תיקון תמונות דהויות וישנות

Eladf2

New member
תיקון תמונות דהויות וישנות

היי

יש ברשותי תמונות ישנות משנות ה - 40 שהן דהויות ובגלל שיקול כספי חשבתי לנסות לשפר אותן בעצמי לפני שאני פונה למישהו מיקצועי שיעשה רסטורציה.
אני מצרף חלק מתמונה שיש לי,
נראה לכם שאפשר בכלל אפשר לשפר את התמונה ולראות בה יותר פרטים ?
מישהו יכול להפנות אותי למדריך איך לשפר אותה ?

תודה

 

Eladf2

New member
היי, אני מצרף שוב את התמונה כולה ולא חלק ממנה

יש תקווה שיהיה אפשר לראות משהו ?
חוץ מזה יש לי תמונות אחרות שאני רוצה לשפץ מישהו יכול להמליץ לי ( אפשר בפרטי ) על מישהו מיקצועי, נראה שיש הרבה אנשים בתחום ואני לא יודע במי לבחור.

 

pitoach

New member
ערב טוב gil14

אין לי שום מושג בגרפיקה אבל יש לי הרבה ידע באלגורתמים ובמחשבים ואני חד משמעית אומר שאין בעיה לשפר את התמונה, וגם להגיע למידע שלא נראה כרגע כמעט בכלל, בעזרת פעולות של אינטרפולציה ואקסטרפולציה ופעולות קוגניטיביות.

באופן כללי אני תמיד ממליץ לא לענות ב"אי אפשר". אני מנהל במערכת MSDN של מייקרוסופט ואם למדתיח משהו זה שהתשובה אי אפשר נובעת בדרך כלל בשל מחזור במשאבים (משאבים יכולים כסף, זמן, ידע ועוד). אין הרבה שברים שאי אפשר לבצע במחשבים....

אם אתה מסתכל על התמונה אתה מבין מה יש שם, נכון?

אם כך גם אפשר לשפר את התמונה ידנית או אוטומטית, כך שיוצגו הדברים (יש הרבה חברות שמתמכות בכך). יש היום הרבה מאוד מערכות קוגניטיביות שניתן להעזר בהן לצורך העניין כמו מערכות זיהוי פנים, מערכות מסוג Machine Learning, ועוד... את כל אלה ועוד, ניתן למצוא בענן של מייקרוסופט Azure והן יכולות לעזור התהליך שחזור התמונה.

גלישה מהנה,
 

pitoach

New member
זה לא המומחיות שלי, ולפתח פתרון מאפס יכול לקחת כמה שנים

בשביל זה כמו שאמרתי יש חברות שמתמחות בנושא שחזור תמונות. העובדה שמישהו מכיר את התיאוריה טוב (את המתמטיקה מאחורי הקלעים) עדיין לא אומרת שהוא יכול בשליפה לתת פתרון סופי של מערכת עובדת. חברות שעובדות על פתרונות כאלו מפתחות אותן במשך שנים רבות עם צוותי מפתחים ומתמטיקאים רבים - זה לא יכול להיכנס למסגרת פורום.

מה שאני יכול לעזור, זה בהכוונה והדרכה אם מישהו רוצה לפתח לפתח תוכנה כזו לבד בעזרת טכנולוגיית דוט-נט (ואולי תוך שימוש בכלים קיימים ב Azure). אם מישהו רוצה להרים את הכדור, אפשר למצוא אותי בקהילות של MSDN, אני בין השאר מנהל את הפורום של C# של מייקרוסופט ואפשר לנסות להדון בנושא פיתוח תוכנה כזו - זה כבר לא קשור לפורום גרפיקה אלא לפורום תכנות או מתמטיקה או הטוב ביותר פורומים שהנושא המרכזי שלהם הוא פיתוח שיטות לאנליזה ועיבוד של תמונות.
 

gil14

New member
אם יש לך משהו קונקרטי ולא תיאורטי מוזמן להציע

זה פורום פוטושופ ותוכנות עיצוב. לא מתיימרים לעסוק בהנדסת טילים או בפיתוחי
תוכנות. אם אתה יכול לעזור בנושא השאלה נשמח כולנו, אם לא-תפסיק לקשקש על תאוריות שלא באמת עוזרות כרגע.
 

Shir Rose

New member
היי Eladf2

כמו שענו פה מעליו בהרבה חוכמה, התמונה הזו בלתי ניתנת להצלה עם התוכנות שיש לנו כיום.
בהצלחה!
 
למעלה