איברי מין בכותרות הפתיחה ?

constulation1

New member
איברי מין בכותרות הפתיחה ?

התחלתי לצפות בסדרה בטיפול רק לאחרונה ושמתי לב שיש בכותרות הפתיחה - כתמי הצבע - זין אחד בכל צד. הכוונה לתמונה האחרונה בכותרות בשני צידי התמונה למעלה. בטח כבר שמו לב לזה, אבל בכל זאת... הראיתי לאשתי והיא התפקעה מצחוק...
 

constulation1

New member
אני יודע מה זה רורשאך

וזה לא רורשאך, האם הסתכלת בתמונה האחרונה של הקרדיטים לפני שכתבת את התגובה המטומטמת שלך, או שפשוט העדפת להיות "אובר - חוכם" ?
 

constulation1

New member
התמונה מדברת בעד עצמה

אין כאן עניין של אסוציאציה חזותית יש במפורש שני איברי מין זכריים ויותר משהדבר מדבר עליי מה זה אומר על יוצרי הפתיח? או שמא מדובר בבדיחה פרטית - ע"ע מלך האריות וסצינת העננים בשמיים
 

constulation1

New member
תשובה

ראשית, האם גם אתה רואה את מה שאני טוען שיש בפתיח ? שנית, שמעתי (לא יצא לי לראות) שבמלך האריות באחת הסצינות של העננים בשמיים כתובה המילה SEX. ייתכן ובגרסאות מאוחרות ומתוקנות (די.וי.די) תיקנו את העניין. או שאולי זה רק מיתוס אורבני ותו לא. אבל בטיפול ממש הגזימו וגם אם לא התכוונו לזה מלכתחילה היה מקום לתקן את התמונה, זה עלול לפגוע בצופים.
 

constulation1

New member
תשובה

האגדה מספרת שבמלך האריות באחת התמונות של העננים כתובה המילה SEX. אני אישית לא ראיתי ורק קראתי על זה באיזה מקום אז ייתכן שזו רק שמועה או המצאה. בכל מקרה קרוב לודאי שתיקנו את זה בגרסאות הדי וי די. עדיין שבפתיח של בטיפול התמונה מאוד מפורשת וברורה ולא מדובר רק בדמיון או אסוציאציה חזותית שלי, נכון ? האם גם אתה שמת לב לזה?
 
תודה לשניכם על המידע.

לגבי מלך האריות, אולי שמעתי את השמועה פעם, אך מעולם לא טרחתי לבדוק. עכשיו כשהסתכלתי בקישור שדהאמא הביא, בהחלט יש שם משהו... אבל הוא מעורפל מספיק בשביל שלא יהיה ברור אם הוא מקרי או מכוון. כל הכבוד לדיסני! (אגב, מעורפל מספיק גם כדי שלא יהיה ברור אם זה SEX או SFX, אבל זה בהחלט נראה יותר כמו הראשון.) ולשאלתך constulation1 (מה פירוש הכינוי? אין מילה כזו באנגלית..), מעולם לא שמתי לב למה שכתבת על הפתיח של בטיפול. זה וודאי בעיקר בגלל שאחרי הפעם הראשונה שראיתי את הפתיח, כל פעם שצפיתי בפרק הרצתי אותו קדימה, ולא ממש שמתי לב אליו. באיזה שלב בפתיח זה קורה, מה כתוב באותו זמן?
 

constulation1

New member
לשאלותייך

התמונה בפתיח המדוברת היא האחרונה. שים לב לחלק האמצעי - עליון של התמונה בשני צדדיה. לגבי השם זהו טעות באיות של המילה Constellation (קבוצת כוכבים) אני גורר את הטעות באיות כבר כמה שנים טובות ולי אין בעיה איתה לגבי ה- 1 שבשם שלי, זו טעות נוספת שנגרמה עקב רישום כפול במערכת של תפוז.
 

דהאמא

New member
3 הערות

א) זה כן כתמי רורשך בפתיח ב) אני ידעתי בדיוק לאיזה פריים בפתיח אתה מתכוון ג) אובר-חוכם תמיד עדיף על להגיב להודעות מפגרות
 

constulation1

New member
כתמי רורשך האמנם?

להערותייך: 1. ברור שהכוונה היא לדמות מבחן רורשאך בפתיח, אבל התמונה מפורשת מדי מכדי שזה יהיה אקראי. ושוב אין כאן אסוציאציה חזותית אלא תמונה מפורשת. 2. אם אכן אתה יודע לאיזה פריים אני מתכוון אז למה לא להשיב בפשטות אם אתה רואה למה אני מתכוון או לא, תחת להתנהג בילדותיות (בבחינת - "חי...חי...חי הוא אמר שרואים זין...תראו עכשיו הוא אמר תחת"). 3. אם אובר חוכם עדיף להגיב על הודעות מפגרות, אז לא הבנתי במי מן האופציות בחרת, שגם יצאת אובר חוכם וגם הגבת על הודעות מפגרות לשיטתך. לגופו שלעניין: תגובה נורמלית מצידך להודעתי המקורית יכלה להיות: "ווואלה צודק באמת מוזר/מצחיק..." לחילופין: "על מה הוא מדבר, זה לא זין"
 

Soak

New member
אני ראיתי את מה שאתה מתכוון אליו, עוד בעונה 1

וגם לי עלו הדימויים האסוציאטיבים שאתה מתאר ("זין") אבל בניגוד אליך אני חושב שזה מקרי בהחלט ובטח שלא לתקן את התמונה מחשש לפגיעה בצופים.
 
נו באמת...

זה ממש לא נראה לי מכוון. הבנתי שהם צילמו את הפתיח ע"י טיפטוף דיו לתוך כלי עם מים, וצילמו את התפזרות הדיו במים. זה נראה לי ממש מקרי, וגם מצריך מעט דמיון.
 

דהאמא

New member
זה בדיוק העניין

ש- Constellation לא הבין: שהאדם שמציגים לו כתמי רורשך לא חושב לעצמו "טוב, זו הפרשנות שלי לכתמים". לא, הוא בטוח שמה שהוא רואה זו היתה כוונת הצייר, או במקרה הנוכחי - כוונת יוצרי הפתיח - וכי פרשנותו לכתמים היא הפרשנות היחידה המתקבלת, ושבעצם זו לא פרשנות - זה זין!
 

תותחן12

New member
למי שלא יודע התוכן של רורשך(הפרשנות הספציפית)

היא החלק הפחות חשוב בהערכת המטופל ועולמו.
 
למעלה