"פיטום אווזים" = נאסר בישראל ...

הר תבור2

New member
"פיטום אווזים" = נאסר בישראל ...

אם אינני טועה - בית המשפט העליון בישראל קבע "איסור פיטום אווזים".. וכעת נשאלת השאלה = האם "יחסי ישראל צרפת" לא נפגעים בשל כך שבצרפת "פיטום אווזים מקבל תמיכה מהשלטונות". האם לא ראוי היה שמדינת ישראל תכפה את האיסור הזה גם לכבי "מוצרי פיטום אווזים" מיובאים מכל העולם? מה משמעות פסיקת "בית המשפט העליון בארץ הקודש? האם לא היה ראוי שמשרד החוץ = ידאג לנושא " איסור פיטום אווזים" (("חקלאות")) בחו"ל... או שנשאיר את זה "למחלקה הבינלאומית במשרד החקלאות"? ואולי לתחום הטיפול של "רשות הטבע והגנים" "החברה להגנת הטבע" ו"משרד החינוך" (( המחלקה הבינלאומית של משרד החינוך אם יש כזה דבר. וההסתדרות הציונית העולמית והסוכנות היהודית... האם לא היינו מצפים מהגופים הנכבדים הללו להביא את בשורת פסיקת בית המשפט העליון הזאת "נגד פיטום אווזים" לכל קצווי תבל ? חג חרות שמח
 

הר תבור2

New member
ובסין...."יחסי ישראל סין" בענין היחס לאווז ....

כמה חבל שלא למדתי "יחסים בין לאומיים" כי זה עובר לנו בצלחת
 

אבי519

New member
לא הבנתי מה את רוצה לאמר בזה ?

לא כלכך הבנתי אם את נגד פיטום אווזים או רוצה שיחזירו את פיטום האווזים לישראל ?
האם את מתלונת על הפסיקה של בית המשפט העליון , או בכלל על בית המשפט העליון ?
או שאת דואגת ליחסים של ישראל עם סין או עם צרפת...

לדעתי - השופט שהחליט נגד פיטום אווזים, ראה לנגד עניו רק את האווז המיסכן , ולא חשב מספיק עמוק ולקח על עצמו במקרה הזה החלטה פופוליסטית שיש לה משמעות שלדעתי הוא לא התכוון אליה.
כי הוא דרך אגב קבע בפעם הראשונה בהיסטוריה שלבעלי חיים יש זכויות .
וזה תקדים משפטי שממנו אפשר להבין גם שאם יש להם זכויות ואסור לפטם אווזים אסור גם לשחוט בעלי חיים, ובכלל לאכול בעלי חיים, או לנצל בעלי חיים בכל צורה בלי לקבל את רשותם מראש על גבי חוזה משפטי בשלשה עותקים (הרי יש להם זכויות בחוק הישראלי ) .
כנ"ל לגבי ניסויים בבעלי חיים וגידול בעלי חיים לכל מטרה שהיא...
כלומר צריך לסגור את הבסטה של כל ענף חקלאות בעלי חיים, וגם של רפואה ומחקרים בישראל . - בקיצור פסק הדין הזה הוא תקדים וחלום רטוב וחגיגה לצימחונים ולטיבעונים ולאגודות זכויות בעלי חיים, ואני מתפלא עליהם שהם לא ניצלו אותו עדיין עד הסוף.
אישית - ממש לא אכפת לי מפיטום אווזים. (מעולם לא אכלתי כבד אווז)
רק שמעצבן אותי שיושבים בבית משפט העליון חבורת שופטים מורמים מעם (לא אוביקטיבים, ולא תמיד הכי חכמים), ושאין מעליהם שום בקרה של השלטון הדמוקרטי, ושמחליטים החלטות פופוליסטיות בלי לחשוב יותר מידי לעומק.
 
למעלה