שאלות שנענו

Aeiona

New member
תשים

ברזולוציה 300 ואין סיבה שיצא מטושטש. תסתכל על התמונה מקרוב, לפי הגודל המקורי שלה (לא 100% בנביגייטור, תמדוד בסרגל) ותראה אם זה מטושטש או לא. בעיקרון, לא אמור.
 

timson1

New member
סרגל?

הסרגל בתוכנה או כלי רגיל שנית אין דרך אחרת ובטוחה?
 

ed99

New member
איכות הדפסה

אם פתחת קובץ ב- 300DPI ועליו עבדת (כלומר זו לא תמונה סרוקה ששינית לה את הרזולוציה) אז אין לך מה לדאוג זה אמור לצאת בסדר. חוץ מזה תעשה הדפסת נסיון מה כבר יקרה - אלא אם זה משהו בגודל פוסטר חוצות ואז בית הדפוס שלך יכול לעזור לך.
 

Aeiona

New member
סרגל סרגל.

הארוך והשטוח הזה שמשתמשים מחוץ למחשב :) אולי יש דרך אחרת, אבל זאת דרך בטוחה ויעילה, וגם המורה שלי היתה משתמשת בזה
 

ShahaRrRrRr

New member
אוקיי , איך אני מתקין את התכונה הזו של הקונטק

קראתי על זה קצת והבנתי שהתכונה הזו לא מגיעה בדיפולט של הפוטושופ בגרסאות החדשות לכן הורדתי את הקבצים מהאתר של אדובי, את הקבצים שהורדתי הכנסתי לתיקית plug-ins ואז לתיקית automate ... עשיתי ריסטרט מחדש לפוטושופ כמו שרשום ומשום מה האופציה הזו עדיין אינה זמינה עבורי מישהו יכול להדריך אותי כיצד להתקין ?
 

xslf

New member
נדמה לי שהקבצים יורדים כזיפ, לא?

אם כן, צריך לפרוס אותם לפני ששמים בספרייה. אבל זה מהזכרון- עבר הרבה זמן מאז שהתקנתי את הפלאג.
 

ed99

New member
תבדוק במאפיינים

איפה מוגדר לך מהיכן הוא לוקח את הפלאג-אין ותשנה את התיקייה או מיקום הקובץ בהתאם.
 

Darkscape

New member
לא

Camera Raw נפתח כשטוענים תמונה בפורמט Raw כלשהו. כדי לוודא את התקנת הפלאג-אין: Help > About Plug-In ולוודא ש-Camera Raw נמצא ברשימה. ניתן גם לבחור ולבדוק מהי הגירסה.
 

ed99

New member
זה על נורמל אבל...

אני חושבת שעליתי על הסיבה. עבדתי על קובץ ששמור בזיכרון חיצוני (ככה אני עובדת לאחרונה) כי כשניסיתי על קובץ מהמחשב זה עבד בסדר. חבל שהוא לא נותן הודעה על כך. תודה על הטיפ עם המחק ועם ההסטוריה. לא השתמשתי בזה אף פעם.
 

פלכשמה

New member
מה פרוש קובץ ששמור בזכרון חיצוני?

את לא מתכוונת לקישור לקובץ, נכון? באילוסטרייטור עובדים כמעט רק על קישורים ולא על הקובץ עצמו. לכן צריך לאחסן קובץ אילוסטרייטור, עם כל התמונות שלו באותה תיקייה. יש, בכלל, אפשרות כזו בפוטושופ? דיסק און קי, זה זיכרון חיצוני? אני ייבאתי תמונה מדיסק און קי ובדקתי עליה. מברשת ההיסטוריה שיחזרה בלי בעיות.
 
למעלה