ספיישל אנהי

TuTyBoP15

New member
../images/Emo94.gifספיישל אנהי../images/Emo47.gif../images/Emo210.gif

אני יודעת שהיו הרבה ספיישלים אבל מגיע לה עוד אחד
בחורה מלכה
בואו נשים כל מיני מידע עליה והידעת והמון תמונות
שנגיע מעל ל-500 תגובות ביחד
אבל אל תדברו סתם וכזה.. בלי אוף
רק מה שקשור לאנהי
ואממ.. לזכור בכל כותרת לשים אייקון אחד לפחות
שיהיה יפה
LET'S GET IT STARTEDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
 

TuTyBoP15

New member
קצת עליה../images/Emo47.gif../images/Emo210.gif

תודה לביוגרפיה של אנהי בפורום טלנובלות אנהי ג'ובאנה פואנטה פורטייה. נולדה ב14 למאי, 1983, בעיר הבירה של מקסיקו, mexico D.F. הוריה גרושים מגיל צעיר, לאביה קוראים אנריקה פואנטה, ולאימה מריה דל קונסואלו פורטייה. יש לה אחות, מריצ'לו שאותה היא אוהבת מאוד, היא גם שחקנית. וכלב בשם פאנצ'ו. אנהי נולדה תחת המזל – שור. הצבע האהוב עליה הוא כחול. המאכל האהוב עליה הוא סושי. היא אלרגית לחתולים (הכוונה לפרווה). אנהי סיימה את התיכון *בהצטיינות* ב11 חודשים בעזרת מורים פרטיים ושיעורים שלקחה מחוץ למסגרת בית הספר, כשהזמן הנורמלי הוא שלוש שנים. תכונה טובה של אנהי – כנה, וחרוצה. תכונה רעה – לפעמים היא מאוד פסימית , וחסרת סבלנות. אנהי מעריצה את קונו בקר, איתו צילמה טלנובלה. הגיבור המועדף שלה הוא... סופרמן. בסופי שבוע, אנהי מבלה עם חבריה במועדונים, או הולכת לקולנוע, ומשתדלת לנוח כמה שיותר. מכל הדמויות שעשתה עד עכשיו, היא אומרת שהיא מעדיפה את מיה. היא אוהבת לעשות את הדמות ולא הייתה מחליפה אותה בעד שום דבר בעולם, היא אומרת שהיא אוהבת את ההיסטריה של מיה, הרגישות שלה, והתמימות שלה שלפעמים עושה אותה מושלמת.
 

TuTyBoP15

New member
איך הכל התחיל../images/Emo35.gif../images/Emo47.gif../images/Emo210.gif

שוב תודה לביוגרפיה של אנהי מפורום טלנובלות אז איך הכל התחיל? כשאנהי היית בת שנתיים, אחותה הגדולה מריצ'לו שיחקה בסדרה קטנטנות, לא הקטנטנות שאנחנו מכירים בכל אופן. יום אחד היא התלוותה אליה , והמפיק שראה אותה נשבה מיד בחיוכה, והכניס אותה לסדרה. אנהי הייתה בצוות עד גיל שבע, ומאז החליטה שזה הייעוד שלה בחיים. בגיל שמונה, המשיכה אנהי וקיבלה תפקיד בסדרה "מלאכים ללא גן עדן". לאחר מכן, ב"מוצ'צ'יטס" , "אמהות אנוכיות" , "נשיות" , "את ואני" "חי למען אלנה" , "יומנה של דניאלה" , "נשים מרומות" , "אהבה ראשונה" – לצד קונו בקר, שאותו היא גם מעריצה. "כתה 406" והעדכנית מכולן, "רבלדה". אנהי השתתפה גם ב6 סרטים, 5 הצגות תיאטרון, הקליטה ארבעה דיסקים משלה, והיא מופיעה גם בארבעה דיסקים נוספים. אנהי השתתפה גם בתפקיד אורח בסדרה fanta amigos כשהייתה צעירה. את גיל 15, חגגה אנהי עם כל חבריה במועדון. ובאותה שנה הספיקה גם לקבל את פרס אריאל, שהוא פרס הקולנוע הכי חשוב במקסיקו. בגיל 19, החלה לצלם אנהי את הטלנובלה כתה 406, וכבשה את קהל הצעירים במקסיקו. כיום, תוכלו לראות את אנהי בטלנובלה רבלדה, שמצלמת כעת את עונתה השלישית.
 

TuTyBoP15

New member
טלנובלות../images/Emo47.gif../images/Emo210.gif

תודה לביוגרפיה... יודעים כבר "רבלדה"- 2004-2006 (נראה לי..) "כתה 406" -2002 -2003 "אהבה ראשונה" – 2000 "נשים מרומות" -1999 "יומנה של דניאלה" -1998 "חי למען אלנה" -1998 "mi pequena traviesa" – 1997 "את ואני" – 1996 "נשיות" – 1995 "אמהות אנוכיות" – 1993 "מלאכים ללא גן עדן" – 1992 "מוצ'צ'יטס" -1991.
 

TuTyBoP15

New member
סדרות../images/Emo47.gif../images/Emo210.gif

שוב תודה לבלה בלה בלה Chiquilladas" "Super Ondas" "Una pura y dos con sal" "Mujer, casos de la vida rea"l "Hora marcada" "Dr. Candido Perez" "Papa soltero"
 

TuTyBoP15

New member
סרטים../images/Emo47.gif../images/Emo210.gif

שוב תודה לבלה בלה בלה Nacidos para morir" "Habia una vez una estrella" "El ganador" "Asesinato a sangre fria") "No me defiendas compadre" "Tarde azul"
 

TuTyBoP15

New member
הצגות תיאטרון../images/Emo47.gif../images/Emo210.gif

תודה ל... "Ricitos de Oro" "Los extraterrestres" "El soldadito de plomo" "Tenemos que casar a papa" "Tom sawyer"
 

TuTyBoP15

New member
מוזיקה../images/Emo47.gif../images/Emo210.gif

אנהי הוציאה ארבעה דיסקים משלה. אך השתתפה בארבעה נוספים..
 

