שאלות שנענו

CS3

היי התקנתי עוד פעם את התוכנה מחדש, והייתה לי בעיה שפתרו לי אותה פעם ושכחתי איך לעשות את זה שוב
כשאני עושה קרופ למשל או כותבת טקסט זה מיישר לי אותו ולא נותן לי יד חופשית לשים או לכוון לאן שאני רוצה. למישהו יש מושג איך להוריד את האופציה הזאת? תודה רבה
 

dudu8877

New member
שלום הייתה לי פעם תוכנה חינמית לעריכת תמונות

שהייתה בה אפשרות לקחת תמונה עם אגם או בריכה וע"י פעולה פשוטה של סימון ניתן היה ליצור אשלייה של גלים בבריכה תהיתי אם מישהו כאן מכיר ויכול להזכיר לי את שמה תודה *השאלה נשאלה גם בפורום תוכנות
 

love-knight

New member
לוח שנה עברי בפוטושופ

איך אני יכול להכין לוח שנה עברי בפוטושופ ? לוח שכולל: תאריך עברי. חגים עבריים. כניסה ויציאת שבת ( ירושלים ת"א וחיפה ). האם יש פלאגין שאפשר להתקין? בתודה מראש.
 

marinalevy

New member
בעיות של טקסט

שלום, הכנתי לעצמי באנר והשתמשתי בכתב מסויים. אני לא מבינה למה בחלק מין התמונות הכתב יצא יפה וחלק ובתמונה של הבאנר הטקס יצא מכואר. הינה תמונה (לא קובת פוטושופ, אם צריך, אוכל לשלוח את הקובץ של פוטושופ) "נורמלית"
 

ed99

New member
מה קרה להיסטורי בראש שלי?

הוא מתפקד כמחק. השתמשתי באקסטרקט ועכשיו אני רוצה לעשות תיקונים והוא במקום לשחזר הוא מוחק.
 

Brambling

New member
camra raw

הי כולם, הורדתי camera raw מהאתר של אדובי, שמתי בתיקיית הפלאגינס והפעלתי מחדש את הפוטושופ. מדוע זה לא עובד? צריך לראות את הפלאגין בfilters? תודה
 

ShahaRrRrRr

New member
איך מכניסים תמונות למסגרת בפוטושופ?

שלום לכם חברי הפורום יש לי שאלה , ניראה לי שקוראים לזה לופ אבל אני לא בטוח. אז ככה: אני ראיתי לפני כמה ימים מישהו שעובד במגנטים לאירועים , והוא עבד בצורה מאוד מעניינת, היתה לו תיקיה עם כמות מסוימת של תמונות נגיד 100. בתוך הפוטושופ הוא הכין מראש עמוד A4 עם 9 מסגרות מוכנות מראש. ובעזרת פקודה מסוימת הפוטושופ ידע לשאוב מתוך התיקיה 9 תמונות באופן עצמאי . אני חושב שפעם קראתי על זה וקוראים לזה "לופ". מישהו מכיר , שמע, יודע איך עושים את זה ?????? תודה לעזורים
 

Aranel Nenharma

Well-known member
לא יכולה לבחור פריטים

נתקלתי בבעיה מוזרה בPHOTOSHOP אני פותחת תמונה שאני רוצה לעבוד עליה אני בוחרת כלי עבודה (נגיד LOSSE) אך מה שיש לי בפועל זה היד הזו שאפשר איתה לנוע על גבי התמונה מה אני עושה?
 

nili7

New member
שלום. רציתי לבקש עזרה בעיתוב בפוטושופ

אינני יודעת להשתמש בפוטושופ, רק כמה דברים שאני יודעת. רציתי לשאול איך אני מצרה היקפים אצל הבן אדם בתמונה? יש לי תמונה שאני רוצה "לשטח" בטן בולטת אצל הבחורה (בפרופיל), איך אני עושה זאת. אם אפשר בבקשה לפרט בדיוק מה אני צריכה לעשות? תודה.
 

