משכורת ממוצעת של אנשי 16 אלף ש"ח

משכורת ממוצעת של אנשי 16 אלף ש"ח

כמה מרוויחים בצבא קבע? ממידי פעם עולה כאן השאלה אז נתחיל בנתון הרשמי 16 אלף ש"ח ממוצע והממוצע הזה כולל גם את אלופי צהל וגם את הנגדים. שש עשרה אלף ש"ח. הממוצע הזה כולל את היחידות קרביות וגם את הגובניקים ואל נשכח רוב הצבא לא קרבי. הטבות ללימודים אקדמיים על-חשבון המערכת (שווה-ערך למענק של רבע מיליון שקל לכל שנת לימודים). 5000 קצינים יוצאים כל שנה ללמוד על חשבון משלם המסים לימודיהם ומשכורתם הרגילה משולמות על ידי המדינה. ביציאה לפנסיה בגיל 45 אפשר גם מוקדם יותר. בכל מקרה גם אלה שיוצאים יכולים להמשיך לעבוד ולקבל משכורת מכובדת נוספת. עוד הטבות בלי סוף שאין כאן מקום לפרט אותן ותלויות בתקופה ובמקום . אנשי צבא הקבע אוהבים להשוות את עצמם לאנשי ההייטק רק שוכחים להשוות כמה עובדים בהייטק וכמה בצבא. גם שוכחים את העיקר משכורת היא על חשבון התנאים של קשישי מדינת ישראל וחינוך הילדים. נכתון חשוב אחר הם גם שוכחים אלה שנמצאים בדרוג מחקר מקבלים משכורות גבהות יותר מאלופים. אז אם כבר ההיטק עדיף בכל זאת בצבא. הנתון של 16 אלף שכח כולל ממוצע גם של סמלים ראשונים. רב-סרן בקבע, בן 35, בעל השכלה אקדמית, ששירת כמה שנים ביחידת שדה, יקבל שכר ברוטו בסך כ-20 אלף ש"ח. הצבא נוהג לפרסם נתונים לגבי השכר הממוצע של משרתי הקבע, תוך שימוש בקומבינה הכוללת את נתוניהם של משרתי הקבע בשנה הראשונה לשירותם גם אלו שחתמו קבע לשנה אחת כהתחייבות מוקדמת ליציאה לקורס קצינים בתוך נתוני השכר הממוצע. קצינים ונגדים אלו משתכרים בדרך-כלל בסביבות שכר המינימום, והיות שמספרם רב מאוד הם מטים את נתוני השכר כלפי מטה.
 

leonidl1

New member
../images/Emo128.gif../images/Emo31.gif

לא נמאס לך תגיד לי?
כל היום אתה כותב כאן שטויות שאף אחד ממי שנמצא בתוך המערכת לא מסכים עימם, מתי תבין שהבלופים שאתה מנסה לשווק כאן לעצמך הם רק בועה, ככל שתמשיך להדחיק את המציאות כך תגדל הבועה וכך יכאב לך יותר כשהיא סוף סוף תתפוצץ לך בפנים.
 
אז מה 16 אלף זה לאממוצע אמיתי?!

אני מדחיק חה ...חה.... אתם ממשקרים לעצמכם ולעם ישראל שנים .חיים בתוך בועה ויש לכם רק טענות שעם ישראל לא מסבסד אותכםם מי מדחיק פה את המציאות?! במקום להיות פסכולוג תתחיל לעבוד ולתת קצת תמורה לכסף היפה שעם ישראל נותן לך.
 

ath25

New member
למדת סטטיסטיקה פעם?

אולי תספר לנו מה משכורת הקבע החציונית בצה"ל? או אפילו המשכורת באחוזון השבעים? טרול, אולי תתגייס אתה כסמ"ר/סגן ביחידה עורפית, ולאחר שתקבל תלוש של 3,700 ספר לנו איזה תענוג זה? קשקשן...
 
קבע שחתמו כתנאי ליצאה לקורס קצינים, צרכים כדי

למדתי הרבה סטטיסטיקה ולא על חשבון הצבא. למדתי הרבה סטטיסטיקה ואת העבודות והתכוננות למבחנים לא עשיתי ספון במשרד צבאי כשהפז"מ והמשכורת רצים. פעם חשבת מה עושים רוב הקצינים במשרדיהם ימים שלמים, ספונים במשרד ממוזג בין קפה לקפה גם עונים לאיזה טלפון. עכשיו צא וחשב את גודל העוול כדי שמשהוא יקבל משכורת של 20 אלף ש"ח (רב סרן בסך הכל) כמה סמלים ראשונים וכמה אנשי קבע שחתמו כתנאי ליצאה לקורס קצינים, צרכים כדי לאזן . חציון יש לך בראש כך את שני הנתונים ותבין איך כמות אדירה של קצינים שחתמו בסך הכל בשביל קורס קצינים עושים את כל העבודה, וגם מסדרים את הממוצע של 16 אלף ש"ח. רב סרן בן 35 שנה מתוכם 3 שנים חובה מתוכם 4 שנים לימודים על חשבון הצבא 20 אלף ש"ח וכבר רואה את הפנסייה ואת הבוכטה הגדולה (לפעמים בגודל מיליונים).
 

