אני מרגיש שקשה לי ופעם זה לא היה כך

Perfume1

New member
אני מרגיש שקשה לי ופעם זה לא היה כך

פעם היה לי מוטיבציה והייתי מתאמן ואוכל בריא והיה לי גוף מדהים ונראתי מצויין
היום בגלל שינויים בחיים כמו עבודה במשרה מלאה אין זמן לחדר כושר
אז קניתי הליכון
חוץ מהשבועיים הראשונים אני לא עולה עליו, ומוצא את עצמי קונה אוכל מיוחד ובריא לבית ואין לי סבלנות להכין אותו...

המון פעמים אני מוצא את עצמי מתקשה להתאמן, מתקשה לאכול בריא ומתקשה לישון מוקדם בלילה.

אני סובל. אני ממש מתגעגע לגוף היפה שהיה לי ואני מאוד מאמין שבאמצעות ספורט ותזונה זה יכול להשתפר אבל מרגיש שקשה לי, מרגיש שאין לי את המוטיבציה הגדולה שהייתה לי פעם ואני רוצה לחזור למוטיבציה ולהשיג גוף. אני חושב שעכשיו אני צריך להקפיד יותר מרק אימוני אירובי, מרגיש לי שבסוף שנות העשרים הגוף שלי גם מתחיל להיות מדלדל כזה... נגיד פעם היה לי ישבן סקסי והיום הוא נראה לא טוב בעיניי וגם שאר הגוף. אז צריך גם אימוני ישבן, אימוני זרועות ומלא דברים. אני ממש רוצה להצליח לנהל אורח חיים בריא של ספורט, תזונה בריאה ושינה מוקדמת ומתקשה. אני בנוסף סובל מדיכאון בחיים וגם עובד מאוד קשה כל יום ויש לי המון לחצים וקשיים (נמצא בטיפול) ובכל זאת רוצה להתחיל לפתח מוטיבציה גם לדאוג לאורח חיים בריא יותר כי אני מאמין שזה יעזור לי ושוב אני מרגיש שקשה לי. פעם לא היה עצלות הייתי ישר הולך ומתאמן היום אין את זה. פעם לא היה לי הרבה עצלות הייתי חותך ירקות היום אין לי כוח. איך מחזירים עטרה ליושנה?

נקודת אור שאני גאה בעצמי הוא שבהפסקה מהעבודה במקום לאכול פיצה הלכתי 3 פעמים השבוע לקנות סלט. כל הכבוד לי!
וגם כל הכבוד לי שאני מצליח להקפיד על שתיית מים ולשתות כף שמן זין ביום. רוצה גם להצליח לשתות תה ירוק, לאכול ירקות, יוגורט, שקדים, אגוזים, זרעים, פירות כמו תפוחים ואבוקדו ועוד..
 

Perfume1

New member
אני גם שמח

שעובדת שעבדה איתי התגייסה כי כל משמרת הייתה מפתה אותי בממתקים וכשמן לשעבר קשה לי לסרב לממתקים - עכשיו שהתגייסה זה הקלה גדולה. עכשיו אני בכוחות עצמי צריך להפסיק עם ההרגל שגרמה לי לצרוך ממתקים. מקווה שאצליח. יש לי מודעות. למשל במקום שוקולד רגיל אני אוכל שוקולד מריר שיותר בריא.
 

Perfume1

New member
לא לפרסם בעמוד ראשי של תפוז

כבר התפרסמו כמה פוסטים שלי בכינויים אחרים ואת זה לא רוצה. ^^
 

Perfume1

New member
אני גאה בעצמי - התאמנתי קרוב ל-50 דקות


 

אבי519

New member
הבעיה שלך שאתה חושב שאם לא תתאמן 50 דקות זה לא שווה

אז אני רוצה לספר לך שאתה יכול בחמש דקות ביום להשיג גוף של דוגמן .
קודם כל תעשה דיטה ותוריד קלוריות ותגיע למשקל תקין זה יותר חשוב מכל הספורט והתרגילים .
במקביל תעשה כל יום חמש עד עשר דקות אימון על השטיח בבית על קבוצת שרירים אחרת , פעם ידיים פעם בטן פעם רגליים וכן הלאה .
החשוב זה להתמיד ולבצע כל יום את התרגילים לא להגזים ולא לסחף.
גם ריצה קלה כל יום בדרך ללימודים או לעבודה , (ריצה של רבע שעה עשר דקות מספיקה , אבל כל יום ).
הריצה תסדר לך את הישבן, ואם תעשה בבית פעם פעמיים בשבוע חמש דקות תרגילים לחיזוק שרירי הישבן למשל "סקוואט" שזה קליקלות (לרדת לכריעה ,כמו שמחרבנים בשדה, ולהתרומם לעמידה), אפשר גם עם משקולות או עם תרמיל כבד על הגב.
בהצלחה.
 

