שאלות שנענו

פלכשמה

New member
אם אין לך פוטושופ ME (מידל איסט) כמה פתרונות

* שימוש בחיצי המקלדת - לאחר כל תו שכותבים, או רווח, ללחוץ על החץ השמאלי להעברת הסמן שמאלה. להורדת שורה, ללחוץ על חץ עליון, ואח"כ אנטר. * "הפוך על הפוך" - לכתוב רגיל בפוטושופ (יוצא הפוך), ואז ליישר אותו עם התוכנה * אתר פליפ - http://www.pixiesoft.com/flip/ - כותבים את הטקסט בוורד, ומעתיקים אותו לאתר - מסמנים את "עברית ויזואלית ללוגית" ולוחצים על בצע הטקסט מתהפך. כשמדביקים אותו בפוטושופ, הוא יתיישר. - אפשר לכתוב בפוטושופ, ואח"כ להפוך באתר
 

I Tusha I

New member
בעברית או באנגלית?

אם באנגלית, סביר להניח שתוכל למצוא פונט חינמי מתאים אם לא, מה שאני הייתי עושה- בלי סורק: משתמשת במברשת שמזכירה טוש\כותבת בפונט מתאים- משכפלת את השכבה לשכבה התחתונה מורידה את אחוזי השקיפות, שתהיה חצי שקופה לעליונה שמה מסכה ומתחילה "למחוק" בעזרת מסכה חלקים מהטקסט במברשת בלי קצוות מוגדרים, כך שתחשף השכבה התחתונה השקופה, וממשיכה לשחק עם זה עד שהייתי מגיעה לתוצאה הרצויה. אם יש לך עט גרפי זה יעשה את העבודה יותר פשוטה... לגבי עבודה עם סורק לא נראה לי שיש פתרון חוץ מעבודה ידנית בהצלחה!
 

פלכשמה

New member
נו, באמת...

משערת לעצמי שהבנת למה התכוונתי. כשshoosh2607 כתבה שהיא ניסתה להדפיס דרך הפאוורפויינט, מן הסתם יש לה את התוכנה, אז מבחינתה היא "חינמית". את התמורה עליה היא כבר שילמה, אז למה לה לרעות בשדות זרים?
 

shoosh2607

Member
מנהל
תודה

תודה רבה! עזר יותר ממה שנדמה לך.... (למרות שזה באינצ'ים אבל להמיר לסנטימטרים אני עוד יודעת...) שוב תודה
 

פלכשמה

New member
למה באינצ'ים?

אצלי זה בס"מ, והיה בס"מ, גם באופיס 2003. תבדקי, אולי צריך לשנות משהו בהגדרות. שמחה שעזר.
אני השתמשתי באופציה הזו לא פעם.
 

shoosh2607

Member
מנהל
שוב תודה

אני אנסה למרות שסיימתי עם מה שרציתי ויצא נפלא! שוב תודה
 

shoosh2607

Member
מנהל
הגדרות

סתם, אם זה יעניין מישהו, אכן צריך לשנות הגדרות אבל בלוח הבקרה (תשובה באדיבות מיכאל מפורום אופיס) ועכשיו הכל הסתדר
 

79 Ori

New member
אפשר בבקשה קצת יותר פירוט לגבי האופציות הללו?

אני לא מומחה לפוטושופ. בנסיון מהיר שעשיתי - טענתי תמונה, הלכתי ל-EDIT והאופציה של סטרוק אפורה ולא פעילה.
 

ed99

New member
פרוט לגבי מה שניסית

אני מניחה שהעלת את קובץ התמונה ועליה אתה עובד. אם כך התמונה שלך מהווה 'שכבת בסיס' והיא נעולה לכמה פעולות של הפוטושופ לכן עמוד בלוח השכבות על שכבת התמונה בשטח ריק שבשורה ותקליק פעמיים. יפתח לך חלון של שכבה חדשה. אשר אותה כפי שהיא ותראה שבחלון השכבות המנעול שהיה על השכבה נמחק ועכשיו השכבה הזו ניתנת לעבודה. עבור לאדיט ובחר בסטרוק - עכשיו הוא אמור לפעול - בחלון שיפתח תמלא את הפרטים והקפד לסמן בסעיף המיקום (של המסגרת) שהיא תהייה פנימית אחרת לא תראה אותה.... זהו.
 

ed99

New member
שימוש בסטייל

יש ברשת סטיילים מוכנים להורדה בדוגמה
השתמשתי באחד כזה. פותח את התמונה לפוטושופ ומבטל את הנעילה. מוסיף את הסטייל מחלון הסטיילים. הסטייל הזה נקרא Pp_Frame_Set4 אם בא לך לגגל אולי תמצא אותו להורדה.
 

ed99

New member
שימוש באקשן

אז יש ברשת גם הורדות של אקשנים (רצף פעולות כתובות מראש כשמפעילים אותם הם מבצעים אותן אוטומטית) בדוגמה הזו
השתמשתי באקשן בשם Frames פותח את התמונה בפוטושופ מייבא את האקשן הרצוי לחלון האקשנים בוחר את האקשן הספציפי (זו חבילת אקשנים של כל מיני מסגרות) לוחץ על פליי מסתכל איך הפוטושופ עובד בעצמו נהנה מהתהליך וזהו!
 
למעלה