שאלות שנענו

sima1203

New member
אני

גם לא מוסיפה מוסיקה ב"הוספה" אלא דרך מעבר שיקופיות,> צליל,> אחר > .האם זאת הכוונה שלך בהטבעה? לא מומחית במונחים, סורי.לא ידעת שאפשר לאחסן מצגות באתרים. האם צריך להירשם, או לפתוח חשבון? איך בדיוק זה עובד? סליחה שאני נודניקית.
 

פלכשמה

New member
בדיוק זו הכוונה בהטבעה

כך אפשר להטביע גם סרטון אבל רק כקובץ פלאש. צריך לפתוח חשבון חינמי באתר כדי לאחסן בו מצגות כמו חשבון ביו טיוב, למשל. זה האתר שבו אני מאחסנת. http://www.slideboom.com/
 

sima1203

New member
בקר טוב

שוב אני ,.. ניסתי להמיר סרטון לפלאש, ללא הצלחה. יש אפשרות , כמובן אם זה לא מסובך, ולא קשה לך, להסביר לי את תהרליך העבודה? עשיתי אימפורט , ושמרתי כמובי, כנראה שמשהו לא עשיתי נכון, הכוונה להוסיף אותו לפאורפוינד. אז אודה לך מאד , וקחי את הזמן הנוח לך ביותר. לא בוער. ותודה כמובן.
 

פלכשמה

New member
לא יודעת איך ניסית להמיר לפלאש

אני ממירה בתוכנה Format Factory שממירה מכל קובץ לכל קובץ, לא רק וידיאו. היא בעברית וקלה מאד להפעלה. ניתן להוריד אותה מכאן: http://www.pisga.org.il/y/files.asp...a.org.il\www\y\סל+תכנות+חופשיות\המרת+סרטונים\ להטביע קובץ פלאש בפוורפויינט את יודעת? אם לא, אצרף לך מסמך וורד עם הסבר.
 

sima1203

New member
אוי, תודה תודה

אשמח מאד, כנראה שאני לא יודעת.מכיוון שניסיתי להמיר מתוך תוכנת פלאש. אז כנראה שאני צריכה ללמוד עוד משהו חדש. התוכנת המרה הזאת היא חינמית?
 

פלכשמה

New member
כל התוכנות

ב"סל תוכנות חופשיות ומדריכים" של אלישע הן חינמיות. הן מיועדות, בעיקר, למורים. אלישע הוא אחד ממנהלי "הפורום הגדול למורים וגננות". יש שם תוכנות מצויינות, הדרכות ותרגילים. אני משתמשת בתוכנה הזו המון. ממליצה בחום.
 
תודה אבל אני מדברת על משהו אחר

כשאני כותבת טקסט ורוצה נגיד לשים חתימה על תמונה בצד זה מצמיד לי את הטקסט למסגרת ואני לא רוצה שזה יקרה.. \:
 
לא שיחקתי עם כלום..

פעם שניה שאני מתקינה את הפוטושופ וככה זה פשוט מתקין אותו. בparahraph הכל מאופס.
 

פלכשמה

New member
תנסי להכנס לתצוגה (וויו באנגלית)

ולבטל את ה V שליד "הצמד" (לא יודעת איך זה באנגלית).
 
או! תודה רבה לך ../images/Emo24.gif

אין לי מושג למה כל פעם שאני מתקינה את התוכנה מחדש זה ישר מתקין את זה ככה..
 

פלכשמה

New member
כי זו ברירת המחדל שלו

ולפעמים זה דווקא מאוד עוזר. למשל אם את רוצה להצמיד אובייקט לקווי עזר, או כשאת גוררת תמונה מקובץ אחר. את יכולה לבחור למה להצמיד לפי הצורך. מתחת ל"הצמד" יש את "הצמד אל", ושם את יכולה לסמן אל מה להצמיד, לפי הצורך.
 
למעלה