הסוף - דעות ותחושות על שני העונות ומעבר

uzisch

New member
הסוף - דעות ותחושות על שני העונות ומעבר

עכשיו, כשנגמרה גם העונה השניה, אתם מוזמנים לשתף את תחושותיכם ודעותיכם. הינה דעתי: 1) העונה השניה הייתה מעולה, לא פחות מהעונה הראשונה. 2) אם תיהיה עונה שלישית, היא רק תהרוס. אני ממש סקפטי אם תיהיה בכלל. 3) הפרק הסופי היה טוב. הסוף מבחינת גילה הוא מצויין. הסוף מבחינת ראובן היה דיי צפוי לפי התחלת הפרק, לא התפלאתי. אם העלילה של ראובן הייתה נגמרת ב"סוף מושלם" אז הייתי מאוד מופתע. 4) השחקנים כולם היו מעולים. 5) העלילה שהכי פחות עניינה אותי הייתה הטיפול של אפי וביתו, למרות שהיא קשורה גם לראובן כאבא וכאדם. 6) הייתי בתחילת העונה השניה כל כך סקפטי, הסדרה ממש לא אכזבה... אבל ביננו העונה הראשונה הייתה אדירה כי זה היה חדש. 7) כל המטופלים קבלו סוף עלילה אופטימי אך לא "טוב". לדעתי הכותבים היו צריכים לתת למטופל אחד סוף עם תיקון ממשי. זה היה נראה כאילו כל המטופלים בשבוע האחרון "התקדמו" אך הכותבים התקמצנו עם הסופים הטובים. 8) בהתחלה נראה היה כאילו העלילה עם המשפחה של ראובן תחזור, מהר מאוד זה ננטש לגמרי. סוף העונה לא סיפר כלום על משפחתו - דוגרי, זה דיי מוזר. 9) שלא תדמיינו את המטפל שלכם כמו ראובן, כל מטפל עובד בשיטות ותאוריות שונות. אני במקרה גם לומד קצת פסיכולוגיה. 10) מעצבן אותי שראובן לא זוכה לתשומת הלב, לחום האנושי והאהבה שהוא חוטר אליהם כל הסידרה (שתי עונות). הוא אומנם "ממשיך הלאה" אבל אחרי שתי עונות שמונעות ממנו את זה... זה אשכרה פסימי!
 

izik79

New member
מסכים כמעט לכל מילה ../images/Emo45.gif

הזכרת את העונה הראשונה - אני שוקל להשלים פערים ולצפות בה ב-VOD איזה טיפולים מומלצים במיוחד בעונה הראשונה?
 

uzisch

New member
תשובה

קודם כל, העונה ראשונה מומלצת מאוד! צפה בכולה, כל הטיפולים והפרקים מעולים וחשובים מפני ש... 1) כל טיפול בעונה שעברה היה משמעותי גם כשלעצמו וגם מבחינת סיפור המסגרת. 2) כל טיפול בעונה הראשונה נגמר בקונפליקט פצצה או בחשיפת שורש הבעיה. מאוד מרגש. מעצבן שבעונה השניה השבוע האחרון של הטיפולים לא נראה ככה. 3) יש הרבה פרקים ששלבו גם את עלילת הטיפול וגם את עלילת המשפחה של ראובן (שמגיעה גם היא בסוף לקונפקליקט). 4) כל אחד מהמטופלים שם היה ממש טיפוס קלאסי שמגיע לטיפול. 5) עלילה ומשחק מצויינים. אם אהבת את העונה השניה, תראה את הראשונה ותבין על מה הייתה המהומה מלחתחילה.
 

סלינוש

New member
סוף

האמת שעוד לא הספקתי לראות את שני הפרקים האחרונים, אולי אני משהה את זה בכוונה - כי אני בשוק שנגמר כל כך מהר! מה?? למה?? רק 35 פרקים??? העונה הייתה מעולה, אבל זה מוגחך, הם כבר טרחו לעשות עוד עונה, אז למה קצרה כל כך?? חיכיתי שנתיים לעונה הזו, ואומנם התוכן שלה לא איכזב וגם לא לרגע, אבל הם מאוד אכזבו אותי עם כמות הפרקים המצומצמת.
 
לדעתי כאילו חתכו באמצע התבאסתי שניגמר מהר

הכי מענייו הטיפול של איריס ואיתי אחלה סוף שבוע לכולם
 
אני דווקא חושב שהכי מעניין היה הטיפול של טליה

ולו רק בגלל הדמות המצויינת. אבל על טעם ועל ריח אין מה להתווכח =]
 

uzisch

New member
צודקת, נגמר מהר ולא סגרו מלא פינות.

בעונה הקודמת היו 45 פרקים ובעונה הזו היו 35. בעונה הקודמת כל טיפול נגמר בעימות רציני או בגילוי שורש הבעיה. בעונה הזו לא היו ממש סופים, הראו שהמטופלים "התקדמו" ויש שיפור מסויים במצבם. לא נפתרה שום בעיה ואף אחד מהמטופלים לא חוה "תיקון" ממשי. אפילו יש מטופלים שרק עכשיו מתחילה הבעיה שלהם! רשמתי בהודעה הראשית עוד כמה דברים שלא כוסו, במבט לאחור זה באמת טיפה מוזר. הסידרה הייתה מעולה, ללא ספק, פשוט הציגו לנו סוף אופטימי שלא מרגיש כמו סוף בכלל.
 

uzisch

New member
לא יודע, זאת שאלה מצויינת. לא הייתי רוצה.

לא הייתי רוצה מפני ש... די! המטופלים התקדמו וראובן ממשיך הלאה. הוא בירר עם עצמו מספיק על העבר ונראה שקבלנו מספיק תשובות עמוקות על ראובן והמטופלים. העונה השניה הייתה טובה, תארו לכם עונה שלישית שתכלול שוב את כל אותם המטופלים... זה יהיה לעוס.
 

venustudent

New member
גם אני התאכזבתי

הייתה תחושה שקיצרו את העונה הזאת בכוח, לפחות היו מראים לנו איך ראובן מודיע למטופלים שלו שהוא מתכוון לפרוש מהמקצוע...
 
מה?!

קראתי באיזושהי כתבה שהעונה הזו אמורה להיות טיפה יותר ארוכה מהקודמת... איזו אכזבה. מה שכן, זה בהחלט מחזק את מה שהוכרז כאן בפורום, שהעונה הזו תצא על DVD בתחילת אפריל, וסופסוף אוכל לראותה.
 

או ריסה

New member
למרות שהייתי סקפטית

לגבי העונה השנייה, לטעמי, היא הייתה מוצלחת יותר מהראשונה. מצורף גם מאמר של גדעון לוי מעיתון "הארץ". שתי עונות הספיקו לי... מיציתי !
 
למעלה