רוצה להתחתן עם החברה התאילנדית

יורם99

New member
נישואין כדת וכדין?

האם הבנתי אותך נכון לאדוויק?כשאתה אומר נישואין הכוונה עם רב.
לא נראה לי אני אדם שמכבד את כולם ואני מצטער אם א ני פוגע במישהו אך אני מאדם לא דתי בכלל.ואין לי כוונה לגייר או להכריח אותה.כול אדם יחיה באמונתו.
.אם תעיתי בכוונתך לאדוויק אנה הסבר לי שוב מה הם נישואים.הכוונה להנשא בתאילנד ולאחר מכן להרשם בארץ נכון?.
.בכבוד יורם
 

Ludwig

New member
לא דיברתי על נישואין דתיים...

כדי להתחתן לפי המסורת היהודית-אורתודוקסית, כמקובל לפי חוקי מדינת ישראל, על שני הצדדים להיות יהודים. הדבר אינו רלוונטי במקרה זה. זה משאיר את האופציה לנישואין אזרחיים בחו"ל ורישומם בישראל (או להמרת דתכם לדת המוכרת בישראל ומקבלת המרות באופן קל יותר ולהתחתן לפי דת זו בישראל). בתאילנד אין בעיה להתחתן ללא קשר לכל רישום דתי, בין אם אמיתי ובין אם מדומה כמו בארץ. מישואין אזרחיים אפשריים גם ברוב המדינות, למשל בקפריסין.
 

יורם99

New member
חברה התאילנדית יש ויזה../images/Emo13.gif

שלום לך ! לחברה שלי יש ויזת עבודה ,בגלל שהיא הגיעה לכאן לעבוד כמטפלת,אנו נפגשנו כי המעסיק לא יכל לתקשר איתה ,ואני נשלחתי על ידי החברה שלה לעזור בתירגום,כי אני דובר תאילנדית.ומאז אני רואה כול סוף שבוע .
 

daniel chn

New member
ציטוט "דניאל אתה צודק.אך לפעמים הלב אומר אחרת

יורם ידידי...לפעמים לפני שרוצים לקבל החלטה חשובה בחיים....כמו להתחתן...ולמשל עם תאילנדית.. מבקשים מאדם אחר.. לשכנע אותך שלא לעשות את הצעד הזה.. אם אתה לא משתכנע..= הצלחת..ואתה אכן בדרך הנכונה אבל ...אם אתה משתכנע...= אז במידה מסויימת ניצלת מלעשות טעות ! אז..קדימה..אני אהיה האיש הרע .. אנסה לשכנע אותך..שלא להתחתן עם התאילנדית המשפט הזה שאמרת מאוד נגע לליבי ...והעלה לי זכרונות מתוקים מהעבר וכשאתה מדבר על א ה ב ה ...האם היא באמת אמיתית?...האם אתה מוכן לעשות הכל...אבל ממש הכל למענה? ומה קורה עם ה - א כ ז ב ה ....אולי פתאום תופיע?...זה כואב ..פוגע...ואתה נשאר עם לב שבור? האם הסיכון שאתה לוקח....שווה עבורך למול הסיכוי להצלחה ? אתה יודע מה יורם...אכן אהבה תמיד מנצחת...!.....אבל כמו מטבע ..יש לה 2 צדדים..ולפעמים שוכחים את הצד השני ! אהבה מול האכזבה....או בשפת הסוחרים בבורסה..סיכוי מול סיכון........וכמובן הכל בכדי להצליח! מכיוון שאנחו שונים ...כל אחד מאתנו רואה תמונה שונה....וכך תמיד יהיה...לכל אחד מאתנו יש לו נסיון חיים עשיר וכל אחד מאתנו סוחב אחריו מטען של דברים אחר...כל אחד מאתנו חושב ומדבר וחושב באופן אחר. אבל..המשותף לכולנו שאנחנו בני אדם..שחיים פעם אחת בלבד..ובמקרה הטוב עד גיל 80...ורוצים רק טוב..ובעיקר אושר. ופה נשאלת השאלה: האם האושר שלך מושג רק מרחשי הלב שלך.."הלב אומר...." או שאולי יש לערב את ההיגיון ? ....ואולי ההשלכות ? ואולי פתאום נגלה שהסיכון גדול מידי בשביל להשיג את הסיכוי? =============עד כאן אני למשל בן 40 ,מרגיש צעיר בנפשי..כמעט כל חצי שנה מגיע לתאי...מאוד אוהב את האווירה ואת האנשים בתאי.. וכמובן הבחורות המקסימות.....וכמו שאתה יודע יש בכמויות ובכל פינה...ובכלל בתאי אתה יכול כל יום להתאהב מחדש... זה מרגש ..מושך..ממסטל אותך.. לפעמים כמו חלום....ולפעמים משכר...זו אכן מציאות אחרת. אני אף שוקל לעבור לחיות בתאי מספר שנים...אני כרגע מטפל בויזה ואישור עבודה אני אישית לא אוהב את החיים הלחוצים בארץ...אני מחפש שקט...רוגע...שלווה ובעיקר אווירה אחרת.... בשנים האחרונות..במסגרת העבודה... ביקרתי במספר מדינות במזרח...לא מצאתי כזה מקום מקסים כמו תאי. יש בה הכל מהכל...אווירה..אנשים מקסימים..שקט..שלווה..יופי..ובכל בוקר אתה קם רגוע ..נטול דאגות..עם חיוך גדול. כרגע ..בכל אופן לא חושב כלל להתחתן עם תאילנדית.....או אולי בגלל שאין לי סיבה...אבל מי יודע מה יהיה מחר? ... העתיד עדיין לפנינו...ותמיד נשאף לטוב ביותר !
 

