פגיעת גוף - הסדר מול חברת ביטוח

iabadie

New member
פגיעת גוף - הסדר מול חברת ביטוח

שלום רב, לפני כשלושה חודשים נפגעתי בסופרסל מעגלת משטחים עמוסה. סבלתי ממקות יבשות בגפיים התחתונות ובגב. אני עדין סובלת מכאבים בברכי ובגב. חברת הביטוח הציע לי פיצוי כספי (נמוך מאד) ודרישה שלא אבוא אליהם בדרישות עתידיות. מה כדאי לעשות? האם זה מונע ממני לתבוע בעתיד בנסיבות הקשורות לאותו מקרה? תודה מראש על היעוץ.
 
פגיעת גוף - הסדר מול חברת ביטוח

שלום רב, התשובה הינה חד משמעית - כן - ברגע שתגיע להסדר עם חברת הביטוח, אתה תחתום על שטרי סילוק, הקובעים בין היתר, כי עם תשלום הסך שנקבע, לא יהיו לך יותר תביעות נגדם בכל הקשור למקרה ולהשלכותיו. לדידי, תקופה של 3 חודשים, הינה תקופה קצרה מדי והייתי ממליצה לך לחכות עוד, עד לגיבוש נוסף של נזקיך. חשוב מאוד שתבחן את סכום הפשרה המוצע והאם הינו משקף את כלל הנזקים שנגרמו לך. חשוב שתהיה בטוח, שלא נותרה לך או שלא תיוותר לך נכות בגין פגיעה. בהצלחה
 

iabadie

New member
פגיעת גוף - הסדר מול חברת ביטוח

כיצד אם כך אוכל לקבל פיצוי על הוצאות כספיות (ביגוד שנקרע בתאונה, תרופות, רופא וכדומה) בלי לחתום על התחייבות מול חברת הביטוח על תביעות עתידיות בכל הקשור למקרה? תודה על היעוץ.
 
פגיעת גוף - הסדר מול חברת ביטוח

ככל שלדידך, הסכום המוצע אינו משקף את הנזקים, כפי שנגרמו לך, הוצאות רפואיות, הפסדי השתכרות, הפסדי כושר השתכרות בעתיד, כאב וסבל, הוצאות ניידות, הוצאות עזרת צד שלישי, ככל שנזקקת - אל לך לחתום על שטרי סילוק, אלא לדרוש פיצוי גבוה יותר. השאלה אם להסכים לפיצוי המוסכם, הינה שאלה שעליך לענות עליה יחדיו עם עורך הדין שלך, אשר מכיר את המקרה שלך ומודע לכל הנזקים שנגרמו לך. בהצלחה וחג שמח!
 

iabadie

New member
פגיעת גוף - הסדר מול חברת ביטוח

שלום, האם ישנה הגבלת זמן מצד הנפגע להגיע להסדר מול הצד הנתבע מרגע הגשת התביעה (ללא התערבות עורך דין)? תודה
 
פגיעת גוף - הסדר מול חברת ביטוח

שלום רב, בלי קשר לעם עורך דין או ללא - מרגע שהוגשה תביעה לבית המשפט, להבדיל משליחת מכתב דרישה לחברת הביטוח, נעצר מרוץ תקופת ההתיישנות ואין כל הגבלה לזמן שהתיק עלול להתנהל בבית המשפט, זאת במידה ונעשות פעולות בתיק על ידי הצדדים. יכול להיות מצב בו, הוגשה תביעה אך לא נעשו פעולות בתיק ובית המשפט יכול למחוק את התביעה מחוסר מעש - כמובן בית המשפט מתריא על כך לפני שהוא מוחק על מנת לתת שהות לתובע להראות שהתביעה עדיין מעניינת אותו. בהצלחה
 

iabadie

New member
פגיעת גוף - הסדר מול חברת הביטוח

לא הוגשה תביעה בבית משפט, הוגשה תביעה לחברת ביטוח עבור הוצאות, חברת הביטוח הציע סכום מסוים תוך כדי חתימה שלא תהיינה תביעות עתידיות. אינני מעונין לחתום על מסמך כזה בשלב זה, האם יכול להיווצר מצב של התיישנות במקרה כזה?
 

Acct

New member
התיישנות

מכתב לחברת הביטוח אינו עוצר תקופת התיישנות.. בתביעה על רשלנות - ההתיישנות תחול לאחר תום 7 שנים מיום הארוע. בתביעה לפי פוליסה - תוך 3 שנים מיום מקרה הביטוח, אלא אם נקבע אחרת.
 
למעלה