סיפור הלידה שלי

1303nT

New member
סיפור הלידה שלי

בפנטזיה לידה טיבעית פעילה בביה"ח אסף הרופא, בפועל לידה עם כל התערבות לא טיבעית אפשרית אבל בכל זאת חוויה נהדרת.

כתם רטוב על התחתון ושיחה עם מוקד האחיות של מכבי שאמרו לי ללכת לביה"ח לבדוק הוביל לבדיקת אולטרסאונד שגילה ממצא של ואריקס, וריד טבורי מורחב למי ששמעה את המונח. בשלב זה של ההריון, 39+3, לא משחררים הביתה מחשש להיווצרות קרישים, אלא מזרזים לידה ולא לוקחים סיכון.
הרופאה החמודה מנסה להכניס בלון, ארבע פעמים, ללא הצלחה בכל זאת לידה שלישית והצוואר רך מידי. מה שהוביל לצירים. הצירים צפופים יחסית כל 2 דק' באורך של שלושים שניות כל אחד אך ללא התקדמות פתיחה של 2-3ס"מ במשך כ5 שעות. החלטה על פקיעת מים בשל הואריקס, האמת לא היה נורא. באמת צוות מקסים מיילדת נחמדה וגם לא בילבלו לי יותר מידי את המוח. נק' אחת שלאחר פקיעת מים בצורה יזומה אסור לרדת מהמיטה מחשש לנפילת חבל הטבור. אני מנסה לעשות לידה פעילה בישיבה על המיטה. בהרגשה צירים של פתיחה 8 בפועל התינוק ב3- ופתיחה של 2ס"מ לאחר 10 שעות ללא התקדמות, כולל אוקסיטוצין.
בהחלטה מושכלת לא פשוטה, תחושה של תבוסה ופחד והרבה הרגעה מהבעל נכנעתי לאפידורל. רגיעה ומנוחה כנראה שיחררה משהו בקשר בין הגוף לנפש שגרם לשיחרור את הגוף, לאחר שעה וחצי תחושת לחץ אדירה, 3 לחיצות והתינוק היה בחוץ.
הייתי כל כך בלחץ מכל התערבות לא טיבעית, כל פרצדורה לא טיבעית שלא רציתי קרתה לפי הספרים שקראתי הכנתי את עצמי לגרוע מכל מבחינתי ללידת ואקום, לאי תחושה של הרגליים וכל תופעת לואי שלילית שתתרחש בעקבות ההתערבויות לסיכום אין קרעים, לידהבתנוחת כריעה על המיטה, דימום מועט, תינוק עירני וחוויה מצויינת למרות הכל.
תודה לבעלי המהמם והמיילדת שזרמו איתי בקטע הזה ותודה לבורא עולם שהוציא אישה בריאה ותינוק בריא.
גבריאל נולד במשקל 3085, חייכני, מקסים ומוכן להצרף למשפחה.
 
מזל טוב, וואו איזה סיפור.

שתי הלידות הראשונות היו טבעיות? ללא התערבויות?
מקסים שהצלחת לעשות את השינוי (הבאמת לא פשוט) להכנס למוד אפידורלי,
וללדת בכריעה עם אפידורל (בדר"כ נשים עם אפידורל יולדות על הגב .
 

1303nT

New member
טיבעיות לגמרי

אחרת
ותופעת לוואי הריונית כזאת או הרגע אחרי שווה כל ציר, צרבת בהצלחה לכל היולדות שבדרך,

הפעם באתי בראש הכי פתוח. מהצוות שלא שיתף פעולה בעליל. יכולתי לעמוד מעוצמת הכאב וגם להחליף בגדים , להתקלח וגם לא התינוקת הייתה בחוץ, לא הספקתי ירידת המים תוך שעה וחצי פתאום בלידה השנייה שמרגע מקסימום חוויה. השומר עם מינימום התערבויות ראשונה שהייתה טיבעית בתל חטפתי בלידה השניה, אחרי לידה סיטואציה. את הכאפה האמיתית אפשרי, להכין את עצמי לכל ללידה הזו הגעתי במחשבה שהכל
 

1303nT

New member
טיבעיות לגמרי

ההודעה יצאה בבלאגן. 2 לידות טיבעיות בתל השומר. לידה ראשונה מדהימה ואת הכאפה קיבלתי בלידה השניה הן מעוצמת הכאב והן ממהירות הלידה חוויה טראומטית. ללידה השלישית החלטתי שאני מגיעה עם ראש פתוח מתעקשת על מה שחשוב, כריעה, לדבר עם מיילדת אחת בלבד ולא עם כל אחד שנכנס לחדר, לעמעם אורות בקיצור מה שלא יהיה, יהיה רק טוב.
 

1303nT

New member
אמן .תודה רבה

בעלי צוחק שעד שלא אחווה את כל סוגי הלידה לא ארגע חחחח מקווה שהחוויות הטובות ימשיכו....
 

1303nT

New member
אמן .תודה רבה

בעלי צוחק שעד שלא אחווה את כל סוגי הלידה לא ארגע חחחח מקווה שהחוויות הטובות ימשיכו....
 

נטעצוקה

New member
מזל טוב!

בשתי שורות הפתיחה שלך ציפיתי להרבה יותר גרוע.. אמנם לא טבעי אבל נשמע שהיית אחראית להחלטות שלך ומה שנכון לך. כל הכבוד! והרבה נחת מהקטן החדש :)
 
למעלה