שמעתי ממשרד הכרטיסים שהמופע בוטל

favor

New member
קטנוני

שאמרתי זנים התכוונתי כמובן רק לקטע של הדתות. אבל זה לא ממש סותר כי מישהו אנטישמי עדיין מרגיש שהדת השמית נחותה ופחותה ממנו.
 

Sagi The Alien

New member
וחוצמיזה...

אם הם כל כך אנטישמים כמו שכמה פה חושבים, למה הם קבעו איתנו מלחתכילה? מה הם ידעו שתהיה מלחמה באמצע? תחשבו על זה, אם לא הייתה קורת המלחמה, הם היו באים, אז די כבר לחשוב שכל העולם אנטישמי...
 

CurbStomp

New member
ROH לא היו מבריזים../images/Emo3.gif

ג'ו היה זורק זלזל דרך חלון זכוכית אם הוא היה צריך...|
לבין|
 

Kuroi Tenshi

New member
טוב, הוא לא היה רץ לישראל ברגל.

למרות שפיזית, הוא יכול היה לעשות זאת. He's Joe.
 

h a r r y4

New member
עד כמה שהבנתי- במשרדי לאן.

לך לשם עם הכרטיסים, ותקבל כסף.
 

ThEgReEnKiNg

New member
=\

אני צריך לסוע לת"א עכשיו בשביל החבורת כלומניקים האלה , סעמק. תודה על התשובה.
 
שלח להם את הכרטיס בדואר

בצירוף ארבע הספרות האחרונות של כרטיס האשראי שלך או מספר חשבון הבנק ויזכו אותך. לאן זיניגוף 101 ת"א
 

Kazz

New member
הכי מצחיק זה

שאתם מנסים להתנהג כאילו זה לא הפסד גדול. "היי הקארד גם ככה לא טוב אז עדיף שבוטל!". גם אם הקארד היה הכי גרוע שאפשר והקרבות היו יוצאים נוראים עדיין המופע הזה היה חשוב. יותר חשיפה לענף , באז תקשורתי טוב (בניגוד לשאר) וזה פשוט היה עושה טוב לכל מה שיש סביב ההאבקות בארץ. נכון , הקארד לא בדיוק היה מפתה אבל זה עדיין הפסד משמעותי של קהל ההאבקות בארץ וזו עדיין חוויה להיות נוכח בהופעה שכזו (שלילית עד כמה שתהיה). בקיצור ולעניין : PWN3D
 

h a r r y4

New member
חבל

ישראל סאקס עם המלחמות שלה. אם אני הייתי במקום וינס גם אני הייתי מבטל את ההגעה. וכל מי שקורא להם אנטישמיים בגלל זה- סלחו לי- אבל אתם טיפשים ברמות.
 

Kuroi Tenshi

New member
כמה הערות.

- תפסיקו להתנהג כאילו דרסו לכם את החתול. סה"כ רסלינג. - אתם לא עובדים על אף אחד בזה שאתם מתנהגים כאילו כלום לא קרה ו"אחרי הכל סתם קארד מעפן". אם זה לא היה מתבטל הייתם רצים לשם גם עבור Falls Count Anywhere בין פונאקי לשינון. גם אני הייתי הולך. - אף אחד לא אנטישמי, אבל הרבה מאוד מכם מתנהגים כמו ישראלים סטריאוטיפיים. או "סמארקים" סטריאוטיפיים: כמו שאמר HHH, אותם האנשים שמבקרים אותו באינטרנט הם אלה שמחכים לחתימות אחרי האירוע. - אם אתם מחרימים את WWE, אין לכם תירוץ לא לראות NJPW/רינג אוף הונור. We've got cookies, dammit. - אנשים השקיעו הרבה יותר מדי מרץ באירוע ובביטול שלו. השקעת כסף אני יכול להבין, אבל אנשים פה כל-כך נלחצו מזה ולקחו ללב שאפשר להפנות לאלכס כמה מטופלים חדשים רק מההשלכות של הביטול. לאות תודה הוא יצטרך להתחיל לראות רו או משהו. אבל מה אכפת לי, אני עד היום לא קניתי כרטיס לאירועים שבוטלו. בעיני זה רק שירשור-OTYC.
 

itaikadosi

New member
למה אני לא מופתע בכלל?? מצד אחד חבל לי, זה היה יכול להיות חוויה ענקית לכל האוהדים מצד שני, חפיף, במילא הקארד היה מסריח טילים, וגם אני יקבל 715 ש"ח בחזרה... במגזין החדש של הWWE (עם טריש בשער) יש סוג של לוח חודשי כזה ולא כתוב שם את המופע בישראל. אני חושב שהWWE ולאן היו צריכים להודיע על זה מראש, ולא דרך מישהו שטילפן אליהם ואז גילה את זה... אני לא מופתע ולא מאוכזב, אני אופטימי ואני מאמין שהם יבואו מתישהו כל עכבה לטובה.
 

Master shlompi

New member
פשוט עושים מאיתנו צחוק ומזלזלים

בנו, כאילו שהתוכניות שלהם כל-כך מוצלחות, שהם לא צריכים אוהדים נוספים. מבחינתי, עם המוצר העלוב שיש להם היום, שניקרא סמקדאון-שלא יבואו.
 
למעלה