שאלות שנענו

פלכשמה

New member
בשורת התפריטים - קובץ >פתח

ואם הפוטושופ שלך באנגלית, תתרגמי. דרך אחרת: לפתוח פוטושופ ולמזער לגרור את התמונה שרוצים, למזעור של הפוטושופ (הסמל הממוזער בסרגל התחתון), הפוטושופ יפתח למצב מלא ואז משחררים את הגרירה.
 

Darkscape

New member
ךופה יבתכת

.לאמשל ןימימ האירק תקיגולב תכמותש ME תסריג תא הכירצ תאש יארת שופיח יצירת םא ,הברה תאזה הלאשה תא םילאוש הזמ ץוח
 
זה פועל על כל השכבות שמתחת

כדי להפעיל רק על השכבה הרצויה את יכולה לאחד את שתי השכבות לעמוד על העליונה וללחוץ ctrl + E במקלדת ואז זה יהיה רק על השכבה שמתחת לפעולה שבצעת.... בהצלחה
 

ROAN17

New member
המשך להודעה הקודמת-המרת קובץ .PPT לסרטון?

האם ניתן לפתוח קובץ עם סיומת .PPT שזה בעצם קובץ מצגת פאוור פוינט בתוכנה פוטושופ לחלק את המצגת לתמונות והמשיך לטפל בה בתוכנה זו. הא אפשר בכלל לפתוח קובץ פאוורפוינט בפוטושופ?
 

ed99

New member
עיטורים

יש מברשות שאת יכולה להשתמש בהם כעיטורים אבל אם את מתכוונת לקישוט תמונה כמו בעיצוב אלבומים אז ישנם קיטים להורדה שיש בהם אלמנטים קישוטיים וגם מסגרות והם עם רקע שקוף.
 

נטלייי

New member
שכחו מזה...

ידעתי שזה יהיה משהו דבילי שמשום מה אני לא מצליחה לפענח. פשוט כתבתי בלבן על רקע לבן
 

פלכשמה

New member
לא, למיטב ידיעתי, אי אפשר ../images/Emo7.gif

אפשר לטפל בתמונות בפוטושופ, לפני שמייבאים אותן לפאוורפויינט. אפשר לשמור את כל המצגת כ JPEG: קובץ >שמור בשם >שמור כסוג JPEG הפאורפויינט שואל אם לשמור את כל השקופיות, ואז פותח תיקיה ושומר בה את כל השקופיות כתמונות. הבעיה שהתמונות מאבדות איכות ואת כל האפקטים שלהן, כך שאני לא מבינה מה הטעם.
 

פלכשמה

New member
ישנה תוכנה בשם iSpring

שניתן להורידה מכאן: http://www.softpedia.com/get/Office-tools/Other-Office-Tools/iSpring-Pro.shtml או מכאן: http://www.pisga.org.il/y/files.asp...a.org.il\pisga.org.il\www\y\סל+תכנות+חופשיות\ התוכנה מתקינה את עצמה ישירות לתוך הפאוארפוינט, בצורת סרגל עם אפשרות המרה. דוגמא למצגת שהומרה לפלאש בעזרת התוכנה תוכל לראות כאן: http://www.pisga.org.il/blog/udiyul/blog.asp?u=443C7314
 

פלכשמה

New member
כדי שזה יפעל רק על שכבה אחת

צריך ליצור "קליפינג מסק", כלומר, לעמוד, עם העכבר בין השכבה שאת עובדת עליה, לבין שכבת הבהירות (או מה שזה לא יהיה) שלה, ולעשות אלט + קליק. כעת הבהירות תשפיע רק על השכבה שהיא "דבוקה אליה. כמובן צריך לשים לב שישארו תמיד יחד ולא "השחיל" ביניהם שכבה.
 
למעלה