Perfume1

New member
כל יום תרגיל על איזור אחר?

הכוונה יום אחד בטן, יום שני תחת, יום שלישי שרירי בטן וכו'?
אתה חושב שזה אפקטיבי לעבוד על שרירי בטן כשבעצם הבטן עם שומן ואין מצב שאראה את השרירי בטן בזמן הקרוב? קראתי פעם באיזה ספר שגם אם עובדים על שרירי בטן במצב של שומן השרירים נשארים בפנים וכשנרזה נראה אותם - זה נכון?
&nbsp
ואיך באמת עושים דיאטה? אני לא יודע מה צריך לאכול.
אני משתדל כל יום לאכול אוכל בריא. רוב האוכל הוא בריא, אולי השאלה פה היא הכמות?
&nbsp
בגדול כל התזונה שלי מכוונת לאנטי איג'ינג - מאכלים שאני קורא שהם טובים לעור הפנים ומניעת הזדקנות העור.
&nbsp
אני גם צריך לשים דגש על הגוף - מעבר לחמאת גוף שמורח אחרי המקלחת, אני חושב שצריך גם תרגילים למיצוק והצערה. יש מישהי מפורסמת שהיא בערך בת 60 ויש לה גוף של צעירה. היא אומרת שהיא עושה תרגילים מיוחדים - אני אשלח לך כתבה עליה. היא לא נראית בגילה וגם אני רוצה להראות כמה שיותר צעיר.
&nbsp
זה קטע מהכתבה: "מה עם ספורט?
"אני כל יום עושה ספורט. אין ארוחות חינם. אני מתאמנת בחדר כושר עם מאמן אישי, עושה שיעורים בסטודיו סי ויוצאת להליכות. כל ערב לפני הצגה אני עושה מאחורי הקלעים סדרת תרגילי בטן, ישבן וידיים שעובדים על חיזוק ומיצוק. אני יכולה לזהות מקילומטרים אדם שמתאמן, או להפך – את אלה שנכנעו לחיים, הרימו ידיים ולא עושים כלום עם הגוף - מכניסים לפה מה שהם רוצים ולא מתאמנים. ספורט שומר אותך צעיר"."
&nbsp
וזה הכתבה:
https://xnet.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5006835,00.html
בעצם תרגילים לחיטוב איברים מסוימים (כמו תחת) זה בעצם המיצוק שהיא מתכוונת נכון?
ושוב, לגבי דיאטה, אני לא יודע באמת מה צריך לאכול. לדיאטנית אין לי כל כך זמן ללכת בגלל לו"ז עמוס אולי תוכלו לסייע לי פה? אני אכתוב את המאכלים הבריאים שאוהב לאכול ותעשו לי סדר בבלאגן? מתי לאכול, כמה וכו'..
 

Perfume1

New member
ואני לא יודע מה התמונה שעולה לך בראש כשאתה כותב דוגמן

אבל הרצון שלי כמה שיותר לגוף נערי בגלל זה כשהתאמנתי בחדרי כושר אהבתי יותר את אימוני האירובי מאימוני כוח כי אימוני כוח מנפחים את הגוף וזה פחות מראה נערי, מה שכן תרגילים למיצוק אני כן אוהב או אם משקולות אז במשקל נמוך.
 

אבי519

New member
אני בגיל שישים וארבע הצלחתי

היתי שמן מעל 25 קילוגרם יותר מהיום עם לחץ דם וסוכר וכולסטרול .
לפני כארבע שנים החלטתי לקחת את עצמי בידיים עשיתי דייטה ושינוי תזונתי וכל מה שאני ממליץ כל הזמן ( אם תדפדף בפורום אחורה הכל כתוב בפירוט ) ירדתי 25 קילוגרם ואחרי כן המשכתי לשמור על תזונה בריאה ומאוזנת .
היום אני שומר כבר ארבע שנים על משקל תקין , אני רזה ושרירי כמו שהיתי בטירונות של גולני בגיל 18, אין לי כרס בכלל ,אפילו יש לי "ריבועים בבטן" , יש לי כושר טוב, ואני מודד את המכנסיים שלי מהחתונה והם גדולות עלי.
והכי חשוב כל המדדים הרפואיים הסתדרו ואני לא צריך יותר תרופות בכלל.
איך עשיתי את זה הכל כתוב כאן בפורום וגם בפורום תזונה ודיטה בפירוט מלא אם תדפדף בהודעות שלי תמצא הכל.
 

Perfume1

New member
אני אדפדף ורציתי לומר לך

שאני מנהל יומן תודות יומי ובאחד הימים כתבתי שאני שמח שאני כותב בפורום הזה ובעיקר שמח שגולש כמוך נמצא בפורום - באמת ממש אני נהנה להתכתב איתך.. אתה מקסים באיך שאתה כותב ויש לך הרבה ידע לסייע. אני אוהב להיות בקשר איתך.
 
למעלה