TuTyBoP15

New member
1../images/Emo47.gif../images/Emo210.gif

דיסק1 – anahi כולל את השירים : El raton Perez, Apaguen el despertador, Hay un chico que me gusta, Los dos al agua, Pastel de chocolate, Somos amigos, El blues de paleta, A bailar con la conga, Mi hermano, Casamiento en el zoo. אנהי לא כל כך אוהבת לדבר על הדיסק, בגלל שהמוזיקה בו היא ילדותית... והתקשורת לא כל כך הכירה אותו.
 

TuTyBoP15

New member
2../images/Emo47.gif../images/Emo210.gif

דיסק2 – HOY ES MANANA? הוא כולל את השירים – Descontrolandote, Por volverte a ver, Soy como soy, Bailar, Mascaras, Fin de semana, Historia entre amigas, Corazon de bombon, Telefono suena, No me comparen, Por volverte a ver (Remix).
 

TuTyBoP15

New member
3../images/Emo47.gif../images/Emo210.gif

דיסק3 – ANCLADO EN MI CORAZON אנהי הוציאה את הדיסק ב1997 והוא כולל את השירים : Salsa reggae, Anclado en mi corazon, Para nada, Sexy, A un metro del suelo, Porcio de amor, Quimica, Escandalo, Salsa reggae (Remix).
 

TuTyBoP15

New member
4../images/Emo47.gif../images/Emo210.gif

דיסק 4- ואחרון, BABY BLUE אותו הוציאה כשהייתה בת 17, בשנת 2000. Es el amor, Como cada dia, Tranquilo nene, Superenamorandome, Primer Amor, Aqui sigues estando tu, Tu amor cayo del cielo, Volveras a mi, Desesperadamente sola y Sobredosis de amor.
 

TuTyBoP15

New member
5../images/Emo47.gif../images/Emo210.gif

אנהי השתתפה גם בארבעה דיסקים נוספים. TELETON ELLAS CANTAN CRI-CRI EL DISCO AMARILLO PRIMER AMOR –הפסקול של הנובלה... :]]
 

TuTyBoP15

New member
עוד קצת מידע../images/Emo47.gif../images/Emo210.gif

אנהי שיחקה עם פליפה קולומבו בטלנובלה קטנטנות שהייתה בת חמש,מה שקרה הוא שלסדרה קטנטנות הופקו 3 גרסאות,ברזילאית,מקסיקנית,ארגנטניאית..ואח"כ גם ישראלית חחח...(למי שלא ידע והתבלבל)....היא נחשבת לזמרות הכי נחשבות בכל אמריקה הלטינית והדיסק הראשון שהוציאה זכה לדיסק זהב...בשנת 1997 עד 2002 - 2003 סוף צילומי 4006 נאבקה אנהי באנרוקסיה ונצחה אותה......עד היום אף אחד לא הייתה איך היא בכלל הגיעה למצב הזה....היא נבחרה לפנים היפות ביותר במקסיקו....היא מופיעה במסכים מגיל 3.....החברים הקרובים של אנהי אומרים שהיא סימפטית ויפהפיה......ושהדבר היחיד שהיא לא יכולה לסבול זה שהחדר שלה \ הבית שלה מבולגן....אנהי מחזיקה 3 דיסקים של שרית חדד (!) יש לה חבר טוב פה בישראל.....אנהי עברה 3 ניתוחי חזה (לא שמונה!!!) ו1 מהם נכשל כאשר על סט הצילומים (לא ידוע לאיזה תסריט)....הסליקון התפרק והיו צרכים לקחת אותה לבית החולים...אנהי חלתה באפנדיציט בטקסי הMTV ולכן הלכו רק חמש מהלהקה ומאיטה החליפה את אנהי בשיר REBELDE....אנהי אומרת שtelevisa בשבילה זה כמו בית שני...שם היא מבלה את רוב היום..... היא לא אוהבת לאכול אוכל מטוגן רק כשאין לה ברירה,ואומרת שהנוסחה לחיים בריאים זה לאכול מכל דבר במידה! אנהי נבחרה להיות בין רשימת 50 הנשים הכי יפות שיש בעולם במקום 23 ...(מכובד מאד!!!!!!!) דולסה הייתה במקום 27....אנהי שחקה ביותר מ8 טלנובלות......היו לה 4 חברים 3 מהם מפורסמים,מורד,כריס,ועוד איזה דוגמן אחד.........הנשיקה הראשונה שלה הייתה בגיל 14....(לא על הסט של איזו סדרה)...אנהי שונאת במיה את זה שהיא מתקשה מאד לספר מה היא מרגישה...=>בקיצור אנהי שלנו מ-ו-ש-ל-מ-ת
 

TuTyBoP15

New member
אם יש לכם עוד מידע../images/Emo47.gif../images/Emo210.gif

וכל מיני הידעת וכזה בבקשה לשרשר אך ורק לכאן
 

TuTyBoP15

New member
תמונות../images/Emo47.gif../images/Emo210.gif

לכאן תשרשרו תמונות של השלמות
 

TuTyBoP15

New member
../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif../images/Emo41.gif

בבקשה תעזרו לי.. אבל תשרשרו להודעה "תמונות" ולא לכאן..
 
למעלה