ath25

New member
הראה תלוש

סרוק לנו תלוש אחד של רס"ן בגיל 35, שאינו איש יחידות שדה, אינו רופא, אינו מהנדס עם דירוג מהנדסים, אשר שכר הברוטו שלו הוא 20,000. אני מוכן לאכול פה את הכובע בפומבי ולהלל אותך בכל אשכול במשך חודש. חשישניק...
 
אחרי החוכמולוגיה שלך בעזרת חציונים וממוצעים

הרה הדוגמה שהבאתי זה אקדמאי שהייה כמה שנים ביחידת שדה. בן 35 מתוך 14 שנות עבודה שיש לכל אחד בגילו הוא למד על חשבון הצבא 4 שנים וקיבל משכורת צבאית. מהנדס בגילו עם עשר שנות וותק יש לא לעיתים רחוקות את המשכורת הזאת עם כל התנאים הסוציאלים וגם הפנסייה שלו לא רחוקה. אחרי החוכמולוגיה שלך בעזרת חציונים וממוצעים מה דעתך זה מצב תקין שש עשרה אלף ש"ח משכורת ממוצעת לבן אדם שעובד בצבא?! מה יש קשיש ממוצע במדינת ישראל לא עבד, למה קשיש ממוצע במדינת ישראל אין לו כסף לקנות תרופות. אז בא נחזור לנושא. משכורת ממוצעת של אנשי צבא הקבע היא 16 אלף ש"ח . שמעת אתמול 81% אחוזים מבני 25 עד 64 במשק מועסקים 6.5% אחוז אבטלה (אלה שעדיין9 נרשמים בלשכה כדי לקבל דמי אבטלה) 81 % מועסקים חבל שהם לא אומרים גם מה החציון ומה הממוצע אוי סליחה אדוני 7000 ש"ח משכורת ממוצעת במשק. זה תקין בעינך שבצבא המשכורת הממוצעת (עד סוף החודש הזה) 16 אלף ש"ח.
 

chos

New member
20 אלף ש"ח למהנדס בחוץ זה בכלל לא נדיר

בכלל, כמה רס"נים בני 35 כבר יש? את כולם מעיפים בגיל שלושים.
 
הצבא מהשכר הממוצע במשק יתכן שנקבל פחות מ6000

הבאתי דוגמה אמיתית יש שפע של רסנים בגיל 40 וכולם יש את המשכורת הזאת ושוב זה לא משנה הדוגמה הזאת השכר הממוצע במשק 7500 ש"ח משכורת ממוצעת בצבא 16000 ש"ח השכר הממוצע במשק כולל את כל המשכורות גם את המשכרות הצבאיות. אם נוריד את ים המשכורות של אנשי הצבא מהשכר הממוצע במשק יתכן שנקבל פחות מ6000 ש"ח אז מה אתה אומר מרוויחים הרבה פי שלוש מאשר במשק, ואיפה התנאים הלא מגולמים ואיפה הפנסיה בגיל ארבעים פלוס.
 
אז מה מי שכותב עובדות לא הגיע לגיל גיוס?

מה קרה אמרתי משהוא לא עובדתי. 16 אלף ש,ח זה לא משכורת קבע ממוצעת. מה לא נכון שלא הגעתי לגיל גיוס אין לאנשי הקבע הטבות עד הודעה חדשה אין להם פנסיה בגיל ארבעים פלוס. אז מה מי שכותב עובדות לא הגיע לגיל גיוס?
 

