שאלות שנענו

ed99

New member
הארד דיסק חיצוני

אני לא יודעת בברור אם זו הסיבה, פשוט עבדתי על קבצים ששמרתי בהארד דיסק וההסטורי בראש לא עבד וכששמרתי את אותם הקבצים במחשב אז זה כן עבד ולכן הסקתי את הנ"ל. האופן שאני פותחת את התמונות לפוטושופ זה דרך file>open אולי גם לזה יש משמעות.
 

ed99

New member
O.K. נפתרה התעלומה../images/Emo13.gif

בוקר חדש מחשבה רעננה, התחלתי לשחק באפשרויות ולבדוק מה באמת קרה אז מצאתי את התשובה. זה לא עבד כי אחת הפעולות שעשיתי לפני האקסטרקט זה לשנות את זווית התמונה. הייתי צריכה לסובב אותה - ככה היא מאוחסנת בהארד דיסק ואילו במחשב היא מאוחסנת כשהיא מסובבת. בילבלתי את ההיסטורי בראש!!! מסקנה: אם רוצים להשתמש באקסטרקט אז קודם כל להשתמש בזה ואח"כ לעשות כל מיני מניפולציות על התמונה. ההיסטורי בראש לא יכול להשוות את המידע שיש לו בפוטושופ עם המידע שיש לו במקור.
 

פלכשמה

New member
ברור

מברשת ההסטוריה מחזירה את התמונה למצבה לפני ההיפוך, לכן היא מחקה במקום לשחזר. טוב, העיקר שהתעלומה נפתרה.
לפעמים נלחמים כ"כ הרבה זמן עם "בעיה" שהפתרון שלה מה זה פשוט. זה הכי מעצבן בעולם
אני, גם אחרי מציאת הפתרון, מרגישה שיצאתי לקרדה.
 

ed99

New member
../images/Emo3.gifצודקת

הבעיה שלאחרונה זה קורה לי יותר מידי לטעמי
זה הגיל
 

פלכשמה

New member
מזכיר לי סיפור

שהופיע, פעם, במבחן הבנת הנקרא הארצי לכיתות ד'. המשימה לתלמידים הייתה, למצוא מה מצחיק בסיפור הבא: אדם בן 80 הולך לרופא כי כואבת לו הרגל. כשהוא חוזר הבייתה שואלת אותו אשתו: - נו, מה אמר הרופא? - הרופא אמר שזה בגלל הגיל. - טוב, אז מהיום נאכל רק לבן.
תארי לך שזה אמור היה לקבוע את הבנת הנקרא של ילדים בני 9. כנראה, שמי שחיבר את המבחן הזה, אכל, בעצמו, יותר מדי גיל...
 

ed99

New member
חחח...צחוקים עם משרד החינוך../images/Emo8.gif

אני באמת אוהבת גיל....
 

xslf

New member
ילדים בני 9 בכלל מכירים גיל? ../images/Emo2.gif

הם לא אוכלים גמדים/יופלה/פרילי/דני (או מה שלא יש היום לילדים)? ואני דווקא מחובבי הלבן
 

פלכשמה

New member
ילדים בני 9 לא מכירים גיל, תרתי משמע

מישהו בן 30 נראה להם תרח זקן.
 

Darkscape

New member
../images/Emo4.gif יש כאן משהו נורא מסריח

כמו במילות השיר "האוטו שלנו גדול וירוק" שבו בלי בושה מוזכרת "תנובה" ואין פוצה פה על כך שמפמפמים פרסומת מכוערת לילדים בגן! גם כאן מי שכתב את המבחן הארצי פועל תחת הנחה סמויה שהמותג "גיל" חייב להיות מוכר לכולם ולמעשה לתפוס מעמד של שם נרדף ללבן. אוי למי שקורא לזה חינוך.
 

Darkscape

New member
גם בדוגמה הראשונה הוא משונן

פשוט הכתב גדול ועבה יותר אז מבחינים בזה פחות. את התכונה של הטקסט בסרגל האפשרויות צריך לשנות מ-None ל-Sharp (או אחת מהאפשרויות האחרות) והטקסט יראה חלק ויפה.
 

dudu8877

New member
לא , מה שהבאת זו תוכנה שעושה השתקפות

אני מדבר על תוכנה שעושה כאילו הגלים בבריכה זזים
 

פלכשמה

New member
סימה צודקת זו התוכנה.

היא יוצרת גלים, זרימה, גשם שלג ועוד בזמנו יצרתי בעזרתה אפקטים ממש יפים, כמו בתמונה המצורפת.
 

sima1203

New member
לך מגיע

הקרדיט, את המלצת לי עליה. האמת לא כל כך מצליחה משום מה להוציא את האפקט המושלים כמוך.ובשמירה התמונה נשמרת גדולה מאד. מעל שני מגה. בכל אופן המשך יום טוב.
 

sima1203

New member
ואם אפשר

באותה הזדמנות, אולי יש לך דרך לשמור את התמונה כקובץ קטן יותר? אשמח מאד. תודה
 

פלכשמה

New member
תכניסי את התמונה לתוכנה

כקובץ קטן מלכתחילה. גם כך התמונה תישמר גדולה. תלוי לאיזו מטרה את צריכה אותה. אני הכנסתי תמונה כזו לאתר, והיא "עובדת" בלי בעיות. הכנתי גם מצגת ובה 20 תמונות כאלו ועוד 20 תמונות מקוריות, מוסיקה ואפקטים וכולה 35 מגה
 

sima1203

New member
תודה

אני צריכה אותה למצגות, העניין שאני מעבירה מצגות במייל, ואת בטח יודעת שבמייל זה מוגבל ל 10 מגה, מה שניסיתי לעשות להכניס אותה לפלאש, ומשם לשמור אותה , זה נשמר באיכות הרבה יותר נמוכה. לא כל כך מוצלח,.אבל תמונה אחת או שתיים לשלב במצגת עדיין זה נחמד לדעתי .ותודה לך על כל התשומת לב לכולנו כאן בפורום. יום טוב שוב.
 

sima1203

New member
שאלה נוספת ברשותך

הבנתי שאת מומחית במצגות. אם אני צורבת מצגת על דיסק ,ורוצה לראות אותה בוידיאו, יש אפשרות לעשות תיקיה שמכילה את כל מה שיש במצגת, מוסיקה , סרטונים וכדומה ולראות אותה בוידיאו??ללא שום המרות. מישהי אמרה לי שזה הצליח לה. מה דעתך?ניסית?
 

פלכשמה

New member
בקשר למצגות כבדות

אני שומרת באתר מאחסן, כמו iSpring, ושולחת במייל רק את הקישור. בקשר לשאלה השניה, אף פעם לא ערכתי מצגת ב"הוספה", רק בהטבעה, כולל מוסיקה (בפורמט WAV) וסרטונים (שהומרו לפלאש), כך שאין לי נסיון עם "ארוז ולך". שכנתי, שדווקא כן ניסתה לצרוב על דיסק, כולל תיקייה וכו', סיפרה שנהיו לה בלבלות שאין לשער, כשניסתה להוריד את המצגת הזו למחשב אחר. תנסי, מה יש לך להפסיד? כולה דיסק...
 
למעלה