עיבוד חווית לידה

josie1986

New member
עיבוד חווית לידה

לקראת לידה שנייה.
הלידה הראשונה התקדמה מצוין עד שלב מסוים שבו איבדנו (אני ובעלי) שליטה על המתרחש ובסופו של דבר יצאתי ממנה מאוד מאוכזבת ואפשר להגיד שקצת בטראומה.
לקראת לידה שנייה אני מחפשת מישהי שעושה עיבוד חווית לידה, עם או בלי ליווי בלידה עצמה (הלידה הראשונה הייתה די מהירה כך שאני חוששת שלא אספיק ליהנות מליווי בלידה עצמה).
אשמח להמלצות, באזור השרון. תודה!
 

newmama14

New member
ממש מזדהה עם מה שכתבת

היי ג'וזי!
אין לי מישהי להמליץ לך עלייה, לא עשיתי את מפגש של עיבוד לידה, למרות שבאמת חשבתי לעשות זאת... אם תחפשי מעט אחורה התייעצתי לגבי זה פה בפורום לפני משהו כמו חודשיים שלושה.... קראתי פעם על BOT, לא לגמרי בטוחה מה זה אומר, אבל זכור לי שחשבתי שזה יכול להיות מועיל כהכנה ללידה הקרובה.
אני מאוד מזדהה עם מה שכתבת, כתבתי כאן לפני כמה זמן את סיפור הלידה הראשונה שלי כחלק מעיבוד הלידה שלי, ובדיוק כמו שאת מתארת, הלידה הייתה מצויינת עד שאיבדתי את השליטה על המתרחש, הושכבתי על המיטה, הורידו לי את הביטחון... בסוף הסתיים "רק" עם וואקום וחתך, ללא אפידורל... בדיעבד חושבת שהבעיות החלו כשנכנסתי לחדר הלידה והושכבתי, ולכן התכנית הפעם היא פשוט להודיע חד משמעית שאני לא שוכבת בחדר לידה. גם לא למוניטור, שיסתדרו בעמידה...
ילדת במאיר? זה ממש מאכזב, נראה שזו השיטה שם.
אם אכן תעשי מפגש של עיבוד לידה, אשמח לשמוע על כך.. אני באמת מתלבטת אם זה יכול לשפוך לי אור חדש, מעבר למחשבות שלי כשאני חוזרת ללידה, ומעבר להתלבטויות שלי פה על גבי הפורום...
 

josie1986

New member
תודה על התגובה

ילדתי דווקא באיכילוב ואצלי לא הכריחו אותי לשכב, עד שקיבלתי אפידורל (שבדיעבד לא היה בו צורך בכלל...חבל רק שהייתה לי מיילדת מסרסת ולא תומכת). אני הרגשתי שפשוט הייתי לא מספיק אסרטיבית במעמד לגבי הרצונות שלי (בעיקר הרצון להחליף מיילדת!) ובעלי גם היה קצת אבוד ונרגש מהמעמד.
&nbsp
ממשיכה לחכות לעוד תגובות ואולי המלצות ואשמח לעדכן אותך.
 

לילך 56

New member
אמנם אין לי המלצה אבל מחזקת את ידיך

אם את מרגישה צורך בעיבוד חווית הלידה הקודמת אז באמת כדאי לך מאד מאד לעשות את זה.
להגיע ללידה ממקום נקי, זה מאד מועיל לחווית הלידה הנוכחית. כל לידה היא שונה, כל לידה היא בפני עצמה ובאמת חבל לסחוב משקעים מהלידה הקודמת אל תוך הלידה הבאה.

מקווה שתמצאי מישהי מתאימה ותעברי תהליך מעצים ומשחרר.
בנוסף - יתכן שכתיבת סיפור הלידה תעזור לך לעבד את החוויה - כתיבה ממש על דף שונה מאד מלזכור את זה כל הזמן בתוך הראש, הכתיבה מאד משחררת.
בהצלחה!
 

josie1986

New member
תודה על התגובה

הסיפור כבר נכתב, די בסמוך ללידה כשהכל עוד היה טרי. עכשיו אני גם זוכרת הרבה, אבל כמובן שהזכרון הרבה פחות ״חי״ בהשוואה.
&nbsp
לשמחתי גם פגשתי בדרך כמה נשות מקצוע שאפשרו לי לדבר על הלידה (למרות שהגעתי אליהן כדי לטפל בתינוק) וזה גם עזר, אבל עדיין מרגישה שלפני הלידה אני (וגם בעלי) צריכים לחזור ולדבר על מה שהיה שם בליווי מקצועי.
 
עיבוד לידה בשיטת קיי

היי,אני עובדת עם שיטת קיי שבתוכה יש גם עיבוד של לידה קודמת. מציעה לך לקרוא על השיטה ואם את מתחברת את מוזמנת לדבר איתי. אני מפ"ת.

בהצלחה!
 
אני ממליצה על קונסטלציה משפחתית

באזור השרון יש את אפרת מינסקי המקסימה בהוד השרון ויהודית היימן בכפר סבא.
גם אני עושה קונסטלציה אבל אני כרגע בחו"ל עד תחילת ספטמבר.
 
למעלה