שמעתי ממשרד הכרטיסים שהמופע בוטל

July 27

New member
מזל!

טוב שהחזרתי את הכרטיסים ביום שישי, גם ככה מופע על הפנים ועוד עם כל הביטולים הכי טוב להחזיר.
 
רשמית:בוטלו המופעים

לפניי דקות אחדות הייתה שיחה בין אהרון מורג לבין אחד ממארגני המופע שאמר שהם מתעניינים לבוא לארץ אבל לא רוצים לבוא בזמן הזה. קרדיט לאתר הזירה
 

Israeli Hero

New member
ממתי מורג מוציא הודעות רשמיות?

אני יודע שההופעות בוטלו, אבל לא הודעה של אהרון מורג היא זו שהופכת את זה לרשמי, אלא הודעה מסודרת של WWE (שבטח תצא היום-מחר) היא היחידה שאמורה להתפס כרשמית. אם או בלי קשר אהרון מורג הזה תופס מעצמו יותר מידי. הגיע הזמן שירגיע.
 

yami 777

New member
מה קרה לפרוום1??! אני רואה אותו ב

ב*@#&*)#@ וכאלה?!? רק לי זה קורה?
 

tomidart

New member
כמו שאמרתי:כולה סמקדאון

התוכנית האבקות הכי משעממת שיש יותר מכל תוכנית אחרת.אז במקום להירדם ביד אליהו תירדמו בספה.חוץ מהמכסיקנים ולונדון וקנדריק והפרשנות הנפלאה של JBL מה יש לראות שם?.אני גם הייתי מעביר לסמקדאון על הדרך את הקסו דאגן,סינה ועוד כמה משעממים כדי לגמור את התוכנית הזאת סופית.כבר עדיף שהיו רוכשים את הזכויות של אול יפן פרו רסלינג או ניו יפן.
 

The RKO Master

New member
שאלה

הכסף יחזור נכון? ואם כן איך? אני מעדיף בדואר זה אפשרי? הם ישאלו איך להחזיר לי את הכסף?
 

Edge51

New member
הכסף יחזור אליך, אפשר גם בדואר

5247373, משם תברר יותר פרטים
 

Raz Bob Marley

New member
דיברתי עם לאן לפני איזה שעה וחצי,

ולי אמרו שאי אפשר להחזיר את הכסף דרך הדואר, אלא רק דרך הגעה למשרד שלהם. מישהו כבר קיבל את הכסף דרך הדואר? זה אכן אפשרי? תודה לעוזרים
 

Edge51

New member
תאמת...הסתמכתי פה על החבר'ה שאמרו

שכן אפשר דרך הדואר, בגלל זה עדיף לברר דרך הטלפון קודם.
 

Fat Man Walking

New member
דיברתי איתם אתמול והם אמרו שכן

אמרו לי לשלוח בדואר יחד עם 4 ספרות אחרונות של כרטיס אשראי, אז זה מוזר שלך אמרו לא... תנסה אולי להתקשר שוב, אולי אם תדבר עם מישהו אחר פתאום התשובה תשתנה...
 

Raz Bob Marley

New member
סגורים עכשיו. ננסה מחר. תודה.

יכול להיות שהם שינו את דעתם, והם רוצים רק דרך הגעה למשרד- כי אני דיברתי ממש כמה דקות לפני שהם סגרו היום. בכל מקרה, מחר ניהיה חכמים יותר.
 

אורון V1

New member
What do we say?

I-P-W-A (כל הזכויות שמורות להחכימי בע"מ). אני אומנם מחכה להודעה רשמית באתר ה-WWE אבל אם השמועות יתבררו כנכונות לא נותר אלא להסתפק ב-IPWA. עכשיו זו תקופת השיא של ה-WWE בארץ ואם הם לא מגיעים עכשיו מי יודע אם הם יגיעו בזמן הקרוב. זאת ההזדמנות לאיי פי דאב לנצל את העניין, אולי לעשות איזה מופע מחאה בערב של ההופעה (רצוי ליד יד אליהו) ולנהל מו"מ עם ערוץ הספורט כדי שישודרו המופעים כדי להרים את הענף בארץ.
 

peewee

New member
ת'אמת, אני לא כזה מאוכזב

יותר עצוב לי על אחי הקטן בן ה-11 שמת לראות מופע כבר 5-6 שנים. הייתי עם אחי היותר גדול ברוו וסמאקדאון בקנדה שנה שעברה, מה אני אגיד? היה ענק, פגשנו את אדג', ואן דאם, ג'ריקו ובנואה. אפילו היינו במופע אינדי שם, ככה שכחוויה לראות שוב רסלינג, אני לא כזה מבואס, נטוס, נראה שוב, פשוט חבל שהם מתקפלים דווקא בסוף כשבאמת יש פה קצת רגיעה ואחרי הבטחה שהבטיחו.
 
למעלה