נהלים באיכילוב

חיפאית88

New member
נהלים באיכילוב

שלום לכולן, אמנם זה לא בדיוק נושא הפורום אבל חשבתי שיהיו כאן מי שידעו לעזור...

גיסתי אמורה ללדת באיכילוב בקיסרי מתוכנן ומעוניינת לדעת ממי שחוו את התהליך מה הנהלים לגבי הפרדה וביות מלא.
בעצתי היא שוקלת לקחת ללילה הראשון דולה פוסט-פרטום שתעזור לה בגלל הקושי הפיזי לאחר הניתוח, מישהי יודעת האם נותנים למלווה להישאר במחלקה? בנוסף האם יש המלצות ספציפיות לדולות?
 

mitmit11

New member
עקרונית כל המלווים אמורים לעזוב עד השעה 23:00

בפועל אם יולדת מגיעה למחלקה מאוחר מאפשרים קצת יותר אבל הרעיון הוא לא להפריע את מנוחת היולדות האחרות. חשוב שתדע שביות מלא הוא אפשרי אבל לא פשוט במיוחד כי אין הכנה מתאימה לזה בחדרים (החתלה מתבצעת על המיטה - לא פשוט אחרי קיסרי, לא בהכרח ישימו נשים בביות מלא יחד בחדר וכו, מנסים לשפר את זה כל הזמן אבל עוד יש עבודה).
לגבי הפרדה אני לא בקיאה בנהלים אחרי קיסרי. לדעתי בן הזוג יכול להיות עם היילוד כל הזמן, גם כשהיולדת בהתאוששות.
 

חיפאית88

New member
תודה

היא אמא חד- הורית, אין בן זוג והמשפחה תלווה אותה.
אני יודעת נגיד בבית חולים כרמל בחיפה שם אחות שלי עברה לידה קיסרית שבתאום מראש איפשרו לה להביא דולה שתישאר איתה למשך הלילה ותעזור לה, מניחה שזה משהו כדאי לברר ישירות מול איכילוב.
&nbsp
תודה בכל מקרה...
 

mitmit11

New member
בן זוג או מלווה מטעמה - מי שזה יהיה מקבל צמיד

תואם לתינוק ולה ויכול להיות עם הילד. בכדי להוציא אותו מהתינוקיה יהיה צורך לחתום על ייפוי כוח בנוכחות היולדת. לבת דודי עשו את זה במחלקה באיכילוב (האחות באה עם הילד והאבא {לא רשומים כנשואים} אל מיטת האמא ושם זיהו את הילד, את המלווה וחתמו).
 
בדר"כ יאפשרו למלווה אישה להישאר לעזור שם בלילה ליולדת אחרי

קיסרי. מבחינת ביות מלא אין שום בעיה אבל 0 הפרדה לא מקובלת שם. האמא מתאוששת במקום אחד והתינוק בתינוקיה (אפשר עם מלווה). רק כשהאמא מגיעה למחלקה (בערך 3 שעות אחרי שיצאה מהניתוח) אפשר להביא לה את התינוק.
ממליצה על אן ולרי אדלר כדולה פוסט. היא מכירה טוב את איכילוב.
 
למעלה