ed99

New member
שאלה בקשר ל- warp

האם יש אפשרות בפוטושופ להוסיף נקודות עיגון נוספות ל- warp? אני יודעת שבאילוס' זה אפשרי. מדובר על CS4
 
מנסה ליצור רקעים דקורטיבים ללא הצלחה :-\

אני מנסה ליצור רקעים דקורטייבים; זאת אומרת, עם הרבה מברשות ועליהן להוסיף ציורים של אנשים שציירתי. מאיפה מתחילים?
תודה רבה
 
איך ניתן לדעת מה הגרסה של הפוטושופ שלי.?

מה שכתוב לי בקובץ העלאה זה הדבר הזה Photoshop_Portable_12.0_rdar.tipo.co.il.paf.exe המטרה שלי היא להמיר תמונות שחור לבן לצבע. כמו באתר הזה http://www.youtube.com/watch?v=h-BUsJnInI0 אבל בצד ימין יש חלונית שאותה אינני מצליח לעלות. איך מעלים אותה.?
 

timson1

New member
איך אני יכול לוודא איכות תמונה לפני הדפסה?

איך אני יכול לוודא איכות תמונה לפני הדפסה בצורה מדוייקת?.. יש לי פחד לפני שאני מוציא להדפסה שמה יצא מטושטש . פחד של מתחילים חח אולי תוכנה או משהו?
 

79 Ori

New member
מסגרות לתמונות -

יש אפשרות כזו בפוטושופ CS4 EXTENDED 11 ? איך עושים? תודה מראש!
 

shoosh2607

Member
מנהל
שינוי גודל תמונה והדפסה

הי, אני חדשה כאן ומקווה שהגעתי למקום הנכון... יש לי תמונות שמורות במחשב ואני רוצה להדפיס אותן בגודל 8*8 ס"מ. מצאתי שתי תוכנות - Photofiltre ו - VCW editor אשר בהן אפשר לקבוע את הגודל ואכן קבעתי. אבל כאשר הדפסתי אותן (דרך power point או word) הגודל שהתקבל באמת הוא קצת פחות מ - 6*6 ס"מ. אשמח אם מישהו יוכל להסביר לי מה אני עושה לא נכון או האם יש תוכנה חינמית יותר מוצלחת בשביל זה? תודה והמשך יום נעים
 

פס ורוד

New member
היי../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

איזה תוכנת פוטושופ היא טובה וגם שהיא לא מקצועית כי אני לא מבינה בזה בכלל !!! פליז תעזרו לי ..
 

liatm24

New member
הכנסת תמונה לתוך צורה קיימת בפוטושופ

היי רציתי לדעת אם מישהו יכול לעזור לי בנוגע לעיצוב תמונה בפוטושופ, כך שהתמונה כולה נכנסת לצורה. מצ"ב דוגמא תודה!
 

DoronPr

New member
כיצד ניתן לשנות פיקסלים של תמונה?

שלום לכם, אני יודע שאין זה נושא הפורום, אבל אני משער שאנשים, המומחים בפוטושופ, ידעו לענות האם וכיצד ניתן לשנות פיקסלים של תמונה. יש לי תמונה מסויימת, וברצוני להביא אותה לרמת פיקסלים של 1039 על 697 פיקסלים, כיצד? תודה רבה! דורון.
 
בקשה לתוכנות לצורך עריכת תמונות....../images/Emo41.gif

הפוטושופ קצת מסובך לי ... אז אבקש המלצה לתוכנות שמיועדות לעריכת תמונות וריטוש.... כרגע אני משתמשת בפיקאסה3 אבל אני מחפשת משהו עם קצת יותר אופציות ואפקטים. הצעות?
 

yumit

New member
העברת תמונה

רק התחלתי לעבוד בפוטושופ.כיצד אני מעבירה תמונה מהתמונות שלי לפוטושופ?
 
למעלה