שרשור סרטוני לידה מומלצים

savvysunflower

New member
עסקי לידה

באמצע החלון השחור יש כפתור ארוך שרשום עליו "close ad and watch as free user". את לוחצת עליו ואז רשום "start video now" ואז מתחיל.
 

B r e a t h

New member
תודה רבה!

אז האם אני מבינה נכון? זה אומר שאם התינוק המתוק שלי לא ירד ממינוס 3 או מינוס 2, לא היה סיכוי ללידה רגילה, נכון? כי אני רואה בסרטון שזה איזור רחב יותר ממינוס 1 או 0.
 

savvysunflower

New member
זה עניין של התברגות, לא גודל...

אם התינוק נכנס בזוית לא נכונה, הוא לא יעבור בכלל, אבל בזוית הנכונה הוא יכול להיכנס יופי. כנראה שהוא פשוט לא נכנס טוב לאגן. יכול להיות שהייתה דרך לעזור לו להסתובב, ויכול להיות שלא.
 

B r e a t h

New member
מתסכל

קיוויתי כשראיתי את הסרטון, שזה ייתן תשובה לפינה בלב שתמיד מטילה כמובן ספק בקיסרי הזה.
ניסו לסובב אותו ידנית, בהתחלה אמרו שהוא בPOP, והיו לו קאפות עצומות בראש, כמו כן היקף הראש שלו היה 37 ס"מ. כנראה כל הגורמים האלה יחדיו (ואולי גם רופא שלא האמין בלידה רגילה או חשש לקחת עליה אחריות) הביאו לקיסרי.
 

savvysunflower

New member
הספק מתסכל בהחלט...


אבל כאישה מאמינה אני לא יכולה אלא להאמין שהייתה סיבה, ושהתינוק היה אמור להגיע לעולם בדרך הזו. יש פה שילוב של גורמים לא מוצלחים שגררו אותך לתוצאה הזאת, ואני חושבת שעדיף לא לנסות לחפור שם ולמצוא אם היית יכולה לעשות את הדברים אחרת. יש לך מספיק אשמה גם ככה--את אמא
מה שטוב ובריא זה לקחת את המידע הלאה: מה יהיה בלידה הבאה, אם וכאשר תהיה. האם אני חושבת שהיית יכולה למנוע את הקיסרי? לא, לא ממש. האם אני מאמינה שיש לך סיכוי ויכולת ללדת רגיל, גם אם התינוק גדול? כן, בהחלט.
 

savvysunflower

New member
תכנית לידה עם רותי קרני הורוביץ

מקשרת לשני הפרקים הראשונים, אבל הם הולכים ומתרבים... כדאי מאד לראות! זה גם משודר בלייב כל יום שלישי ב-12:00 כאן.

פיילוט

פרק 2
 

savvysunflower

New member
One World Birth

"סרט דוקומנטרי חי ונושם": אוסף של סרטונים שצולמו כחלק מפרוייקט ענק שהוא גם סרט וגם תנועה עולמית לשינוי פני הלידה מסביב לעולם (ממש עוד מעט, ב-20 לספטמבר, הסרט הראשון בתוכנית, Freedom for Birth, יוקרן ברחבי העולם). באופן זמני הקישור מביא ישר לסרטון על Freedom for Birth, אז כדי לצפות בשאר התכנים הקליקו כאן
 

lera13

New member
לידה בים

למרות שילדתי מזמן... ובלידה לא טבעית בכלל (למרות שמאוד רציתי) אני עדיין קוראת בפורום הזה...
הסרטון הזה היה מהראשונים שראיתי של לידת מים, ויש בו משהו מאוד יפה של התחברות לטבע. לא כל אחת הייתה מסוגלת ללדת בים, והבחורה הזאת היא הארדקורית אמיתית.
למרות שההיבט ההיגייני קצת מפריע לי בעניין, אבל הרעיון ללדת בים עם כל הסמליות שבו מאוד יפה. אחרי שראיתי את הסרטון היה בי חשק עז ללדת ליד הים... ממש חשבנו עם בעלי לארגן בריכה בחוף וללדת שם, אבל פחדתי מזה שאולי מישהו יראה אותנו ואז הכל ייהרס.
בטח הסרטון מוכר .... ומי שלא מכירה כדאי לצפות בו.
גם כל עניין הפתולוגיות שהיא מדברת עליו, וניקיון הנפש מאוד יפה.
מומלץ בחום
 
למעלה