deathcaster

New member
תשובה

לא רק שאינך כותב עובדות, אתה גם בור, טרול משועמם, ואינך שווה התייחסות.... ואני מאוד אשמח אם מנהל הפורום יקח יוזמה ויחסום את היוזר שלך. (אבל אני די בטוח שאתה כ"כ פתטי שתחזור לכאן בכינוי אחר) אגב, אין קשר בין כתיבת "עובדות" לבין גיל, אתה בהחלט יכול להיות ילד משועמם ועדיין לכתוב את השטויות שאתה קורא להן עובדות. "16 אלף ש,ח זה לא משכורת קבע ממוצעת" - אם אתה כל כך משוכנע בזה, תן הוכחה לדבריך. "אין לאנשי הקבע הטבות עד הודעה חדשה" - אין הטבות שהן מוגזמות ביחס לסקטור הציבורי, באשר להשוואה לסקטור הפרטי - זה קשקוש, כי יש מקרים בסקטור הפרטי שתנאי ההעסקה עלובים ביחס לקבע ויש מקרים בהם המצב הוא קיצוני לצד השני, הכי קל לעשות השוואות מטומטמות, החוכמה היא לעשות השוואות שתהינה רלוונטיות לטענות שלך. "אין להם פנסיה בגיל ארבעים פלוס" - נכון, וגיל הפרישה ילך ויעלה, זה לא יישאר כך, אבל אם זה מה שמפריע לך, מדוע אתה לא בא בטענות גם לפרישה המוקדמת של השוטרים ? אם זה כל כך מפריע לך, מדוע אתה לא פונה לכנסת שתשנה את החקיקה בנושא ? כל מה שאתה רוצה לעשות זה לטמא את הפורום ?
 
תתעלה על עצמך ותמשיך את הדיון בעובדות בלבד מה

מחזמן דרשתי לחסום את הפה הגדול שלך שמייחס את הבבואה העצמית שלו לאחרים. כניראה שכאן כמו בצבא אף אחד לא יכול על הקשרים שלך עם מנלי הפורום. למרות זאת בקשת הוחכות כניראה שאין לך מספיק חברים גלויים עם דרת רב סרן אז בבקשה אתה רוצה הוכחות אני מקווה שפאר מגלובוס הוא מספיק הוכחה עכשיו שקראת מה תגיד על כל החברים שלך ?! בצבא שיש להם משכורת ממוצעת "פולקלור של בכינות" אולי עזבת בטעות את הצבא....אז לפחות תעריך אותי שאני מנסה להביא למודעות הציבור את המשכורות הטובות שיש בצהל אחרי מספר מועט של שנים ...וחברה איכותים (לא כמוך כמובן) לא יעזבו את הצבא. אני משווה רק לסקטור הציבורי וגם שם את רוב העבודה עושים עבודי כח אדם לעיתים קרובות בשכר מינמום והם לא נכנסים בכלל לממוצע השכר בסקטור הציבורי. אמרתי לך ואני אומר שוב מה יש לי עם המשטרה אולי יש שם אבטלה יותר גדולה מה יש לי איתם מאיפה אני יודע מה קורה שם מה אני עושה שם חודש בשנה מילואים מאיפה אני צריך לדעת מה קורה שם? טוב אז בכל רצית הוכחות אולי תתעלה על עצמך ותמשיך את הדיון בעובדות בלבד מה אתה אומר על הכתבה
 
בקשת לראות תלוש

מה קרה עכשיו אתה מתחיל בירידות ?! לא יכול להתומדד עם העובדות רצית תלוש לא מאמין. הנושא בכלל כבר לא חשוב לך, תתחיל לעבוד בשביל המשכורת הנאה שאתה מקבל ממשלם המסים הישראלי ואת הפסכולגיה תשמור לחבר'ה.
 

ath25

New member
נו? והראת תלוש? לא

כרגיל כמו שאר הקשקושים שלך. אידיוט שלא מבין מה ההבדל בין שכר ממוצע לבין שכר בפועל. אולי תספר לנו מה השכר הממוצע של אוכלוסיית הרס"נים, בעלי תואר ראשון בלבד, אשר אינם לוחמים/טייסים/רופאים/דירוג הנדסי? אגב, משלם המיסים הישראלי משלם לי רק את 45 ימי המילואים שאני עושה בשנה. לצערי, עם כל האמונה בציונות והרצון לתרומה לביטחון המדינה, לא ראיתי צורך להמשיך יותר ממה שהייתי חייב בתפקיד קבע שבו לא הרשתי שלם או תורם כפי רצוני, וזאת עבור שכר לא מלבב ובלי כמעט חיי חברה משפחה.
 
רק ציטוטים

" כרגיל כמו שאר הקשקושים שלך. אידיוט שלא מבין מה ההבדל בין שכר ממוצע לבין שכר בפועל." דבריך לא ראויים לתגובה את הכתבה של msn קראת נפלה לי אבן מהלב ששמעתי שאתה עושה רק 45 ימי מילואים. יש הרבה ברמתך בצבא מקבלים משכורת ממוצעת של 16 אלף ש"ח לחודש
 
שאלת מה אני רוצה3דברים אני רוצה

1.שתבפסיקו להתבכיין על המשכורות והתנאים הקשים. 2.שתתחילו לעבוד עבור המשכורת הנאה שיש לכם 3.שתתרמו קצת מזמנכם החופשי וקצת ממשכורתיכן הנאות לחברה. נ.ב. ביטחון אני לא מבקש ממכם כי רובכם ככולכם לא בתפקידי לוחמה
 
למעלה