מתלבט איזה ספר הוא טוב להרזיה

Perfume1

New member
מתלבט איזה ספר הוא טוב להרזיה

כשהייתי בן 17 קראתי את הספר 'הרזיה שפויה' של סמדר פרגר ובזכותו הצלחתי להשיל המון קילוגרמים במשקל והגעתי למשל חלומי שהוא 57 (אני נמוך אז זה בסדר). באותה תקופה שקראתי את הספר לא הייתי צמחוני ואם זוכר נכון היו שם דיבורים גם על בשר.

לפני כמה שנים פתחתי את הספר של ד"ר פיל להרזיה והוא אמר שבתקופה הראשונה (שבועיים או חודש) לא לאכול אגוזי מלך או שקדים (לא זוכר מה הם) ואני מפחד לא לאכול אותם למשך חודש כי זה אנטי איג'ינג... מפחד להזדקן - אני אוכל כל מה שכתוב במאמרים וספרים שהוא טוב לעור הפנים.

אז בעצם אני לא יודע איזה ספר מומלץ לי להרזיה, מה גם שאני לא רוצה את התפריטים של הספרים האלו כי אני אוהב לאכול המון מאכלים שאני יודע בוודאות שהם טובים לעור הפנים אבל לצערי מעבר לעור חלק אני בעודף משקל של 12.5 קילו.

אני חושב שמה שמונע ממני ללכת לדיאטנית הוא שנראה לי שצריך בקופ"ח לעבור בדיקות דם וקשה לי לצום לילה לפני ועוד סיבה היא שקשה לי להגיע לדיאטנית - מאוד קשה לי להגיע למקומות בזמן.

יש ספר מדהים שתוכלו להמליץ לי עליו בהתחשב במה שכתבתי פה?

אני מאמין בספרים. למשל בעבר קראתי ספרים שמסבירים איך להשיג עור פנים צעיר, ואפילו שהייתי צעיר בעצמי (למשל בין 24) נתנו לי באותה תקופה אפילו גיל 14! אני אוהב את המראה הנערי הזה. לכן מאמין בספרים..

עכשיו קורא ספר שמדבר על איך לצאת מדיכאון בהמלצת הפסיכולוגית - אבל חושב שהמראה ישפר לי את ההרגשה יותר ועל הדרך בהמשך ננסה ליישם גם את הטיפים של איך להרגיש טוב. פשוט כי הייתי רגיל להמון תשומת לב בעבר והמון חיזורים באתרי הכרויות וקשה לי שהיום אני לא נראה כמו פעם - מאוד רוצה להראות טוב יותר.
 

Perfume1

New member
התכוונת האישי?

האם חובה בקופ"ח כללית לעשות בדיקות דם לפני הפניה לדיאטנית? כי אני לא רוצה לעבור בדיקות דם
 

Perfume1

New member
לי אין בעיה לקרוא ספר

באמת שאין לי בעיה. הקשר שלי עם המחבר\ת של הספר שמעביר את המסרים והטקסט מחבר אותי אליו או אליה - אני מקבל את החום דרך הכתיבה שלהם ולא בכל ספר אבל ברוב ספרי העשרה אני מצליח לקרוא את הליכת הרוח של המחבר ולהתחבר לטקסט שלו שבדר"כ מגיע בצורה אמינה כי כולם שם אחרי מחקרים, לימודים, תעודות וחלק גם מרצים.
 

אבי519

New member
רות סירקיס- הרזיה נעימה

https://simania.co.il/bookdetails.php?item_id=12472

ספר ישן וטוב , שממליץ על דיאטות מאוזנות וקלות לביצוע.
אני ממליץ בחום גם על אתר נטוגרין http://www.netogreen.co.il/
יש שם את כל האינפורמציה שצריך, על כל הדיאטות .
יש גם יומן תזונה ומעקב עצמי שאתה יכול לנהל בעצמך ולוודא שאתה אוכל בצורה מאוזנת ונכונה.
בעזרת היומן אתה יכול להרכיב לעצמך דיאטה מאוזנת, מהמאכלים שאתה אוהב, ולרזות באיזה קצב שאתה רוצה.
 
למעלה