לידת בית שמועברת לבית חולים

לילך 56

New member
לידת בית שמועברת לבית חולים

אני רואה שהפורום ממש דליל, חבל לי מאד. בהריון הקודם שלי היה פה ממש שוקק חיים והפורום הזה תרם המון לעוצמת החוויה של הלידה הטבעית והנפלאה שהיתה לי. שהיתה אמנם בבית חולים מכל מני סיבות.

הפעם אני רוצה ללדת בבית, ויש לי שאלה אולי קצת טפשית אבל בכל זאת - לא מצאתי לזה כל כך תשובה ברשת ובטח כאן יש בעלות נסיון שידעו-
מבחינת התשלום למיילדת בית - אם לידת בית מועברת לבית חולים, משלמים למיילדת את כל הסכום?
מצד אחד היא בכל אופן כבר עשתה חלק מהעבודה - בליווי המקדים ואולי גם בחלק מהלידה ומצד שני - באסה לא נורמלית גם לשלם הון תועפות וגם ללדת בסוף בבית חולים. ועוד איזה יחס בטח מקבלים בבית חולים שבאים מלידת בית - על זה אני בכלל לא רוצה לחשוב..

אשמח אם תאירו את עיני

לילך
 
כן, אם הלידה מועברת באמצע משלמים

המיילדת גם ממשיכה את הליווי בבית החולים (יותר כדולה).
אם הלידה לא מתחילה בבית בגלל סיבה כלשהי (מים מקוניאלים, שבוע הריון) אני מניחה שחלק מהסכום לא משלמים, את צריכה לבדוק עם המיילדת שלך.
בהצלחה
 

newmama14

New member
נראה לי הגיוני שכן...

לא יודעת להשיב לך באמת כי לא בדקתי, אבל איזה כיף לך שאת באמת שוקלת לידת בית! חשבתי על זה, אני משתעשעת ברעיון, אבל לא עושה שום צעד מעשי בכיוון ולא נראה לי שבאמת אעשה...
ההיגיון שלי אומר שכן יש תשלום מלא, כי המיילדת מבחינתה שיריינה לך את המקום, הגיעה, עבדה, ואם פתאום התעורר מצב שמצריך פינוי או שאת מרגישה שאת רוצה לעבור לבי"ח זה לא תלוי בה ולא אשמתה... נראה לי גם שלא רצוי שמיילדת תתעכב בהחלטה על פינוי לבי"ח במצב שמתעורר חשש או צורך בגלל שהיא תתבאס שתקבל פחות כסף ותנסה בכל זאת לפתור את הדברים לבד..

פירסמת איפשהו את סיפור הלידה הראשונה? אשמח לקרוא, סיפורי לידות טבעיות מוצלחות תמיד משמחים אותי...

באמת חבל שהפורום, שהיה בעבר מאוד פעיל, ככה דועך. גם אני מצאתי בו מקור לידע רב ותמיכה... אולי יש דרך להחיות אותו? פינות קבועות? סקרים? אירוח של כל מיני מומחיות/ים?
 

לילך 56

New member
אולי הפורום יקום לתחיה אם פשוט נכתוב בו


לפני שכתבתי את ההודעה הראשונה חשבתי אם יש טעם בכלל כי כל כך דליל פה.
אבל אז ראיתי שבכל זאת כמות הצפיות של ההודעות היא כן יותר גדולה מכמות התגובות, אז אולי אם פשוט נכתוב, אז יותר נשים יגיבו ויכתבו גם...
לגבי מיילדת, אני מבינה את ההגיון בלשלם לה בכל מקרה אבל זה בכל זאת קצת מבאס, גם לשלם כל כך הרבה וגם בסוף לעבור לבית חולים..
לא כתבתי את סיפור הלידה הקודם, אני באמת חושבת על זה, אולי אני צריכה לכתוב, הכל חי לי בראש למרות כל הזמן שעבר, זה נראה לי לא יפה מצידי למנוע את זה מנשים אחרות שיכולות להעזר בסיפור, אחרי הכל סיפורי הלידה שאני קראתי תרמו לי המון.
אולי בעקבות שאלתך אני אכתוב מתישהוא
 
קדימה, תכתבי

זה חשוב גם לנשים שגולשות פה.
וגם לך. לדעתי מאד חשוב לכתוב את סיפור הלידה הקודמת לפני הלידה הנוכחית.
להגיע פנויה לסיפור החדש.
 

newmama14

New member
כן, תכתבי!

בבקשה

אני מאוד אוהבת לקרוא סיפורי לידה טובים! וזה אחלה סגירה השנייה :)
 
למעלה