מצטרפת חדשה עם כמה שאלות על היפנו, קיי ומקום ללדת

נדנד3

New member
מצטרפת חדשה עם כמה שאלות על היפנו, קיי ומקום ללדת

שלום לכולן,
בת 39 עם הסיטוריה לא פשוטה....לידה שקטה בשבוע 34, אחריה לידה עם אפידורלית לא פשוטה (ילדה בת 7 מהממת), לידה טבעית כי משכתי הרבה זמן בבית והגעתי עם פתיחה עשר לתל השומר שם קיבלה אותי במקרה ציפי המדהימההמיילדת מהמרכז ללידה טבעית(ילדה בת 4.5 ממהממת כמובן ), הפסקת הריון בשבוע 13, הפלה טבעית ועכשיו בעה הריון מוברך שלא היה פשוט להגיע אליו עם חששות ותפילות שהכל יעבור בשלום.....
אני מאד מאד רוצה ללדת בלידה טבעית ומאז הילדה של ביתי השנייה חלמתי ללדת במרכז ללידה טבעית בתל השומר (שלצערי נסגר)
אז כמה שאלות אחרי כל ההקדמה הארוכה :)
1) הכנה ללידה שלוקחת בחשבון את כל ההיסטוריה הזו...מה אתן ממליצות ומכירות? שמעתי על היפנו ושיטת קיי ואני מאזור בקעת אונו ומנסה להבין למה אני יותר מתחברת....אגב מתרגלת יוגה כבר למעלה משנה בהנאה גדולה
2) האם חלום הלידה הטבעית שלי בבריכת מים יכול להתקיים רק בלידת בית? אני חייבת להגיד שלמרות שקראתי המון בנושא ואני נפעמת בכל פעם מחדש מסיפורים/ סרטים של נשים שעשו זאת ואף מכירה כמה באופן אישי...עדיין קשה לי עם העניין ואני מעדיפה מרכז טבעי בבית חולים - אילו פתרונות יש לי להגשים את בקשתי? או שרק תפילות שהמרכז בתל השומר ייפתח שוב?! :)
3) כל המלצה / תובנה תתקבל בברכה
אני אשאר פה לקרוא הכל
שיהיה יום נפלא
 

נדנד3

New member
שכחתי להוסיף כרגע בשבוע 14.5 ולשמחתי הבחילות והתשישות של

שליש ראשון כבר כמעט מאחוריי
 
אז קודם כל שיהיה בשעה טובה

אני פחות מכירה את שיטת k אבל מאד אוהבת את ההיפנובירת'. מרגישה שההיפנו' חוץ מכל הידע הטכני נותן לנשים שעברו את הקורס הרבה כלים להגיע ללידה רגועה ונינוחה ולשחרר את הטראומות אם היו כאלה. לפשוט ללדת יש קורסים לא רחוק ממך, בביצרון.
לצערי, במרכז טבעי בבית חולים לא תוכלי ללדת בתוך בריכה. לא באיכילוב ולא בלניאדו. תוכלי ללדת בתוך מים בג'והרה דולה (חבצלת השרון) ובבית יולדות בגדרה.
אם חשוב לך ללדת במרכז לידה טבעי, אני ממליצה על מיילדת פרטית בלניאדו, מהנסיון שלי כשיש לך מיילדת פרטית דלתות המרכז נפתחות בקלות רבה יותר מאשר אם את באה ללא מיילדת פרטית.
אחרת, גם באיכילוב וגם בלניאדו המרכז הטבעי הוא על בסיס מקום פנוי ולא הייתי בונה על זה.
אולי שווה לחשוב על כיוון של להגיע עם דולה מנוסה שתלווה אותך כבר מהבית, תעשה איתך ליווי במהלך ההריון שיכלול גם עיבוד של הלידות וההפלות.
ותספק לך את הסביבה הבטוחה ללדת בה.
בכל מקרה לא הייתי מתקרבת לתהש בגלל ההפרדה לאחר הלידה, שווה לנסוע עוד כמה דקות למעייני הישועה או לאיכילוב ולא להיפרד מהתינוק לאחר הלידה.
 
לגבי שיטת קיי

יש בה הרבה קווים דומים להיפנו אבל אחד הדברים שמייחדים אותה הוא עיבוד של חוויות לידה קודמות שהיו לא פשוטות עבור האישה. אם את מרגישה שיש לך צורך מעבר להכנה ללידה הזו, גם לעיבוד של החוויות הקודמות, אז שווה לך לברר על קיי יותר לעומק

המון בהצלחה ותרגישי טוב :)
 

jerusalemdoula

New member
BOT

אני ממליצה על שיטת BOT לעיבוד לידה בתרפיה מכוונת לידה כהכנה ללידה הבאה וגם כדי לעבד את מה שהיה..מומלץ בחום.אני עשיתי את זה בלידה האחרונה שלי לפני חודשיים עם הדולה שלי שהיא עוסקת בתחום ממליצה גם על גהרה דולה.ילדתי שם.היה מדהים הדולות והרופא מדהימים והייתה לי חוויה מתקנת ומעצימה ביותר.
אם כן תגיעי לשם תבקשי לעבוד עם רעות הדולה שהיא מתמחה בBOT כדולה שניה.הראשונה הי טלי הלוי אשתו של אילן הלוי הרופא של המרכז לידה. שלושתם ביחד עשו עבודה מדהימה איתי שלא מהעולם הזה.באחריות.
בשעה טובה!
שמרית כהן-הולי דולה
 
יאללה הגיע הזמן לסיפור לידה


 

נדנד3

New member
תודה לעונות....היום בבוקר ראיתי את הידיעה על תל השומר

ןזה כמובן מאד שימח אותי
מעניין האם יתאפשר ללדת דם במים :)
 
למעלה