שמעתי ממשרד הכרטיסים שהמופע בוטל

lovemach

New member
או אני דווקא כן בעד לשלוח להם מייל

אבל לא שמכיל קללות והאשמות. אלא מייל כזה שמכיל הסברים מנומק למה המצב בישראל לא מסוכן, מה תוצאת הגעתם תגרום לקהילת הרסלינג בארץ וכו' במקום להציף את האתרים שלהם בספמים, אני בעד שכל אחד מאיתנו יחתום על עצומה כי הגיע הזמן לעשות את העבודה ש-'לאן' נכשלו בה, והיא ההסברה. זו תהיה תבוסתנות מצינו לנסות רק להבין את הצד שלהם. אני חושב שבמקום- עלינו לנסות להסביר להם (יפה) את הצד שלנו. לרכז מייל אחד ארוך רשמי ומסודר שיחתמו עליו כל קהילת הרסלינג בארץ. להסביר להם את הנזק שהם גורמים בביטול , שת"א זה לא קריית שמונה ושיבינו כמה מעריצים הם אכזבו. אז אני יודע שיכול מאוד להיות שזה לא יעזור בשיט, אבל למה שלא לפחות ננסה? אז מה אתם אומרים? אתם בעד עצומה?
 

Taker4ever

New member
אני אישית מציע לך....

שתפתח על זה שירשור חדש, אף אחד לא יענה לך אם אתה תוקע את זה בתוך שירשור-פלצת (למרות שאני כבר עניתי לך
)
 

The RKO Master

New member
לא יודע איך להגיב

מצד אחד ציפיתי אבל מצד שני זה נראה לי כבר ממש טרחה ובאסה להגיע למופע שאני לא מכיר חצי מהמתאבקים ואלה שכן אני שונא... רק את קנדי וצ'אבו אני אוהב מהקארד (קנדי בקארד נכון?)... המופע הזה היה יכול להיות מופע די ביזיוני... ו364 ש"ח זה המון כסף בשביל סתם מופע מעאפן! לא רציתי להחזיר את הכרטיס כי ידעתי שהWWE זה נדיר וכדאי לנצל אבל עכשיו הם הקלו עליי. !!!wrestlemania ** here I come
 

politi8

New member
אז טל (T-man) מה כן צריכים לעשות?

אתה אומר שצריך לעבור על זה, אבל לדעתי זו חוצפה של הWWE להבטיח כל מיני הבטחות ולבסוף לבטל ללא הודעה מוקדמת, מה גם שראשי הארגון הבטיחו שהWWE ייכנס הרבה יותר חזק לישראל, איך שזה נראה עכשיו נראה לי שתהיה נסיגה יותר גדולה בארץ מבחינת הWWE מאשר התקדמות ואם אני ספורט 5+ לא הייתי מחדש את החוזה היקר עם הWWE כי גם ככה הם לא יבואו אף פעם לארץ אז מה הפואנטה בהסכם הזה אם יש אינטרנט וגם ככה לטענת רבים אין פה שוק מספיק לקיום מופעים. אנחנו כנראה צריכים להבין שזה היה הניסיון האחרון לצור תודעה בקהילה הישראלית לגבי הWWE ואני מסופק בכלל אם יהיו הופעות בארץ בשנים הקרובות שלא לדבר על הופעה בודדת של סמאקדאון או ראו.
 
XDDDDDDD ../images/Emo185.gif

בסוף יתגלה שאנחנו חלק מהמתיחה האינטרנטית הראשונה אי פעם,ולאן בעצם מקומבנים כרגע עם יגאל שילון שעובד על כולם וישדר את המתיחה בעונה ה-15 שלו
 
אני קורא את הידיעה הזאת...

וזה לא מעציב אותי יצא כבר מכל החורים ועם קארד מגעיל אולי בכל זאת טוב שביטלו
 

legend2

New member
לא יודע למה,אבל ממש לא אכפת לי:-\

לא יודע,הקארד היה ממש חרא שכבר לא היה אכפת לי מהמופע. אם המופע היה מתקיים,הייתי הולך,אבל אני לא כל כך עצוב שהמופע לא מתקיים.. לא נורא,תמיד יש פעם הבאה.
 

קופיני

New member
הדבר היחיד שמפריע לי

הוא כל התסבוכת של לקבל את הכסף מלאן(למי יש זמן להגיע לשם בשביל זה הזמנתי מהאינטרנט). כי למופע עצמו ,עם כל הקארד המדרדר של סמאקדאון ,כבר יצא לי כל החשק ללכת.
 

yami 777

New member
לא נורא.

לא ממש מזיז לי. למרות שרציתי לראות את בוקר וריי
 
אני דווקא שמח , אבל גמרתי עם הWWE

אני דווקא שמח בגלל הקארד הכל כך עלוב שהקצו לנו , לפחות נקבל את הכסף. ומצד שני הWWE איכזבו אותי קשות , אני בכלל החלטתי בזמן האחרון לפרוש מהעסק באמת שהתחיל להימאס , אפילו התחלתי לקרוא תוצאות של רו ולא להוריד . עכשיו אחרי שהם ביטלו את המופע אני באמת מסיים את התקופה שלי בצפייה בWWE מאז שהם חזרו ב2004. נקפוץ לראות תוצאות מדי פעם אבל זה נגמר . WWE סאקס.
 

roymo

New member
בני זונות מסריחים

אנטישמים זונות! כל כך חיכיתי לזה למרות הקארד החרא אבל רציתי להיות בהופעה... :( :( :( :( :( :(
 

Swanton Bomb

New member
למה אף אחד לא קולט?!

תפסיקו לקרוא להם אנטישמיים!!!! זה ממש לא עניין של אנטישמיות ומי שקורא להם כך יוצא אפס עלוב. להזכירכם, ארה"ב היא חברה טובה של ישראל, אז למה שיקומו בה אנטישמיים? (חוץ מכמה ארגוני KKK מחתרתיים).
 

Silvernaor

New member
דווקא קמה לאחרונה מפלגה נאצית

שלא תבין אותי לא נכון, אני לא מקשר את זה...
 

Benn Is Kane

New member
הם כמו OVW או DSW.

בעתיד אחד מהמקימים של המפלגה יחליף את משפחת מקמהון בבעלות על ה-WWE. בחייכם... אל תזרקו כ"כ הרבה שטויות לאוויר...
 

favor

New member
ארה"ב מדינה פלורליסטית

זה לא קשור. גם שם לא חסרים שונאי ישראל ואנטישמיים. אבל במקרה הזה לא הבנתי איך זה קשור לאנטישמיות. אגב, אנטישמי זה לא מישהו ששונא דוקא ישראלים\יהודים. אנטישמי זה מישהו ששונא את כל הזנים המיעוטים והנחותים כביכול.
 

hirshfe

New member
אנטישמי

זה מי שוונא משיהו ממוצא שמי דהיינו יהודים וערבים מי ששונא את כל הזנים, המעיוטים והנחותים - הוא גזען
 
למעלה