שמירת רשימה שנבחרה

החצרן

New member
שמירת רשימה שנבחרה

שלום! עשיתי לי שתי רשימות, האחת מלאה בשמות והשניה ריקה. המשתמש בוחר את השמות שהוא רוצה על ידי העברה לרשימה השניה. לאחר מכן המשתמש לחוץ על הכפתור 'שמור' שמבצע submit של הטופס. בדומה לזה: http://www.plus2net.com/javascript_tutorial/list-move.html השאלה: כיצד אני יכול לדעת בדף ה-ASP שלי שקלט את הטופס, אילו שמות נמצאים שם? הרי המשתמש לא סימן את השמות שברשימה השניה. (חשבתי על אפשרות שהלחיצה על 'שמור' תבצע "בחירה" של הרשימה שניה על ידי פונקציית Javascript ורק אז תבצע שליחה בפועל. אשמח לשמוע פתרון יותר מעניין).
 
הפתרון שלך יעבוד

אני הייתי מעדיפה לעדכן שדה נסתר כל פעם שהמשתמש מעביר רשומה לכיוון כלשהו, כך שבסוף תהיה לך רשימה מופרדת בפסיקים של כל ה-ID שהמשתמש בחר, וזה השדה שתקבל בשרת.
 

החצרן

New member
מורכבות הניהול

העניין הוא שיש חשיבות לסדר, והמשתמש יכול לשנות את המיקום של השמות שהוא העביר לרשימה השניה על ידי חיצים מעלה ומטה. דבר זה מקשה על ניהול הרשימה שהצעת. (בנתיים, כנראה, אשאר עם הפתרון שלי... אלא אם תהיה הצעה נוספת)
 

pitoach

New member
דווקא אהבתי את הרעיון שלך אבל אם בכל זאת אתה

רוצה פתרון נוסף אז אפשר גם לעבוד בשיטה שהציעה ילדה על ידי שימוש בשדה נסתר + במקום לעבוד עם שדה של רשימה לעבוד עם שדה בתוך שכבה (ככה אני עבדתי והוספתי אפשרות של גרירה של אובייקטים בשכבה כדי לכבוע את הסדר + גרירה מהשכבה השמאלית לימנית ולא רק על ידי הפעלה באמצעות כפתורים). הרבה יותר קל לעצב תוכן של שכבה מאשר תוכן של שדה בחירה בטופס
 
למעלה