מראש.
 
אינטליגנט את מי מעניין משכורת נטו

אני אחראי כמה ילדים יש לך אני אחראי אם אישתך עובדת. משכורת ברוטו של 16 אלף מפי שתים ממשכורת ממוצעת במשק שכוללת גם את המשכורות הצבאיות. מה אתה מנופף בגל של מס הכנסה שאתה משלם מה את כדורגן שצריכים לגלם לו את מס ההנסה. תגיד לי זה בכלל שייך לעניין אחוז הגירושין למה משהו פעם בדק את אחוז מחזיקי הפלגשים בצבא יחסית לאזרחות. מזל שיש היום חוקים מחמירים, אתה בן שלושים ושלוש אתה יודע איזה חגיגה הייתה בצבא לפני עשר שנים ולפני עשרים שנה זו הייתה נורמה מקובלת . יישר כוח לצבא היום שמטפל ביד קשה בתופעות האלה . לבדוק את הקשר חה חה חבל שלא בודקים אנשי הקבע זוכים לבראות ואורך ימים בעיקר בזכות הבטחון הכלכלי שיש להם כל הקריירה. סיכון בחיי אדם אתה בא לספר לי ....למעלה מ95% מהצבא ג'בניקים . 99% מהצבא הסדיר (חובה+קבע) לא יכו יריה אחת בפעילות מבצעית. "שאפילו לא יודע לכתוב נכון וללא שגיאות" אתה צריך להבין שאני מקליד יותר מהר ממה שאתה חושב. כתבתי בפורום היא על חשבון זמני הפרטי. משתדל לתת התייחסות לכל אחד. אני לא יושב במשרד צבאי וכותב מכתב חצי יום ולאחר זאת עושה לו הגהה עוד חצי יום. מרתיח אותי האגדה שאתה יוצר תסתכל על עובדי הקבלן באזרחות שבגיל 50 הם עם בראות על הפנים איש לא מעסיק אותם וגם אין להם פנסיה צהלית קבל בהבנה קצב ההקלדה שלי יותר מהיר מהחשיבה שלך.
 
../images/Emo8.gif תמות אתה יחד עם הישראלים שנוהגים לשרוט

אין לי בעייה עם אנשים כמוך שלא מכחישים נתונים מספרים. לגבי הדברים האחרים שאמרת. נכון שאתם 365 ימים בשנה חיילים ועדיין זה לא מצדיק שבצבא שרבו ככולו ג'בניקים תהיה משכורת ממוצעת פי שלוש ממה שיש במשק . תעבור פעם באחד מצבירי הבסיסים במרכז תראה את הבטלה המתמשכת שעות וימים תראה את פקקי התנועה בבוקר ובשעות אחר הצהרים ותספר לי אחר כך גם על תורניות שעושים אנשי הצבא לעיתים פעם בחודש. השוק הפרטי לעיתים רחוקות שולח אנשים בודדים ללמוד על חשבונו לא ידוע לי אף מקרה שהשוק הפרטי שלח בן אדם ללמוד ארבע שנים וגם שלם לו באותה תקופה משכורת מלאה וספר לו את הימים לפנסיה . אתםבוכים שאין לכם וועד ....בשביל מה אתם צריכים וועד אתם ההנהלה ואתם מחליטים על התנאים המופלגים שלכם והאוצר חותם. לגבי השעות הממושכות שאתם נמצאים במסגרת הצבאית לפעמים זה מצחיק אותי איך אנשים שיום שלם לא עושים כלום מוצאים סיבה לדיונים והתעסקיות בשעות אחר הצהרים דיונים סרק לשעות הערב המאוחרות. ולמחרת יש לקצינים האלה הצדקה מלאה להגיע לעבודה בשעות הצהרים. כמובן שאנני מדבר על יחדיות שדהלוחמות (יחדיות כאלה הם מעוט שבמעוט במקום העבודה הגדול שנקרא צהל) בסך הכל צהל הוא גוף מסורבל עם מוסר עבודה ירוד. תכנס ליחידה עורפית בשעות הבוקר או הצהרים ותשאל את עצמך מה עושה הרב סרן הזה עכשיו (משכורת מעל שש עשרה אלף ש"ח|) ומה עושה המפקד שלו ומה עושה המפקד שלו לעיתים קרובות אף אחד לא בטוח אם הם במשרד עכשיו. "שימותו הקנאים " דיבור של ישראלים שרגילים לקבל בלי להתאמץ ולעבוד אף אחד לא מקנא בך
תמות אתה יחד עם הישראלים שנוהגים לשרוט מכוניות.
 
למעלה