Ludwig

New member
הנושא אינו נישואין אלא חיים משותפים...

יש לזכור שמה שקובע את המחויבויות ההדדיות ואת הרגשות ההדדיים הוא לא מעמד הנישואין הרשמי אלא עצם החיים יחד כבני זוג. אם רוצים להמנע מהסיכון הנפשי יש להמנע מחיי זוגיות גם ללא נישואין. אם רוצים להימנע מהסיכון שבמחויבויות החוקיות יש לחתום על "הסכם זוגיות" או "הסכם יחסי-ממון" בין אם מתחתנים רשמית ובין אם לא.
 

יורם99

New member
האם הסכם זוגי או ממון תופס כהסכם נשואין?../images/Emo5.gif

אם אני יחתום איתה על הסכם זוגיות או ממון זה תופס כהסכם נישואין לכול דבר?
 

Ludwig

New member
לא, אבל...

הסכם זוגיות (יחסי ממון) אינו תלוי בבחירה בין זוגיות ללא נישואין או נישואין. הסכם כזה מסדיר את היחסים בין בני-הזוג, ולדעתי הוא חשוב בכל מקרה. הסכם כזה לא הופך את בני-הזוג לנשואים, אבל בהחלט מהווה עדות נוספת ליחסים זוגיים של בני-זוג ידועים בציבור.
 

יורם99

New member
אין לי מילים!!!

תשמע מכתב כזה ודאגה כזאת לא ראיתי גם מההורים שלי.
.אחי מכתב מקסים תודה באמת יפה. אך אם שמתה לב כתבתי לך שלקחתי את הדברים שכתבתה פעם שעברה לצומת ליבי ואמרתי לה.שהחלטתישנתחתן בעוד שנתיים כשמימלה נלך לראות את ההורים שלה.והיא הסכימה .כול הרעיון היה שהיא לא תמשיך לעבוד כמטפלת אלה תתלווה אלי כמתורגמנית שנייה ותעזור לי בכתיבה.או אם היא רוצה אז שתעבוד בכול מקום העיקר לא מטפלת.אך המציאות אמרה אחרת ולכן היא תמשיך לעבוד כמטפלת עד לנמצא לזה פתרון אחר כמו שמשהוא הציע ללכת למשרד הפנים,אחרי שנתיים ולהכריז כזוג לכול דבר.אין טעם למהר זה פשוט הרגל רע שנולדתי איתו על אחת כמה וכמה כשזה חתונה לתאילנדית.ישגתי מסקנות רבות מהמכתבים שלך שך לאדוויק של דניאל ואחרים ולכן אני מודע לכולם על הטיפים.
.בכבוד יורם
 
למעלה